MuscleMeat

year round cycle (sust/EQ/MAST-test/MT/mast) + slin en HGH

ga je ook pics posten later ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
1 spuitje doet genoeg, een hele hoop al zelfs. gezien je 0,2-0,5 mg per keer zet en in een spuitje 10mg zit. Laatst was iemand in 2 weken knetter bruin geworden en had in totaal slechts 3mg gezet. Ik hoef niet knetter bruin maar wel die mooie bruine gloed wat je van MT krijgt

Heb je 10mg in 1x gezet bro?

zie hier boven

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 08:07 ----------

ga je ook pics posten later ofzo?

ik zal miss wel een pic posten met het eind resultaat. Duurt nog wel even dus

sinds gister ben ik mega misselijk de hele dag door! Vanochtend over gegeven, echt een raar gevoel heb ik. Ook moe er bij.. Vraag ik me af waar het door kan komen:
Door de melanotan, heb het eigenlijk sinds ik daarmee ben begonnen.
Door de 100mg winstrol
Doordat ik dit weekend voor de verandering weer wat heb gedronken. (heel dom naast 100mg winny maar was een weekendje weg)

Ik ga woensdag nacht op vakantie, hoop dat het dan weg is

Komt door de Mela bro .. Ga gewoon zonnenbanken paar dagen na elkaar ipv die rotzooi.

Zou ook altijd door de winny kunnen of die combi van beiden natuurlijk. Maar ik gok toch door de mela :D

Ben ook SUPER lui door m'n HGH geworden. Morgenvroeg bloedtest laten doen om alles eens na te kijken.
En dan wat T3 voorgeschreven krijgen :D

Komt door de Mela bro .. Ga gewoon zonnenbanken paar dagen na elkaar ipv die rotzooi.

Zou ook altijd door de winny kunnen of die combi van beiden natuurlijk. Maar ik gok toch door de mela :D

Ben ook SUPER lui door m'n HGH geworden. Morgenvroeg bloedtest laten doen om alles eens na te kijken.
En dan wat T3 voorgeschreven krijgen :D

Ik zonnebank ook één keer per week in Duitsland (betere banken) maar ik hou altijd een meer rode gloed van het zonnebanken. Bij andere heb ik gezien dat dit door de mela weg gaat en dat je er een mooie donker bruine teint van krijgt. Ik ga vanavond nog een keer onder de zonnebank. Merk ook dat mn huid weer heel erg droog wordt. Zal ook erl door de mela komen dan.

Ik was eerste ook super lui door de novo's, toen ben ik voor het trainen en slapen gaan zetten. Dit werkte. Nu met de trima merk ik dat ik zelfs op deze manier van zetten nog erg moe wordt!

Zet het telkens voor het slapen .. maar ben nog door de rest van de dag moe soms .. krijg gewoon echt slaap-buien precies.

Als je snel bruin wilt zijn, paar dagen na elkaar gewoon onder de zonnebank gaan bro (4 dagen wel - 3 niet and repeat)

Werk zelf in een zonnebank/fitness centrum ;)

Zet het telkens voor het slapen .. maar ben nog door de rest van de dag moe soms .. krijg gewoon echt slaap-buien precies.

Als je snel bruin wilt zijn, paar dagen na elkaar gewoon onder de zonnebank gaan bro (4 dagen wel - 3 niet and repeat)

Werk zelf in een zonnebank/fitness centrum ;)

jaa ik ga vanavond en morgen wel onder de zonnebank. Ik stop dreks met melanotan, ik voel me zooo slecht!!

heb je het ook heel warm rond inject time en braak gevoel ?

Hoeveel zet je?beter beginnen met 0,1mg en opbouwen week per week.

sinds gister ben ik mega misselijk de hele dag door! Vanochtend over gegeven, echt een raar gevoel heb ik. Ook moe er bij.. Vraag ik me af waar het door kan komen:
Door de melanotan, heb het eigenlijk sinds ik daarmee ben begonnen.
Door de 100mg winstrol
Doordat ik dit weekend voor de verandering weer wat heb gedronken. (heel dom naast 100mg winny maar was een weekendje weg)

Ik ga woensdag nacht op vakantie, hoop dat het dan weg is

die melanotan gewoon zetten voor slapen gaan man echt niets last van en anders misschien iets lager dozeren

Gewoon 0.2 zetten voor het slapen en je hebt nergens last van bro! Vanaf 0,5 heb ik verminderde eetlust en misselijk dusjaa:P

ga er over 2 weekjes weer meer beginnen en dan per 0,1 opbouwen. want van 0,2 was ik al de gehele dag erna misselijk

nou, weer een een update met wat ik gebruik en wat ik eet. Zit nu op 91,5 kilo (+2,5 sinds ik met primo en winny ben begonnen).

m'n gyno was bijna verdwenen tot ik met MT begon. Het kwam weer terug en stukken gevoeliger. Toen heb ik de test en de mt er uit gegooit. Maar goed ik zal een verloop van de afgelopen weken neer zetten, week 1 is het begin van mn cut, week 7 is nu:

week 1-3 100mg test-p EOD
week 1-5 200mg mast-p EOD
week 3 2mg MT ED
week 4-12 200mg primo-e EOD
week 5-7 50mg test-p
week 5-12 100mg mast-p
week 5-12 50mg winny

week 1-3 10iu trimatropin
week 4-7 4-6iu trima
week 7-10 8iu trima

t4 neem ik op 300mcg ED
t3 net mee begonnen op 25mcg ED
proviron 50mg ED
femera 3mg ED (ga nu afbouwen en door met 1mg + caber)

bovenstaande is even puzzelen maar lees goed en dan wordt het duidelijk, haha!

eten: zie bijlage

Bijlagen

Pfff door die melanaton, ben ik ziekjes geworden lijkt t wel...

Keelpijn, misselijk, ect

Ik gebruik t al 3 dagen, merk geen verschil man..

Keelpijn, misselijk, ect

Melanotan? MT is geen Melanotan hoor... is Methyltrienolone. Daarbij merk je ook niets van melanotan als je er niet genoeg van pakt (qua stijve lichaamsdelen dan). Wacht het nog maar eens een weekje af en pak eens 2 zonnebankjes tussendoor.

@TS: Wel heftig cutten zeg... 64 carbs per dag? Eet je niet meer na 17:00 uur? Of mis ik iets? Misschien ook handiger om voor je training iets van carbs te pakken, beetje energie is wel lekker met trainen. En bakje kwark 's/caseine avonds voor het slapen ofzo?

Laatst bewerkt:

Keelpijn, misselijk, ect

haha MT is methyl tren;) van mt2 krijg je geen gyno lijkt me:p

dat jij ziet geworden hebt is niet gek, je bent op 0,6mg begonnen;)

Melanotan? MT is geen Melanotan hoor... is Methyltrienolone. Daarbij merk je ook niets van melanotan als je er niet genoeg van pakt (qua stijve lichaamsdelen dan). Wacht het nog maar eens een weekje af en pak eens 2 zonnebankjes tussendoor.

@TS: Wel heftig cutten zeg... 64 carbs per dag? Eet je niet meer na 17:00 uur? Of mis ik iets? Misschien ook handiger om voor je training iets van carbs te pakken, beetje energie is wel lekker met trainen. En bakje kwark 's/caseine avonds voor het slapen ofzo?

17:00 kwam zo uit op het schema, deze maaltijd is meestal om 18:00, in deze maaltijd zitten carbs verwerkt. Na het avond eten wacht ik een uur, zet ik mn hgh en dan ga ik trainen. Dus heb voor het trainen carbs.

Na het trainen neem ik een isolaat shake met water en thats it for the night;)
Kwark voor het slapen gaan neem ik niet. Is toch weer zuivel en dat heb ik volledig geschrapt. De melk die in mn schema staat is vervangen door enkel soya melk

haha MT is methyl tren;) van mt2 krijg je geen gyno lijkt me:p

dat jij ziet geworden hebt is niet gek, je bent op 0,6mg begonnen;)

17:00 kwam zo uit op het schema, deze maaltijd is meestal om 18:00, in deze maaltijd zitten carbs verwerkt. Na het avond eten wacht ik een uur, zet ik mn hgh en dan ga ik trainen. Dus heb voor het trainen carbs.

Na het trainen neem ik een isolaat shake met water en thats it for the night;)
Kwark voor het slapen gaan neem ik niet. Is toch weer zuivel en dat heb ik volledig geschrapt. De melk die in mn schema staat is vervangen door enkel soya melk

Pfff.. ik weet niet wat 't is maat.. maar ligt heledag plat in bed.

Heb keelpijn , hoofdpijn, écht trip spul.. ,

Vanavond de dosering is omlaag gooien, maby dat dat helpt.

mensen die ik ken beginnen op 0,05mg per dag en verdubbelen per dag dat ze niet misselijk zijn. Dat werkt perfect. Je moet wel een weekje geduld hebben voor je resultaat ziet maar een vriendin van mij is echt knetter bruin door deze methode, na 1 week al

mensen die ik ken beginnen op 0,05mg per dag en verdubbelen per dag dat ze niet misselijk zijn. Dat werkt perfect. Je moet wel een weekje geduld hebben voor je resultaat ziet maar een vriendin van mij is echt knetter bruin door deze methode, na 1 week al

Maar is persee de zon nodig of zonnebank?,

Kun je ook bruin worden zonder de zon of zonnebank?

Terug
Naar boven