MuscleMeat

"You got arms Louie! He's got spaghetti arms!" - The Iron Age Log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zie nu pas dat je een log hebt.
Succes met je doel!
Ik ben benieuwd wanneer je een wedstrijd gaat draaien.:)

• Topic Starter Topic Starter
Sorry mannen even druk geweest.

Ben op een dropset schema gezet. Wat een hell! Eetschema is nu :

Eiwit 420
KH 116
Vet 90

Ongeveer 3000 kcal.

1 junkdag. Voel me k*t op dag 6, maar gelukkig kan ik heerlijk laden vanavond en morgen. Ik denk dat GFG en ik alleen te vergelijken zijn op verhoudingen. Met alles verder is GFG een klasse te hoog. Zou ook niet best zijn als dat niet was.

Maandag weer trainen, dus dan zal ik weer een paar trainingen opschrijven. Borst en Quads staan er dan op het schema.

Foto moet even wachten jongens. Wil wat droger zijn en ook weer wat kleur. Roaccutane in combi met tanning is nu geen optie. :)

Het is moeilijk om alles los te laten bij een begeleider, maar aan de andere kant ook wel fijn. Dieet is zoveeeel beter vol te houden. Je zit geen seconde aan de twijfel, want je bent tenslotte een hond die doet wat hem opgedragen wordt. :D

Heerlijk. :D

Ik schrok wel toen hij vertelde dat er nog wat vet % afmoest ( 4 a 5 ). Ik dacht zelf dat ik wel aardig in de richting zat, maar dat is altijd zelf moeilijk in te schatten. Nu maar hopen dat hij mij goed hard kan brengen op een de dag van de wedstrijd. :)

KH 116:eek::eek: damn zwaar

Bij wie sta je onder begeleiding Ryu een bekende?
Dropset schema klint als Rinus

s6 bro

Komaaaan.. Blijven posten!!

Indd. Laat eens wat horen! :D

we willen een foto zien man! Huppakeee

Hey train je toevallig in Putten?

Sorry, weer erg druk geweest.

Dropschema komt me neus uit. :D

Kijk niet meer naar het gewicht en ram de workout er gewoon uit. Vandaag rug,hams en kuiten gedaan.

Kuiten nog steeds via de hybridetraining van flex lewis.

http://www.bodybuilding.com/fun/fitshow30.htm

Energielevels beginnen wel wat in te kakken. Heb op zondag nog steeds een junkdag en dan mag ik helemaal los gaan. Probleem is dat ik met metabolisme nu op volle kracht staat, dat ik na 6000 kcal snachts nog steeds wakker wordt van de honger! :D

Dennis! Jij ook hier! :D Wat ben jij ineens groot geworden aan je stats te zien! :D

Waarom probeer je dit principe niet voor de compounds( dus voor iso oefen. andere ranges) hier hebben HEEL veel mensen goede massa opgepakt. Ik heb net een schema gemaakt op basis van dit principe(wetenschappelijke- en 25 jaar praktijk kennis van Harpep);

* Compound lifts.
* Gewichten tussen grofweg de 75-85% 1RM
* Totaal rep volume tussen 20-30 reps per oefening.
* Set-rep protocol: variabel en progressief...3x8, 4x6, 5x5, 8x3, 5-4-3-2-1 etceeeeeeetera.
* Indicatie RPE scale=9 (dus in de meeste gevallen 1 rep in de tank laten bij een set)
* Rust tussen de sets 45-90 sec., bij de laatse sets iets langer.
* LiftsT: concentrisch = CAT (explosief accelereren), eccentrisch = gecontroleerd binnen 2-3 sec. Maak indien mogelijk gebruik van stretch reflex

Doel is dus progressief laden wekelijks op de compounds.

Waarom probeer je dit principe niet voor de compounds( dus voor iso oefen. andere ranges) hier hebben HEEL veel mensen goede massa opgepakt. Ik heb net een schema gemaakt op basis van dit principe;

* Compound lifts.
* Gewichten tussen grofweg de 75-85% 1RM
* Totaal rep volume tussen 20-30 reps per oefening.
* Set-rep protocol: variabel en progressief...3x8, 4x6, 5x5, 8x3, 5-4-3-2-1 etceeeeeeetera.
* Indicatie RPE scale=9 (dus in de meeste gevallen 1 rep in de tank laten bij een set)
* Rust tussen de sets 45-90 sec., bij de laatse sets iets langer.
* LiftsT: concentrisch = CAT (explosief accelereren), eccentrisch = gecontroleerd binnen 2-3 sec. Maak indien mogelijk gebruik van stretch reflex

Doel is dus progressief laden wekelijks op de compounds.

Ik zal het eens overleggen bij de baas. Ik heb juist voor begeleiding gekozen, omdat ik de stress van eigen beslissingen op lowcarb periodes wil voorkomen. Ik ben gewoon een hond. Hij zegt wat ik moet doen en ik voer het uit.

Heerlijk! :D Volgende week donderdag weer op de tang! :D

Ik zal het eens overleggen bij de baas. Ik heb juist voor begeleiding gekozen, omdat ik de stress van eigen beslissingen op lowcarb periodes wil voorkomen. Ik ben gewoon een hond. Hij zegt wat ik moet doen en ik voer het uit.

Heerlijk! :D Volgende week donderdag weer op de tang! :D

Wat is je doel momenteel massa of afvallen?

Sorry, weer erg druk geweest.

Dropschema komt me neus uit. :D

Kijk niet meer naar het gewicht en ram de workout er gewoon uit. Vandaag rug,hams en kuiten gedaan.

Kuiten nog steeds via de hybridetraining van flex lewis.

http://www.bodybuilding.com/fun/fitshow30.htm

Energielevels beginnen wel wat in te kakken. Heb op zondag nog steeds een junkdag en dan mag ik helemaal los gaan. Probleem is dat ik met metabolisme nu op volle kracht staat, dat ik na 6000 kcal snachts nog steeds wakker wordt van de honger! :D

Dennis! Jij ook hier! :D Wat ben jij ineens groot geworden aan je stats te zien! :D
Haha ja idd lekker de e-hero uithangen, maar fack lagge man dat je hier ook zit haha. Godse DBB guru zit in mijn gym:D

ff vergeten inderdaad :o dan zijn die dropsets wel goed maar je gaat zoveel kracht inleveren.

Je ging toch ook mee aan een classic doen toch? Dat betekent 2cm boven je lengte? Even een persoonlijke vraag ik ben 1,96 betekent het dan ook dat je maar 2kg boven de 96 mag wegen dus --> 98 kg?:eek:

Moet je even op pagina 2 of 3 kijken. Daar staan de regels. Volgens mij mag je +6 kilo. :)

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Haha ja idd lekker de e-hero uithangen, maar fack lagge man dat je hier ook zit haha. Godse DBB guru zit in mijn gym:D

Je begrijpt nu wel dat ik je niet kan laten leven, he? Nu je mijn identiteit hebt ontdekt. :D lol :P

Morgen lekker schouders,biceps,triceps en buik! Ik probeer steeds nog 20 minuten cardio te doen, maar ik zie na 3 minuten meestal alles al draaien. En dan zit ik gewoon op een fiets. :D

Train nu 4 dagen per week en zal op woensdag dan denk ik alleen cardio toevoegen. Zit nu trouwens op 150 gram whey per dag. Met als gevolg dat mijn rekening aan wcpapier door het dak vliegt. :D

- 1.70 = 170-100+2= 72 kg (dus 1.65= 165-100+2= 67 kg)
- 1.78 = 178-100+4= 82 kg (dus 1.75= 175-100+4= 79 kg)
+1.78 = 179-100+6= 85 kg (dus 1.90= 190-100+6= 96 kg)

Dus als je 1,96 bent zoals ik mag je dus 102 kg wegen?
Is dat 102,9 of tot max 102 kg?

Als je nu 110 weegt op 10% zou dat dan kunnen lukken denk je?
Volgens mij blijft er dan niks over van me eerlijk gezegd?

edit; heb vandaag wat spullen gekocht bij de body en fitshop bro--> leucine en vitargo hoeveel dagen duurt het voordat jullie leveren?

Dus als je 1,96 bent zoals ik mag je dus 102 kg wegen?
Is dat 102,9 of tot max 102 kg?

Als je nu 110 weegt op 10% zou dat dan kunnen lukken denk je?
Volgens mij blijft er dan niks over van me eerlijk gezegd?

Max 102.

Ik denk dat het wel zou lukken. Ik ken je huidig fysiek niet, maar ik verloor meestal 10 kilo en dat was gewoon natural. Ik denk met de juiste begeleiding dat jij een heel eind kan komen. Maar nogmaals, ik ken je fysiek niet. :)

Max 102.

Ik denk dat het wel zou lukken. Ik ken je huidig fysiek niet, maar ik verloor meestal 10 kilo en dat was gewoon natural. Ik denk met de juiste begeleiding dat jij een heel eind kan komen. Maar nogmaals, ik ken je fysiek niet. :)

damn :eek: 10 kg op hoog BF stond je dan? Het lijkt mij wel heel bruut teringhard en droog op het podium daar aankomen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven