- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Doe liever andere cardio..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk dat 2 dagen low, 1 dag laag de perfecte manier is.

Andere cablecross dan vorige keer. Deze staan lekker ver uit elkaar. Nadeel is dat wij geen decline benchpress hebben hier. Daarom veel gek*t om de dumbbells op een decline abs bankje te krijgen. Onstabiel gammel ding, waardoor ik easy weights heb gepakt. Vertrouw zoiets niet. Als extra belasting heb ik bij de volgende oefening weer dips erbij gepakt.
:
Post eens een foto, ben echt zeeeeer benieuwd naar hoe je er nu uitziet. Kom je in de buurt van GFG b.v. of nog niet?

Ryu, is als ik het goed heb begrepen gewoon natural maar jij weet blijkbaar meer?![]()
Ik weet kak ken Ryu niet weet niet eens hoe hij eruit ziet.
Ik geloof gewoon niemand meer hier op DBB ben er inmiddels achter komen bij een aantal mensen die claimen naturel te zijn en gewoon gebruiken.
Naturel wedstrijden in Nederland is 1 grote grap daarom hebben ze ook die titel veranderd. Wedstijden zijn gewoon chemical warfare tegenwoordig. Niet alleen met AAS maar ook met T3 , DNP en dat soort middelen.
Dit wisten de meesten van ons al. Zie niet wat het nut is om hierover te beginnen in dit log.