AndroidHealthClinic

"You got arms Louie! He's got spaghetti arms!" - The Iron Age Log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Het poseren heeft weer wat werk nodig. Eigenlijk nog maar weinig gedaan sinds mijn laatste wedstrijd in 07.

Zit er wel weer aan te denken om wat lesjes mobiliteit te nemen. Ook voor fotoshoots is houding een erg belangrijke factor en imo is poseren een prima instrument om de vorderingen te meten. Ik blijf wel in de klassieke kant zitten, denk ik. Dat wordt weer vele uren luisteren om de juiste routine en muziek te vinden. :D

Jullie nog tips voor een nummer?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jullie nog tips voor een nummer?

Genoeg ;) maar die houdt ik voor mezelf ... Maarre nee goed om je weer terug te zien loggen.
Wist niet eens van die armbreuk af man, ****ed up ... herstel ze nog en ik kom je vast wel een
keer opzoeken daar in Amesfoort!

Genoeg ;) maar die houdt ik voor mezelf ... Maarre nee goed om je weer terug te zien loggen.
Wist niet eens van die armbreuk af man, ****ed up ... herstel ze nog en ik kom je vast wel een
keer opzoeken daar in Amesfoort!

Flauw hoor. :D Jij moet eerst nog een keer onstage stappen, dus geef maar aan moi. :P Lijkt me leuk maatje! Kan je mij wat tips geven over die megarug van je.

Vanavond dus bovenkant borst extra aanpakken. Ga een oefening doen, welke Larry Scott ook gebruikt. Je kan hem zowel in de smith als met een stang doen.

----

A Better Way To Build Upper Pecs

By Larry Scott

We read about incline presses and incline flys for packing meat on our upper chest and they’re alright… But the king of upper pec builders is the Smith machine using this special technique.

You’ll have to use a weight light enough so that you don’t lose the intensity that comes from pressing “in” rather than just “up”. How do I say this so you’ll understand. As you press the bar “up” you will be pulling the hands together at the same time. This is done even at the very bottom of the exercise. But especially as the bar goes up, you should be pulling the palms toward each other with the elbows pressed back, up around the head.

As I said earlier, the weight has to be light enough so the pain doesn’t scare you away from the proper form. In addition, you’ll want some strength left in order to do “quarter” bouncing reps right at the bottom. Here’s how this works. When you have done your absolute last “full” rep, Let the bar come right down to the neck and just bounce it up and down 3 or 4 inches for 10 burns.

The pump and burn will be simply incredible and remember the key to packing on serious meat on your body is… maximum pump and burn.

jammer dat me engels niet zo goed is :(

Verwacht binnekort wel wat zwaardere gewichten;) anders eindig je nog als een p*ssy:D

Succes man! Ga je volgen ;)
Naar welke wedstrijden ben je aan het kijken?
Zal zelf mn eerste wedstrijd draaien ook in april.. Maar dat is c-klasse, dus we zullen niet tegenover elkaar komen te staan..

Schuin bankdrukken? of gewoon plat?
Scott heeft het over upper pecs en incline press

Nope, niet goed en zeker zwaar af te raden. Dit is niet wat Scott bedoelde volgens mij.

Ik heb hier een tijd terug ook een topic over geopend en 3XL vertelde daar het volgende. Dit werd mede bevestigd door een ervaren sporter in mijn Gym en nu lees ik hetzelfde van Larry Scott.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/ideale-positie-handen-incline-press-205960/#post3720502
http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/ideale-positie-handen-incline-press-205960/#post3720772

Succes man! Ga je volgen ;)
Naar welke wedstrijden ben je aan het kijken?
Zal zelf mn eerste wedstrijd draaien ook in april.. Maar dat is c-klasse, dus we zullen niet tegenover elkaar komen te staan..

Geen idee, maatje. Ligt er een beetje aan welke wedstrijd een classic klasse heeft. Dat soort dingen laat ik lekker allemaal aan mijn begeleider over. Wanneer ik precontest ga wil ik alleen dat men zegt wat ik moet doen. Over het zelf nadenken, plannen en registreren wil ik totaal af. Dat is zo'n killer tijdens een wedstrijdvoorbereiding. Trust me, I know. :)

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Scott heeft het over upper pecs en incline press

Nope, niet goed en zeker zwaar af te raden. Dit is niet wat Scott bedoelde volgens mij.

Ik heb hier een tijd terug ook een topic over geopend en 3XL vertelde daar het volgende. Dit werd mede bevestigd door een ervaren sporter in mijn Gym en nu lees ik hetzelfde van Larry Scott.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/ideale-positie-handen-incline-press-205960/#post3720502
http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/ideale-positie-handen-incline-press-205960/#post3720772

Ik heb het verkeerde stukje zie ik. Larry Scott praat er wel over op zijn dvd. Heb het vroeger wel eens geprobeerd en ik moet zeggen dat het aardig goed voelt. Je moet alleen niet verwachten dat je monsterkilo's pakt.

Maar ja, dat doe ik toch al niet. He, Bitches? :D

Ja idd 250kg op 18 jarige leeftijd ofzo toch na 5x te hebben gesquat? Ik snap niet hoe je zo enorm hard kunt terugvallen.

Ik denk dat "tjok" oprecht verbaasd is dat iemand die zo allemachtig sterk is dat hij als tiener al squat records voorbij gaat met warmupgewichten zijn massa kan onderhouden. Dat de focus niet op kracht ligt is natuurlijk niet meer dan logisch;)

Succes :)

Ryu houdt zich daar nu niet mee bezig. Hij is dan ook geen powerlifter, maar is bezig met cutten op zijn manier.
Ik snap niet dat je hier maar over kracht blijft doorgaan. ???

Gijs is een freak :D dat is nou niet echt een doorsnee voorbeeld om te noemen. ;)
Ryu is dan toch ook een freak? Volgens zichzelf nog veel freaky-er dan gijs! Gijs heeft nog nooit 250kg gesquat en zeker niet bij 71kg BW @ 17 jaar...
Volgens mij outlift jij hem nu tijdens een training of niet? Trainen jullie samen en gooi je er dan nog wat schijfjes bij?

Maarja. Ik zal er over ophouden. Ik ben gewoon jaloers dat ik 4-5 jaar training nodig heb voor ik 250kg squat en hij het na een paar x trainen al doet op 50% van mijn BW.

Ik zit eraan te denken om volgende week weer een sessie car pulling toe te voegen. Super oefening voor de kuiten, hams en glutes. Jammer, heb geen jeep meer maar een 206je.

Resultaat 2 jaar terug na wat sessies carpulling. :P:D Kreeg een goede pomp en had spontaan geen zin om mijn kamer op te ruimen.

2n2eyw.jpg
Ik ben dit jaar begonnen met vrachtwagentrekken aan mijn trainingen toe te voegen en volgens mij gaat dat zeker helpen voor de benen.

Een 206 is wel erg licht, ga je dat eventueel compenseren met de handrem?

Ik ben dit jaar begonnen met vrachtwagentrekken aan mijn trainingen toe te voegen en volgens mij gaat dat zeker helpen voor de benen.

Een 206 is wel erg licht, ga je dat eventueel compenseren met de handrem?

Zet Loca erin. :D

Hahah, ja met handrem of op heuvel.

Ryu is dan toch ook een freak? Volgens zichzelf nog veel freaky-er dan gijs! Gijs heeft nog nooit 250kg gesquat en zeker niet bij 71kg BW @ 17 jaar...
Volgens mij outlift jij hem nu tijdens een training of niet? Trainen jullie samen en gooi je er dan nog wat schijfjes bij?

Maarja. Ik zal er over ophouden. Ik ben gewoon jaloers dat ik 4-5 jaar training nodig heb voor ik 250kg squat en hij het na een paar x trainen al doet op 50% van mijn BW.

Het gaat van mijn SLdeadlift vervolgens over op mijn squat. :roflol: Er is niks mis met mijn squat hoor. Deze waren gewoon nog 180+ met sets dit jaar. Vraag maar bij CS muscle gym.

Maar jullie beknopte gedachtes kunnen totaal niet bevatten dat je met deze schema's als bodybuilder prima progressie kan boeken. Jullie worden gek bij het idee dat ik prima mijn massa kan behouden met ''girly'' weights. Waarom schuil je steeds achter de prestaties van G-men? Zijn je eigen prestaties dan zo slecht dat je onzekerheid door dit log een dieptepunt bereikt?

Een lager gewicht en grotere benen Tjok. Ain't life a b*ch?

En nu wieberen uit me log, ben je slappe pogingen tot provoceren meer dan zat. :wave:

Laatst bewerkt:
:)

Laatst bewerkt:
car pulle heb ik idd ook wel gedaan,pompt goed Maar de wetenschap is het er toch niet over eens of pomp ook groei betekend?

good luck iig

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven