- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kun je daar nou vanaf komen? Kan alleen als je je doel hebt bereikt en stabiel in gewicht en conditie wilt blijven, mits je niet te droog staat natuurlijk.
Als jij van 85,5kg naar 90kg wilt moet je gaan bulken. Maakt niet uit hoe clean je dat gaat doen maar het blijft een bulk.
Succes met je logje en kom ook eens hier langs verdorie, je bent toch vaak zat in Amersfoort of niet? Gaan we potje squatten.
Bw= 87.5oke bedankt!
wil zelf namelijk ook bcaas en wms van body&fitshop bestellen.
Succes met je logje en kom ook eens hier langs verdorie, je bent toch vaak zat in Amersfoort of niet? Gaan we potje squatten.
ik las dus serieus potje squashen.... leek me al niet zo fijn voor de mensen die erna zouden moeten
! Gast, dat moeten we echt een keer doen!!! 

Als er een powerrack is Niels kun je op de pins 2 stangen leggen en kun je daar perfect tussen dippen. Of als er 2 bankdrukbanken met de rug naar elkaar staan ook.

Dat is een squatrack, powerrack is meer dit http://helisports.nl/homegyms/BodyCraft-Power-Rack.html

Tijd om morgen weer te laden. Ik denk dat 2 dagen low, 1 dag laag de perfecte manier is. Het is wel even slikken, omdat ik vroeger 200+ deed, maar ego opzij en luisteren naar het armpje.