peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

KH 116damn zwaar
Bij wie sta je onder begeleiding Ryu een bekende?
Dropset schema klint als Rinus
s6 bro

Wat ben jij ineens groot geworden aan je stats te zien! 
Waarom probeer je dit principe niet voor de compounds( dus voor iso oefen. andere ranges) hier hebben HEEL veel mensen goede massa opgepakt. Ik heb net een schema gemaakt op basis van dit principe;
* Compound lifts.
* Gewichten tussen grofweg de 75-85% 1RM
* Totaal rep volume tussen 20-30 reps per oefening.
* Set-rep protocol: variabel en progressief...3x8, 4x6, 5x5, 8x3, 5-4-3-2-1 etceeeeeeetera.
* Indicatie RPE scale=9 (dus in de meeste gevallen 1 rep in de tank laten bij een set)
* Rust tussen de sets 45-90 sec., bij de laatse sets iets langer.
* LiftsT: concentrisch = CAT (explosief accelereren), eccentrisch = gecontroleerd binnen 2-3 sec. Maak indien mogelijk gebruik van stretch reflex
Doel is dus progressief laden wekelijks op de compounds.
Volgende week donderdag weer op de tang! 
Ik zal het eens overleggen bij de baas. Ik heb juist voor begeleiding gekozen, omdat ik de stress van eigen beslissingen op lowcarb periodes wil voorkomen. Ik ben gewoon een hond. Hij zegt wat ik moet doen en ik voer het uit.
Heerlijk!Volgende week donderdag weer op de tang!
![]()

Haha ja idd lekker de e-hero uithangen, maar fack lagge man dat je hier ook zit haha. Godse DBB guru zit in mijn gymSorry, weer erg druk geweest.
Dropschema komt me neus uit.
Kijk niet meer naar het gewicht en ram de workout er gewoon uit. Vandaag rug,hams en kuiten gedaan.
Kuiten nog steeds via de hybridetraining van flex lewis.
http://www.bodybuilding.com/fun/fitshow30.htm
Energielevels beginnen wel wat in te kakken. Heb op zondag nog steeds een junkdag en dan mag ik helemaal los gaan. Probleem is dat ik met metabolisme nu op volle kracht staat, dat ik na 6000 kcal snachts nog steeds wakker wordt van de honger!
Dennis! Jij ook hier!Wat ben jij ineens groot geworden aan je stats te zien!
![]()

Haha ja idd lekker de e-hero uithangen, maar fack lagge man dat je hier ook zit haha. Godse DBB guru zit in mijn gym![]()
lol 

- 1.70 = 170-100+2= 72 kg (dus 1.65= 165-100+2= 67 kg)
- 1.78 = 178-100+4= 82 kg (dus 1.75= 175-100+4= 79 kg)
+1.78 = 179-100+6= 85 kg (dus 1.90= 190-100+6= 96 kg)
Dus als je 1,96 bent zoals ik mag je dus 102 kg wegen?
Is dat 102,9 of tot max 102 kg?
Als je nu 110 weegt op 10% zou dat dan kunnen lukken denk je?
Volgens mij blijft er dan niks over van me eerlijk gezegd?

Max 102.
Ik denk dat het wel zou lukken. Ik ken je huidig fysiek niet, maar ik verloor meestal 10 kilo en dat was gewoon natural. Ik denk met de juiste begeleiding dat jij een heel eind kan komen. Maar nogmaals, ik ken je fysiek niet.![]()
10 kg op hoog BF stond je dan? Het lijkt mij wel heel bruut teringhard en droog op het podium daar aankomen.