axEomania
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja, het is maar hoe je het wilt zien. Ik vind dat die agenten verkeerd hebben gehandeld, omdat ze al bij een relletje meteen hun pistool trokken om schoten te lossen. Een heleboel had voorkomen kunnen worden als ze de ME hadden gestationeerd. Die hebben de middelen om een rel uiteen te slaan. ik verwijt de agenten in dienst dat ze gericht schoten op mensen die mischien niet eens relschoppers waren. Je kon er maar aan 1 kant uit, en toevallig stonden die agenten vlak voor de uitgang.
Ik merk overigens wel op, dat de politie de laaste tijd wel erg makkelijk hun wapens trekken, onder het mom van ''zelfverdediging''. Als je je al verzet bij een arrestatie, krijg je een kogel door je been. Belachelijk natuurlijk.
Niet lullig bedoeld, maar dit noem ik nogal een verkracht beeld van die situatie daar. Als we die agenten moeten geloven, stonden daar een stel lijers die op zoveel mogelijk geweld en verderf uit waren tegenover die politie. Daarnaast zeiden die agenten ook dat ze eerst een flink aantal waarschuwingsschoten gelost hebben, waar die hooligans overigens geen acht op gaven. En dan probeer jij hier toch te zeggen dat ze niet gericht mogen schieten? Wat moeten ze dan? Met hun pepperspray die menigte van +/- 100 Hooligans te lijf gaan?
Even serieus, als ik dit hier zo lees vanuit het AD en de Telegraaf, hebben die agenten daar prima gehandeld door op een gegeven moment gericht te gaan schieten.
Daarnaast wil ik ook nog een opmerking maken over "De politie trekt tegenwoordig te veel hun pistool". Hier leg jij volledig de schuld bij de politie dat ze hun pistool veel te vroeg trekken. Zal het ook niet ergens mee te maken hebben dat die rellers onderhand weten dat de politie hun pistool niet snel trekt? Dat ze nu steeds verder de grenzen op gaan zoeken? Van mij mag de politie harder optreden tegen dit soort "relletjes", zoals ze genoemd worden.

Dwars erdoor heen lopen en van je af beuken met een knuppel. Als dit standaard word bij de politie zal ik misschien nog de overweging nemen om er te gaan soliciteren!
Hij ligt nou het slachtoffertje te spelen. Als het verband eraf is zal die zichzelf wel een superdude vinden omdat ie een schotwond heeft.
Hoor ik er no officieel bij ?