BRASCO22
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 spuitje doet genoeg, een hele hoop al zelfs. gezien je 0,2-0,5 mg per keer zet en in een spuitje 10mg zit. Laatst was iemand in 2 weken knetter bruin geworden en had in totaal slechts 3mg gezet. Ik hoef niet knetter bruin maar wel die mooie bruine gloed wat je van MT krijgt

Komt door de Mela bro .. Ga gewoon zonnenbanken paar dagen na elkaar ipv die rotzooi.
Zou ook altijd door de winny kunnen of die combi van beiden natuurlijk. Maar ik gok toch door de mela
Ben ook SUPER lui door m'n HGH geworden. Morgenvroeg bloedtest laten doen om alles eens na te kijken.
En dan wat T3 voorgeschreven krijgen![]()
Zet het telkens voor het slapen .. maar ben nog door de rest van de dag moe soms .. krijg gewoon echt slaap-buien precies.
Als je snel bruin wilt zijn, paar dagen na elkaar gewoon onder de zonnebank gaan bro (4 dagen wel - 3 niet and repeat)
Werk zelf in een zonnebank/fitness centrum![]()
Je moet je m2 ook opbouwen he, gek , normaal dat jeje zo misselijk voelt! ik heb het ook al ondervondenjaa ik ga vanavond en morgen wel onder de zonnebank. Ik stop dreks met melanotan, ik voel me zooo slecht!!

sinds gister ben ik mega misselijk de hele dag door! Vanochtend over gegeven, echt een raar gevoel heb ik. Ook moe er bij.. Vraag ik me af waar het door kan komen:
Door de melanotan, heb het eigenlijk sinds ik daarmee ben begonnen.
Door de 100mg winstrol
Doordat ik dit weekend voor de verandering weer wat heb gedronken. (heel dom naast 100mg winny maar was een weekendje weg)
Ik ga woensdag nacht op vakantie, hoop dat het dan weg is
Melanotan? MT is geen Melanotan hoor... is Methyltrienolone. Daarbij merk je ook niets van melanotan als je er niet genoeg van pakt (qua stijve lichaamsdelen dan). Wacht het nog maar eens een weekje af en pak eens 2 zonnebankjes tussendoor.Pfff door die melanaton, ben ik ziekjes geworden lijkt t wel...
Keelpijn, misselijk, ect
Ik gebruik t al 3 dagen, merk geen verschil man..
Pfff door die melanaton, ben ik ziekjes geworden lijkt t wel...
Keelpijn, misselijk, ect
Ik gebruik t al 3 dagen, merk geen verschil man..
van mt2 krijg je geen gyno lijkt me

Melanotan? MT is geen Melanotan hoor... is Methyltrienolone. Daarbij merk je ook niets van melanotan als je er niet genoeg van pakt (qua stijve lichaamsdelen dan). Wacht het nog maar eens een weekje af en pak eens 2 zonnebankjes tussendoor.
@TS: Wel heftig cutten zeg... 64 carbs per dag? Eet je niet meer na 17:00 uur? Of mis ik iets? Misschien ook handiger om voor je training iets van carbs te pakken, beetje energie is wel lekker met trainen. En bakje kwark 's/caseine avonds voor het slapen ofzo?

haha MT is methyl trenvan mt2 krijg je geen gyno lijkt me
dat jij ziet geworden hebt is niet gek, je bent op 0,6mg begonnen
17:00 kwam zo uit op het schema, deze maaltijd is meestal om 18:00, in deze maaltijd zitten carbs verwerkt. Na het avond eten wacht ik een uur, zet ik mn hgh en dan ga ik trainen. Dus heb voor het trainen carbs.
Na het trainen neem ik een isolaat shake met water en thats it for the night
Kwark voor het slapen gaan neem ik niet. Is toch weer zuivel en dat heb ik volledig geschrapt. De melk die in mn schema staat is vervangen door enkel soya melk
mensen die ik ken beginnen op 0,05mg per dag en verdubbelen per dag dat ze niet misselijk zijn. Dat werkt perfect. Je moet wel een weekje geduld hebben voor je resultaat ziet maar een vriendin van mij is echt knetter bruin door deze methode, na 1 week al