XXL Nutrition

'Ze wilden bloed'

150 schoten :eek: WTF laat alsjeblieft niet een of andere CNN of Fox News reporter dit te horen krijgen na een maand.

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

O wacht er staat bron donald duck Telegraaf laat maar, het zullen wel 15 schoten geweest zijn gelukkig.

Wat zijn sommige mensen hier toch akelig dom.
Politie is niet iedereen zijn vriend , duidelijk.
De mijne ook niet, maar een maat van me zit wel bij de politie in amsterdam, moet ik dan de vriendschap verbreken omdat hij als hij aan het werk is een uniform aan heeft??

Ik vind dat de politie te zacht gehandeld heeft, laat ze ze maar aanpakken.
De enige fout die gemaakt is ligt bij de hogere bazen, niet bij de agenten zelf die daar aanwwezig waren.

Dan hoor je hier mensen praten dat de politie tegenwoordig veel te snel schiet, kom op man.
Laat ze maar is wat vaker en sneller schieten, als ze zelf in gevaar zijn!

Zelfde verhaal met het dodelijke slachtoffer.
Is zon liefe jongen, deed nooit wat, maar staat wel vooraan tijdens de rellen de politie met de dood te bedreigen als je alle nieuwsberichten moet geloven , jaha ,lekkere jonge dan.

Politie is ook mijn vriend niet, maar het is maar goed dat ze er zijn, wij vinden ze niet leuk omdat we vaak te hard rijden, vervelend zijn als we dronken zijn, af en toe is wat drugs verkocht hebben etc.
Maar wat steld dat nou voor?
Er zijn heel wat grotere jongens ,lui uit het oostblok etc. waar wij poep in de broek van zullen krijgen als die hun gang kunnen gaan.
Dus niet zeuren over politie ,omdat je denkt dat je zon grote jongen bent, het is goed dat ze er zijn , en ze doen ook maar hun werk!

Veel al grote praat op internet, zal ook altijd zo blijven, helaas.

Ik heb het wel een beetje gehad met het Hoek van Holland gebeuren, er zijn veel ergere dingen gebeurd, 1 hooligan die in zn hoofd geraakt is, eigen schuld, en die agenten hebben misschien vooraf ook wel verkeerde dingen lopen roepen om stoer te doen, dit zetten ze uiteraard niet in de krant.

Het is erg wat er gebeurd is, maar ook weer niet zo erg, het is niet zo dat er een losgeslagen gek om zich heen begon te schieten met een AK.

Precies.. het lijkt me daarom ook het beste om dit topic te sluiten met als laatste

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Robby wilde meedoen met de grote jongens en is te licht bevonden. Neergeschoten en vervolgens door zijn Feyenoord-"vrienden" richting de politie gegooid.

Wat een discussie weer, ze hadden gewoon de ME moeten laten klaarstaan met wat honden erbij en wat sluipschutters, al het tuig wat agressief was oppakken en na een paar dagen als er is tijd vrij is uit de cel halen voor verklaring. de mensen die voor de grootste rellen zorgden en wapens bij zich hadden direct kogel door de kop. laat het maar is gebeuren, neem maar is maatregelen, dan is dit hele gedoe in dit land meteen afgelopen.

Ik vind het belachelijk hoe deze mensen nu behandeld worden. Jammer dat ze iig niet 10x raak hebben geschoten op die hooligans. Er zal van hogerhand iets structureels moeten veranderen in de protocollen voor zelfverdediging van de politie.

Ik vind het belachelijk hoe deze mensen nu behandeld worden. Jammer dat ze iig niet 10x raak hebben geschoten op die hooligans. Er zal van hogerhand iets structureels moeten veranderen in de protocollen voor zelfverdediging van de politie.

Ja idd. dat ze eerder voor zich zelf op mogen komen !

Ja, het is maar hoe je het wilt zien. Ik vind dat die agenten verkeerd hebben gehandeld, omdat ze al bij een relletje meteen hun pistool trokken om schoten te lossen. Een heleboel had voorkomen kunnen worden als ze de ME hadden gestationeerd. Die hebben de middelen om een rel uiteen te slaan. ik verwijt de agenten in dienst dat ze gericht schoten op mensen die mischien niet eens relschoppers waren. Je kon er maar aan 1 kant uit, en toevallig stonden die agenten vlak voor de uitgang.

Ik merk overigens wel op, dat de politie de laaste tijd wel erg makkelijk hun wapens trekken, onder het mom van ''zelfverdediging''. Als je je al verzet bij een arrestatie, krijg je een kogel door je been. Belachelijk natuurlijk.
je schuift nu de schuld van een fout van een leidinggevende in de schoenen van iemand die daar het slachtoffer van is, heldere redenatie ja.

Ik gaf ff een voorbeeld. Maar jij vind het dus gewoon goed dat ze je meteen schieten in je been als je je een beetje verzet bij een arrestatie? mischien verzet je jezelf wel omdat je onschuldig bent, en geen zin hebt om voor niks naar het bureau te worden meegenomen.

Als ze iemand zouden knuppelen, of pepperspray etc, vind ik minder erg dan dat ze iemand meteen al neerknallen. Dat is natuurlijk niet normaal. Maarja, de maatschapij wordt harder hé, en de Politie wil niet achterlopen zo te zien, dus doen ze gewoon lekker mee. Het zal niet lang meer gaan duren en het wordt hier net als de V.S
misschien moet je je gewoon gedragen, bovendien is dit niet een normale arrestatie/situatie, maar een regelrechte noodsituatie, waarin je niet alle tijd hebt om alles te doen zoals het hoort. misschien moeilijk in te schatten, maar iedereen die ervaring heeft met zoiets kan het je vertellen.

In het ergste geval een kogel in de been ben ik absoluut mee eens, maar had net alweer op teletekst gelezen dat er een man in ze been is geschoten, omdat hij wat spullen uit ze raam naar beneden gooide, en toen de agenten hem wouden aanhouden verzette hij zich waarop de agenten 5 kogels losten, en 3 raak waren in ze been. Het moet niet gekker worden!

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Gelukkig ben jij ook geen agent;).

Ik begrijp de agenten ik kwestie wel, maar als de verantwoordelijke korpschef gewoon ze werk wat beter had gedaan, had dit allemaal voorkomen kunnen worden en had die knul van 19 jaar oud mischien nog wel geleefd. (die gozer was trouwens in ze achterhoofd geraakt)
als de hooligans zo snel achter elkaar in verschillende groepen aanvallen zul je idd mensen hebben die naar de politie toe lopen en mensen die weglopen van hun zojuist gepleegde aanval, die kunnen best door elkaar lopen.

Ik ken niet begrijpen hoe sommige hier over dat voorval praten. Wat als jullie broer/zus dochter/zoon daar was geweest? De politie houdt met niemand rekening ze schieten op alles wat beweegt tegwoordig, als je je niet snel uit de voeten maakt dan ben je de sjaak. Ik bedoel, hoe erg zou het geweest zijn als je hoort dat je broer,zus, zoon of dochter die daar was, neergeschoten is door een agent, omdat de politie zich bedreigd voelde door een paar dronken gasten die een flesje naar ze gooide. Is dit het allemaal waard volgens jullie, ook als dit ten koste gaat van mensenlevens?
mijn broer/zus/dochter/zoon zou zich gewoon gedragen en anders zou ik het jammer vinden.

Ik zeg alleen ik hoop dat geen 1 van jullie ooit dezelfde situatie verstrikt raakt als al die gewonden, die overigens niks te maken hadden met die hooligans. Ze waren blijkbaar gewoon niet snel genoeg volgens jullie.

Veel toejuichers van de politie-optreden hier, maar ik vraag me toch echt af, als jullie zelf of een bekende van jullie erbij was geweest en hetzelfde was overkomen zonder dat hij aan het rellen was, hoe zouden jullie dan gaan reageren.
ik ben al weg voordat het begint, zou die vriend van jou ook moeten hebben gedaan, hoefde hij nu niet te gaan janken met een verhaaltje waarin hij zelf als onschuldige uit de bus komt.

Wat een discussie weer, ze hadden gewoon de ME moeten laten klaarstaan met wat honden erbij en wat sluipschutters, al het tuig wat agressief was oppakken en na een paar dagen als er is tijd vrij is uit de cel halen voor verklaring. de mensen die voor de grootste rellen zorgden en wapens bij zich hadden direct kogel door de kop. laat het maar is gebeuren, neem maar is maatregelen, dan is dit hele gedoe in dit land meteen afgelopen.

Welnee man, Nederland is 1 van de softste landen als het gaat om agressie en geweld, en dan is de politie hier nog zo soepel ook.

Terug
Naar boven