XXL Nutrition

"You got arms Louie! He's got spaghetti arms!" - The Iron Age Log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Het gaat van mijn SLdeadlift vervolgens over op mijn squat. :roflol: Er is niks mis met mijn squat hoor. Deze waren gewoon nog 180+ met sets dit jaar. Vraag maar bij CS muscle gym.

Maar jullie beknopte gedachtes kunnen totaal niet bevatten dat je met deze schema's als bodybuilder prima progressie kan boeken. Jullie worden gek bij het idee dat ik prima mijn massa kan behouden met ''girly'' weights. Waarom schuil je steeds achter de prestaties van G-men? Zijn je eigen prestaties dan zo slecht dat je onzekerheid door dit log een dieptepunt bereikt?

Een lager gewicht en grotere benen Tjok. Ain't life a b*ch?

En nu wieberen uit me log, ben je slappe pogingen tot provoceren meer dan zat. :wave:
Hahaha, grotere benen? Mijn benen zijn nu 79-80cm @ 15% BF.... Ik schuil helemaal nergens achter en ben totaal niet onzeker.
Ik vraag me gewoon af waarom een jongetje met zoveel potentieel zo weinig presteert.

Edit: En wie is er nou onzeker? Waarom betrek je flowergrrl hier nou weer bij? Ik zei het alleen maar als voorbeeld.

Hahaha, grotere benen? Mijn benen zijn nu 79-80cm @ 15% BF.... Ik schuil helemaal nergens achter en ben totaal niet onzeker.
Ik vraag me gewoon af waarom een jongetje met zoveel potentieel zo weinig presteert.

Edit: En wie is er nou onzeker? Waarom betrek je flowergrrl hier nou weer bij? Ik zei het alleen maar als voorbeeld.

Verkeerd gelezen, maar daarom ook gelijk weggehaald. My bad.

Kijk, we zijn van twee verschillende takken. Het enige wat ik nu wil is dit log schoon houden en op classic bb gericht. Bevalt de training, dieet of wat dan ook niet, blijf dan gewoon lekker weg.

En anders zou ik zeggen. Probeer die Serge Nubret schema's eens of kom een keer trainen hier. Misschien vind je het vreselijk.. misschien vind je het heerlijk. :)

Tja, de wetenschap. De wetenschap zegt wel meer dingen. Het is altijd moeilijk met dit soort dingen. Ik vind het fijn voelen. :)

is ook zo,en het is sowieso goed voor de verbranding!

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

is ook zo,en het is sowieso goed voor de verbranding!

en voor de ozonlaag,en voor je beurs

Maare OT..
collega Pl"ers en SM..Laat deze Pinda nou maar pussyweights duwen.
Anders staan wij ook zo voor lul met ons monster BW en sissy squats

Verkeerd gelezen, maar daarom ook gelijk weggehaald. My bad.

Kijk, we zijn van twee verschillende takken. Het enige wat ik nu wil is dit log schoon houden en op classic bb gericht. Bevalt de training, dieet of wat dan ook niet, blijf dan gewoon lekker weg.

En anders zou ik zeggen. Probeer die Serge Nubret schema's eens of kom een keer trainen hier. Misschien vind je het vreselijk.. misschien vind je het heerlijk. :)
Prima, doen we een keer!

Jullie nog tips voor een nummer?

Sowieso klassiekers uit de jaren '80 en begin '90
Vb: Dangerzone uit Top Gun :D

http://www.youtube.com/watch?v=iPYF2p-cGx8&feature=related

East 17 It's allright haha

http://www.youtube.com/watch?v=Ul_hcxlA5KU

Trainingdoelen voor chest, schouders en abs.

1.) Bovenkant borst aanpakken.

Heb je een achterliggende bovenkant borst? Zo ja, kun je je schema voor borst eens posten aub? Vind echt niks om mijn bovenkant borst bij te trekken.

Laatst bewerkt:
Beste Ryu,

Erg leuk om je logboek te lezen en ik wens je heel veel succes met de voorbereidingen. Ik ben zelf pas weer begonnen met trainen na een lange blessure en ben erg nieuwsgierig wat je precies bedoelt met Serge Nubret schema`s zou je daar eens een voorbeeld van willen posten als dat niet te veel moeite is. Ik ben het overigens voor 200% met je eens dat alleen maar zwaaaaaar trainen in bodybuilding allang achterhaald is.

Ik ben gaan zoeken op een amerikaans board daar kwam ik een aantal PDF files tegen is wat jij bedoelt? bijvoorbeeld 6 sets 1 minuut rust en 12hh? ;
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=1013996

Nogmaals succes.

Laatst bewerkt:
Suc6 met je doelen,zal dit volgen!

Geen idee, maatje. Ligt er een beetje aan welke wedstrijd een classic klasse heeft. Dat soort dingen laat ik lekker allemaal aan mijn begeleider over. Wanneer ik precontest ga wil ik alleen dat men zegt wat ik moet doen. Over het zelf nadenken, plannen en registreren wil ik totaal af. Dat is zo'n killer tijdens een wedstrijdvoorbereiding. Trust me, I know. :)

Wedstrijd zelf heb ik (nog) weinig keuze in, moet toch gewoon bij de c beginnen.. Qua voeding, training, etc laat ik alles aan mijn begeleider over, zodat er geen factoren zijn die tot stress kunnen leiden..

Borst en schouders geworden met Dbc01.

Superset schema:

Incline dumbbell press + Incline flyes
4 superset sets.

8x 24 8x 18
8x 26 8x 18
8x 30 8x 18
8x 34 8x 18

- Ging prima. Was even aftasten met mijn arm. Volgende keer gewoon weer 36 en 38 kg proberen voor de incline dumbbell press. Iets meer rust tussen de sets, omdat ik niet alleen train. 1 minuut

Cable crossovers + Decline benchpress.

10x 35 8x 70
10x 40 8x 70
8 x 45 8x 70
8 x 45 8x 60

Weinig rust dit keer. Max 40 seconden. Erg gefocused op de uitvoering. Elleboog begon beetje te zeuren bij de cable crossovers. Dit komt omdat de stations iets te dicht bij elkaar stonden, waardoor je minder goed kan strekken.

Pec Deck + Chest Press

15x 35 8x 40 ( To easy )
12x 45 8x 65
8x 65 8x 85
8x 75 8 x 85 of 90 ( weet niet meer :P )

Vitargo dit keer tijdens de training genomen. Pomp was niet normaal. De sidechest deed zijn naam eer aan in de spiegel. :D

Vlug daarna nog wat schouderballet gedaan met behind the neckpress, side lat. raises en reverse pecdeck. Gewichten en reps niet onthouden.

Tot de nok vol! Cardio moet ik vanavond laat maar even doen, had er geen tijd voor.

Laatst bewerkt:
Lijken mij heerlijke trainingen wat jij doet. :D

Succes man, ga deze zeker volgen!

idd dit is zeker gaaf om te volgen!
hoe zit het met de rest van je voeding?
ben benieuwd naar pics

met zo'n manier van trainen knallen je borsten eruit door de pomp:D lekkere training

Abs overgeslagen! beter haal je dat samen met je cardiosessie in:eek:

mooi om te zien dat je de supplementenlijst beperkt hebt gehouden.
succes ermee!

Leuk zo'n classic wedstrijd! Persoonlijk lijkt me dat ook wel iets voor ooit in me leven.
Ryu, wie begeleid jou op dit moment?

Succes iig, zal je logje volgen.

Borst en schouders geworden.

Superset schema:

Incline dumbbell press + Incline flyes
4 superset sets.

8x 24 8x 18
8x 26 8x 18
8x 30 8x 18
8x 34 8x 18

- Ging prima. Was even aftasten met mijn arm. Volgende keer gewoon weer 36 en 38 kg proberen voor de incline dumbbell press. Iets meer rust tussen de sets, omdat ik niet alleen train. 1 minuut

Cable crossovers + Decline benchpress.

10x 35 8x 70
10x 40 8x 70
8 x 45 8x 70
8 x 45 8x 60

Weinig rust dit keer. Max 40 seconden. Erg gefocused op de uitvoering. Elleboog begon beetje te zeuren bij de cable crossovers. Dit komt omdat de stations iets te dicht bij elkaar stonden, waardoor je minder goed kan strekken.

Pec Deck + Chest Press

15x 35 8x 40 ( To easy )
12x 45 8x 65
8x 65 8x 85
8x 75 8 x 90

Vitargo dit keer tijdens de training genomen. Pomp was niet normaal. De sidechest deed zijn naam eer aan in de spiegel. :D

Vlug daarna nog wat schouderballet gedaan met behind the neckpress, side lat. raises en reverse pecdeck. Gewichten en reps niet onthouden.

Tot de nok vol! Cardio moet ik vanavond laat maar even doen, had er geen tijd voor.
Is zeker wel een lekkere training Ryu, ik doe het ongeveer net zo welliswaar bij gebrek aan zwaardere gewichten maar toch. En er zit wel degelijk potentie om te groeien in dit schema.
Ga je ook na een paar weken het roer ff omgooien tegen gewenning?

Lijken mij heerlijke trainingen wat jij doet. :D

Succes man, ga deze zeker volgen!

Dank je wel! Voelde goed aan! Met dank aan Dbc01 en Fight and Power Academy.

met zo'n manier van trainen knallen je borsten eruit door de pomp:D lekkere training

Abs overgeslagen! beter haal je dat samen met je cardiosessie in:eek:

:o Moest snel op een afspraak zijn. :D Door het samen trainen was de tijd wat langer. :)

mooi om te zien dat je de supplementenlijst beperkt hebt gehouden.
succes ermee!

Klopt, houd ik zelf ook van. Was vroeger wel een ander verhaal. :D

Leuk zo'n classic wedstrijd! Persoonlijk lijkt me dat ook wel iets voor ooit in me leven.
Ryu, wie begeleid jou op dit moment?

Succes iig, zal je logje volgen.

Thanks! Ik vertel later in het log meer over de begeleiding.

Is zeker wel een lekkere training Ryu, ik doe het ongeveer net zo welliswaar bij gebrek aan zwaardere gewichten maar toch. En er zit wel degelijk potentie om te groeien in dit schema.
Ga je ook na een paar weken het roer ff omgooien tegen gewenning?

Ik heb deze training bij de Fight en Power Academy gedaan in Amersfoort. Gewicht zat daar, maar ik moet nog aftasten met wat ik precies wel en niet kan. Ik kan je alleen met een gerust hard zeggen dat de pomp er op dit tijdstip nog aardig inzit. Het samen trainen met Dbc01 was dan ook als een frisse adem. Heerlijk en zeer gewenst op het juiste moment. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven