Fitness Seller

year round cycle (sust/EQ/MAST-test/MT/mast) + slin en HGH

• Topic Starter Topic Starter
gister 1e caber genomen, letro verlaagd, zit aan de melanotan en heb vorige week mn test van 50mg EOD naar 100mg EOD verhoogd. Resultaat... libido skyhigh!

kuur ziet er nu zo uit:

100mg test-p EOD
200mg primo-e EOD
200mg mast-p EOD
50mg winny inject ED
10iu novotropin ED
200mg t4 ED
25mg t3 ED

Ik wacht deze week af wat ik voel van de winstrol depot. Als die geen significant verschil maakt met tabs voeg ik anavar toe op 30-50mg

gewicht zit op 91 en neem eigenlijk niet echt meer toe. Ben nu ook 2 weken bezig met het cut dieet en zal dus ook in gewicht weinig meer toe nemen. Enige waar je verschil in blijftr zien zijn rondingen die beter worden en lijnen die harder worden.

Augustus ga ik een maandje op 125mg test-e EW. Vervolgens wil ik in september Nog 6 of 10 weken knallen, wat extra massa pakken voordat ik off ga. Ik zit te twijfelen om 6 weken 200mg test-p en 100mg tren-aom de dag te zetten. Of anders 10 weken lange esters

Laatst bewerkt:
test verhogen, letro verlagen, caber en melanotan..... hoe hoog libido wil je hebben;)

Laatst bewerkt:
owja gyno is ook zwaar afgenomen en totaal niet gevoelig meer.. maar dat kwam doordat de letro, nu met caber heb ik het gevoel dat helemaal af neemt

ik blijf volgen, goeie log! alleen vraag ik me af hoe hard jij gaat afzien als je off gaat :eek: :D

ik blijf volgen, goeie log! alleen vraag ik me af hoe hard jij gaat afzien als je off gaat :eek: :D

ga voorlopig nog niet off;) Planning is oktober off gaan, bloed waardes na 3 maanden checken en zodra deze weer hersteld zijn wil ik weer verder gaan. Ik wil dat enkel doen om te zien hoe snel ik herstel na een lange kuur (voor in de toekomst).

Kan ook zijn dat ik tot eind volgend jaar helemaal niet off ga, daar ben ik nog niet over uit.

1 ding weet ik wel, winny inject is super!! m'n lichaam veranderd! borst wat mooier rond, buik stuk platter! Super! Vanaf volgende week komt er ws ook nog anavar bij, heb het al liggen maar weet niet of dat teveel van het goeie is.

Heb ook weer trimatropin binnen! Ga 10 dagen op 10iu zitten, daarna stop ik even 2 weken. In die 2 weken ga ik op vakantie en om het vocht van hgh te verliezen en het echte resultaat goed te zien moet je een week tot 2 ermee zijn gestopt.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jul 2012 om 08:53 ----------

owja, ik heb ook meridia 10mg sochtends en 10mg savonds toegevoegd. Kijken of het de honger, en vooral s avonds weg kan nemen:)

zelf 2 jaar on geweest, niks geen dip ervaren.
is echt persoons afhankelijk.
zelf nooit een pct genoten, verwaarloosbaar imo.
lichaam zal t toch zelf moeten doen.

he bro, heb jij na die 2 jaar ook bloed laten checken? Na hoe lang waren alle waardes weer hersteld?

he bro, heb jij na die 2 jaar ook bloed laten checken? Na hoe lang waren alle waardes weer hersteld?

ik heb mn bloed vaak laten checken, 2-3 maandelijk, on en off periode.
dokter kan mn waardes wel dromen.
ik heb 4-5 maandjes nodig gehad om me test weer op peil te krijgen,
en na 3.5 maand was de rest weer redelijk op niveau. alleen mn kreatinine blijft extreem hoog :D

ben trouwens in die tijd, nooit off gegaan van de GH, deze loopt al vanaf 2007. 7/7

ik heb mn bloed vaak laten checken, 2-3 maandelijk, on en off periode.
dokter kan mn waardes wel dromen.
ik heb 4-5 maandjes nodig gehad om me test weer op peil te krijgen,
en na 3.5 maand was de rest weer redelijk op niveau. alleen mn kreatinine blijft extreem hoog :D

ben trouwens in die tijd, nooit off gegaan van de GH, deze loopt al vanaf 2007. 7/7

oke goed om te weten. Ik ben ook steeds meer aan het twijfelen om on te blijven. Het onvruchtbaarheidsverhaaltje is al lang achterhaald en dat was voor mij altijd de enige reden het niet te doen

oke goed om te weten. Ik ben ook steeds meer aan het twijfelen om on te blijven. Het onvruchtbaarheidsverhaaltje is al lang achterhaald en dat was voor mij altijd de enige reden het niet te doen

dat het bij mij is goed verlopen, zegt niet dat dit voor anderen ook zo is he.
vruchtbaarheid, ala.
maarre eigen test productie etc...

daarentegen,

6-8 weekjes off met dnp/clen om je receptoren te legen... kan ook vaak voor weer een prikkel zorgen, heb net de discussie nog met Sniezel.

dat het bij mij is goed verlopen, zegt niet dat dit voor anderen ook zo is he.
vruchtbaarheid, ala.
maarre eigen test productie etc...

daarentegen,

6-8 weekjes off met dnp/clen om je receptoren te legen... kan ook vaak voor weer een prikkel zorgen, heb net de discussie nog met Sniezel.
Ik heb jou in tijden niet gesproken hoor gab

:jk: :D

Maar inderdaad, ik twijfel hoelang ik off moet gaan (met of zonder DNP), om weer gevoelig te worden voor de AAS.
Want sta stil, en doortrekken is zonde, gaat me weinig kilos opleveren.

Dus als iemand nog een suggestie heeft over hoelang met en zonder DNP.. Shoot

(zit trouwens nu aan Test Bold en HGH, die hgh laat ik doorlopen)

Maar inderdaad, ik twijfel hoelang ik off moet gaan (met of zonder DNP), om weer gevoelig te worden voor de AAS.

Ik wil het zelfde alleen ga niet helemaal off, blijf wel 125mg test-e per week zetten. En idd miss een weekje dnp op 200mcg (niet te veel anders gaje ook weer veel kwijtraken) en een weekje of 2 clen.. miss dat ik het zo doe

DNP gaat je niks gevoeliger maken hoor.
Bridge van 6 weken doen en dan weer met andere AAS kuren.

DNP gaat je niks gevoeliger maken hoor.
Bridge van 6 weken doen en dan weer met andere AAS kuren.

DNP en clen reinigen receptoren. dus zal je zeer zeker wel gevoeliger maken.
heb dit zelf meermaals gedaan.
10 dagen dnp cryst caps op 200mg en dan 2 weekjes later weer gaan kuren en je knalt weer als een gek.

DNP en clen reinigen receptoren. dus zal je zeer zeker wel gevoeliger maken.
heb dit zelf meermaals gedaan.
10 dagen dnp cryst caps op 200mg en dan 2 weekjes later weer gaan kuren en je knalt weer als een gek.

Is onzin man. Ik merkte met beide middelen absoluut geen verschil en reageerde zoals ik altijd doe.
Receptoren verhaal is sowieso onzin want gebruikte receptoren worden de hele tijd vervangen.

Is onzin man. Ik merkte met beide middelen absoluut geen verschil en reageerde zoals ik altijd doe.
Receptoren verhaal is sowieso onzin want gebruikte receptoren worden de hele tijd vervangen.

dan ben je 1 van de weinigen man,
je doelt op de bèta-2-sleutels zeker?
ik heb dit als goed ervaren, en zal dit in de toekomst zeker blijven toepassen,
zelfde als dat igf gh verhaal... interpretatie is misschien niet goed, maar de werking is super.
en dat het bij jou niet werkt, zegt niet dat het voor anderen niet opgaat?

Er is toch een reden waarom je na 10 weken kuren alles kan zetten wat je wilt, maar relatief gezien geen fl**ker meer aan komt.

Bij drugs is t bewezen dat je RECEPTOREN zich gaan afsluiten na lang aan eengesloten gebruik, een heel logisch gevolg om je lichaam te beschermen tegen vreemde hoge waardes in je lichaam, en dat daarom op een gegeven moment 10 dubbele dosis nodig zijn om hetzelfde effect te creëren.
Zie niet in waarom dit bij AAS anders zou zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven