XXL Nutrition

"You got arms Louie! He's got spaghetti arms!" - The Iron Age Log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig Prins Pinda...goed om te zien dat je weer op de weg terug bent :thumbs:
Doe mijn favo gouden-kooi collega de hartelijke groeten ;)

Mooi dat je een log bij houdt "ouwe rot";)

Hoezo eet je zo ****ing weinig?

groet je mede-pinda.

• Topic Starter Topic Starter
Mooi dat je een log bij houdt "ouwe rot";)

Hoezo eet je zo ****ing weinig?

groet je mede-pinda.

Omdat ik aan het cutten ben ? Thanks! :)

Rug, Bi+Tri , Abs.

Supersetschema:

Lat Pulldown + Hyper extensions

8x 45 15x BW
8x 60 15x BW + 10 kg
8x 70 15x BW + 10 kg
7x 80 15x BW + 10 kg

Hyperextension staat recht, waardoor er een diepere rom gemaakt kan worden. Voelt wel lekker. Pulldown ging goed. Geen last, maar net niet de 8 gehaald bij de 80.

Concentration rows + Dumbbell pullovers

8x 80 12x 16 (easy)
12x 60 12x 22
12x 60 12x 26
12x 60 12x 26

Heb nodig weer wat straps nodig. Voelt altijd fijner aan bij een rugtraining. De 80 kg was te zwaar dit keer. Ik heb vaak op mijn 5e trainingsdag dat de intensiteit en kracht het laat afweten. No worries, gewicht wat omloog en reps omhoog. Dumbbell pullovers gaan volgende keer weer zwaarder. Ging aardig goed en nergens last van.

Close grip pulldown + straight arm pullover

8x 80 12x 32
8x 80 12x 42
8x 80 12x 50
8x 80 12x 68 kg

Ben leeg hierna. Weinig zin om nog wat te doen. Even 10 minuten wezen chillen en doorgegaan met armen. Even aan iets anders denken en rustig zitten doet wonderen bij mij. Tis even een mindset.

Preacher Curls + Cable Extension

8 x 30 kg 12 x 30 kg
8 x 30 kg 12 x 40
8 x 45 kg 12 x 50
8 x 50 kg 12 x 60

Ez bar Curls + Overhead Cable extension

8 x 35 kg 12 x 30 kg
8 x 35 kg 12 x 40
8 x 35 kg 12 x 50
8 x 35 kg 12 x 50

Daarna voor het herstel van mijn linkerarm nog het volgende gedaan.

Spider single dumbbell curl.

4x12 10 kg.

10 seconden rust. Wil deze oefening vaker toevoegen. Hoop dat het al het nieuwe weefsel extra zal ''inwerken''.

Abs

Decline bar twists.

3 sets

25 reps per set

Crunch machine

3 sets

50 reps x 30 kg

Med. ball crunch

2 sets , 50 reps per set. Burnnnnnn... Dit vind ik echt een heerlijke oefening.

--------

Ben nu helemaal gaar. Lekker twee dagen rusten! :D Volgende keer niet mijn Lipo6 voor de training vergeten. Zo'n laatste dag van de week kan altijd wel wat extra's gebruiken. :)

Beste Ryu,

Erg leuk om je logboek te lezen en ik wens je heel veel succes met de voorbereidingen. Ik ben zelf pas weer begonnen met trainen na een lange blessure en ben erg nieuwsgierig wat je precies bedoelt met Serge Nubret schema`s zou je daar eens een voorbeeld van willen posten als dat niet te veel moeite is. Ik ben het overigens voor 200% met je eens dat alleen maar zwaaaaaar trainen in bodybuilding allang achterhaald is.

Ik ben gaan zoeken op een amerikaans board daar kwam ik een aantal PDF files tegen is wat jij bedoelt? bijvoorbeeld 6 sets 1 minuut rust en 12hh? ;
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=1013996

Nogmaals succes.

De links staan ook op pagina 1 of 2. :)

Goede training!!

Die buiktraining zal je wel voelen morgen. :p

Je traint 5 dagen in de week begreep ik. Dus iets als:

Ma: Borst, delts
Di: Rug, armen
Wo: Benen
Do: Borst, delts
Vr: Rug, armen

En dan telkens doorschuiven, zodat je bijv volgende week 2 keer benen pakt?

Je traint 5 dagen in de week begreep ik. Dus iets als:

Ma: Borst, delts , abs
Di: Rug, armen
Wo: Benen
Do: Borst, delts, abs
Vr: Rug, armen

En dan telkens doorschuiven, zodat je bijv volgende week 2 keer benen pakt?

Abs er nog bij. Nee, train gewoon 1x per week benen. En niet de cardio vergeten.

dikke overkill indien je niet aan de roids zit imo.

dikke overkill indien je niet aan de roids zit imo.

Valt wel mee. Ik heb altijd zin om weer de upperbody te trainen na een benen dag. Ik kijk het een tijdje aan, maar misschien dat het straks verandert wordt. Ik probeer ook te concentreren op verschillende delen van dezelfde spiergroep op bepaalde dagen.

Niet echt mijn manier van trainen. Maar benieuwt wat het je brengt!

Interessant trainings schema. Ik ben zelf ook een beetje aan het experimenteren met supersets. Bij mij persoonlijk werkt het afwisselen van verschillende trainingstechnieken het best. 2 weken supersets en dan weer 1 weekje weinig herhalingen met veel gewicht. Gewoon telkens proberen je spieren op een andere manier te belasten.

Ik zal af en toe nog eens in dit topic kijken, ben benieuwd hoe de trainingen je bevalllen.

Waar train je btw in Amersfoort?

He Niels!

Leuk dat jij ook een logje bijhoud.:D Totaal niet mijn manier van trainen, maar de intensiteit zal niet mis zijn. Succes met je doelen!

Ik ga je logje zeker volgen

Wil foto's zien!::pD

Omdat je wel wat droger moet staan op een wedstrijd?

ohhh oke dat had ik ff gemist ik dacht dat Ryu gewoon bezig was met massa pakken ter voorbereiding van een wedstrijd. In dat geval is cutten tot 8 % niet echt "anabool"

succes anyway, Ryu weet goed waar hij mee bezig is dus hij zal er wel weer als een buffe pinda bij staan in no time.

Voorlopig geen wedstrijd, maar het idee erachter is om vanaf 8% clean te gaan bulken naar een kilo of 90 ofzo. Het voordeel is dat je met 8% snel klaar kan zijn voor een shoot of een contest. Van het hele bulk en cut principe wil ik af.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven