XXL Nutrition

"You got arms Louie! He's got spaghetti arms!" - The Iron Age Log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe kun je daar nou vanaf komen? Kan alleen als je je doel hebt bereikt en stabiel in gewicht en conditie wilt blijven, mits je niet te droog staat natuurlijk.

Als jij van 85,5kg naar 90kg wilt moet je gaan bulken. Maakt niet uit hoe clean je dat gaat doen maar het blijft een bulk.

Leuk logje.

Unieke manier van trainen, benieuwd of het zijn vruchten zal afwerpen idd.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kun je daar nou vanaf komen? Kan alleen als je je doel hebt bereikt en stabiel in gewicht en conditie wilt blijven, mits je niet te droog staat natuurlijk.

Als jij van 85,5kg naar 90kg wilt moet je gaan bulken. Maakt niet uit hoe clean je dat gaat doen maar het blijft een bulk.

Klopt, ik doel dan ook op het verschil tussen ''bulk bulk'' en clean bulk. Snapje?

Dus je hebt gelijk dat ik wel ga bulken, maar dan niet op de algemene manier.

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Switch in het dieet gemaakt.

Lage dag.

KH - 2 of 3 dagen.

100 g. brinta sochtends
100 g. rijst voor de training

50 g. whey.
50 g. casseine

550 g. Biefstuk
550 g. Panga of andere vis.

2 thee lepels zoutvrije pindakaas

Hoge dag, 1 dag

100 g. brinta sochtends
100 g. Rijst voor de training
100 g. Vitargo

25 g. whey.
50 g. casseine

550 g. Biefstuk
550 g. Panga of andere vis.

3 thee lepels zoutvrije pindakaas

Ik denk dat ik 50 g. BCAA's ga toevoegen bij de hoge dag rondom de inname van mijn Vitargo.

Succes met je logje en kom ook eens hier langs verdorie, je bent toch vaak zat in Amersfoort of niet? Gaan we potje squatten.

Ryu, hoe ga je die bcaa`s en vitargo over de dag verdelen?

Tijdens of na de training. Of 50/50. Denk de laatste, omdat het een hoge dag is. Maar niks sochtends etc.

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

BCAA's zullen denk ik Body en Fitshop eigenmerk worden of X-tend.

oke bedankt!
wil zelf namelijk ook bcaas en wms van body&fitshop bestellen.

Leuk logje al...

Wel leuk al die experimentjes :D

Succes verder.

Borst en schouders , abs

Superset schema:

Incline dumbbell press + Incline flyes
4 superset sets.

8x 22 10x 16
8x 26 10x 16
8x 32 10x 16
8x 36 10x 16

- Weer 2 kilo zwaarder op de Incline dumbbell press. De reps gingen makkie en mijn elleboog had geen last. Vooral het moment van voorslaan met de dumbbells geven mij zorgen, maar was geen probleem. 18 kg's waren steeds bezet, dus 2 reps per set erbij om de 16 kg te gebruiken.

Cable crossovers + Decline dumbbellpress.

8x 35 8x 20
8x 40 8x 24
8 x 52 8x 24
8 x 52 8x 24

Andere cablecross dan vorige keer. Deze staan lekker ver uit elkaar. Nadeel is dat wij geen decline benchpress hebben hier. Daarom veel gek*t om de dumbbells op een decline abs bankje te krijgen. Onstabiel gammel ding, waardoor ik easy weights heb gepakt. Vertrouw zoiets niet. Als extra belasting heb ik bij de volgende oefening weer dips erbij gepakt.

Dips + Chest Press

10x BW 8x 52
10x BW 8x 70
10x BW 8x 92
10x BW 8 x 92

Volgende keer ga ik gewoon dippen tussen twee stoelen. Wat een schijt stand, want het zit vast aan een hyperextension. Wel blij dat ik weer BW oefeningen kan doen, want dat was alweer een tijd geleden.

Vlug daarna nog wat schouderballet gedaan.

Dumbbell schouderpress.

4 sets (8 reps per set ) 22 kg.

Side raises drop set. ( 2 sets )

15x 14 10x 12 8x 10 8x8 8x6 8x6

15x 14 10x 12 8x 10 8x8 8x6 8x6

Haha, voor lul met die 6 kg, maar jezus wat zat ik vol. Schouders heb ik aanleg voor, dus wil deze niet uit verhouding brengen. Snel achterelkaar doorknallen, maar met controle is imo de sleutel naar goede schouders. Achterkant gaan do. extra veel aandacht krijgen.

Abs

Cable crunches.

4 sets, 35 reps ( 52 kg )

Med. Ball.

3 sets, elke set een rep out. Burnnnn..

Reverse crunches.

4 sets, 50 reps.

Met abs training neem ik zo weinig mogelijk rust. Vaak even de kramp eruit wringen en gelijk doorgaan. Zal niet meer zijn dan 20 seconden.

Cardio, 20 minuten fietsen.

Ik denk dat ik al aardig bij de 8 a 9% in de buurt kom. Gewicht is niet veel veranderd, maar daar heb ik meestal geen moeite mee. Onder de 8% verlies ik altijd net zoveel massa als vet. In iedergeval, dat was mijn ervaring in het verleden. :) Bw= 87.5

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

oke bedankt!
wil zelf namelijk ook bcaas en wms van body&fitshop bestellen.

Goedzo! :thumbs:

Succes met je logje en kom ook eens hier langs verdorie, je bent toch vaak zat in Amersfoort of niet? Gaan we potje squatten.

ik las dus serieus potje squashen.... leek me al niet zo fijn voor de mensen die erna zouden moeten

ik las dus serieus potje squashen.... leek me al niet zo fijn voor de mensen die erna zouden moeten

:roflol: ! Gast, dat moeten we echt een keer doen!!! :roflol:

@Log

Iemand dacht vandaag dat ik maar 1.70 m was!! Wtf :(

Heb hem gelijk geslagen en daarna op gepoept! :D

Duidelijk aanleg voor schouders idd! Zieke side raises , en dropsets met side raises zijn super. Ik sta ook altijd voor lul met de 5kg maar man wat brandt dat :D.

Leuke trainingen ! Oude bodybuildersfysieken zijn ook veruit de mooiste!

Als er een powerrack is Niels kun je op de pins 2 stangen leggen en kun je daar perfect tussen dippen. Of als er 2 bankdrukbanken met de rug naar elkaar staan ook.

Als er een powerrack is Niels kun je op de pins 2 stangen leggen en kun je daar perfect tussen dippen. Of als er 2 bankdrukbanken met de rug naar elkaar staan ook.

Thanks Gijs, helaas geen 2 bankdrukken. Hoe bedoel je precies met dat powerrack? Is dat zo 1tje met uitloop?

We hebben alleen zo ruk ding staan. Maar ja, komt wel goed. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met 50 gram bca per dag gaat het snel lol.

Rug, Biceps.

Deadlift + Chin Up Bench

Opwarm 60 kg 10x.

8 x 100 10 x BW
8 x 100 10 x BW
8 x 140 10 x BW
7 x 140 12 x BW

Damm, wat een bitchass oefening om te supersetten. En dat op 150 g. carbs per dag ofzo. Lol. :D Tijd om morgen weer te laden. Ik denk dat 2 dagen low, 1 dag laag de perfecte manier is. Het is wel even slikken, omdat ik vroeger 200+ deed, maar ego opzij en luisteren naar het armpje. :)

Behind neck pulldown + Reverse Cable Row.

12x 50 12 x 101 kg
12x 62 12 x '' ''
12x 70 12 x '' ''
12x 70 12 x '' ''

Shrug ballet met barbell shrugs. Front grip + behind grip. 4 supersets, 12 reps per set ( 80 kg )

Vol me leeg lopen. Besloten om alleen biceps te doen en de triceps naar vrijdag te verschuiven.

Biceps.

Seated Incline Dumbbell Curls. ( per arm )

4 sets, 16 reps, 12 kg.

Spider Dumbbell Curls ( per arm )

4 sets, 12 reps, 12 kg.

21en op de Preacher Curl Machine met 35 kg. 3 sets hiervan. Hahah, dat was lang geleden. Vroeger deed ik niks anders dan 21en. Heerlijk. :D

Wrist Roll ups? Je weet wel, met zo stang met een touw, waarbij je het gewicht moet oprollen. Is een oefening voor de onderarmen.

4 sets van 8 volledige herhalingen ( op en neer ) met 5 kilo. p*ssy weight, maar oh oh wat een heerlijke oefening. Classic! :D

20 minuten op de fiets de tour de france naspelen. Ik haat cardio... :(

----

Dieet is nog goed vol te houden, ben tenslotte pas 2 dagen bezig. :D

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Met 50 gram bca per dag gaat het snel lol.

Nee dit is alleen op de laad dagen straks. :)

Cardio :heart:

:roflol:

Goed bezig mop!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven