Whiteflavoured
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 10%
Hey,
via school heb ik eens een test gedaan en dan bleek dat ik maar een vetpercentage heb van 3,3%...Ik ben wel sportief aangelegd, mijn conditie kan je bij de beste van mijn jaar rekenen. Ik heb ook nog allerlei sporten gedaan, van gewoon lopen, mountainbiken en voetbal tot roeien.
Sind 2 maand ben ik ook bezig met fitness en er is wat vordering in gekomen.
Bv puur biceps kon ik int begin maar 3X15 met 10 kilo, nu is dat al 3x12 met 20. Nog niet overdreven I know maarja. Dus qua spieren is er ook niet veel aanwezig. Fitness doe ik 2 tot 4 maal per week, train boven en onderlichaam + benen. 45 minuten tot 1,5 - 2 uur. Ik heb geen vast tijdschema.
Maar ja to the point, ik zou dus graag vet bijkomen maar hoe , heb ik geen idee van.
Even een korte samenvatting van wat ik dagelijks eet:
's Morgens eet ik meestal 4 boterhammen met salami, tonijnsalade, whatever er in huis is. Met 1 of 2 glazen melk. Soms nog eens 2 eiers met spek, tomaten etc.
's Middags ofwel al een warme maaltijd, ofwel weer 4 boterhammen met melk, ofwel wat soep bij. Salade met tomaten etc. + melk
's Avonds weer ofwel warm of 4 boterhammen idem smiddags.
Voor het slapen gaan eet ik vaak ook nog 2 boterhammen of wa tussendoorkes gelijk koeken etc
+ melk
Dit eet ik al ong voor meer dan een jaar, af en toe ook nog eens een pitta, frans hamburger of zo als tussendoortje :-).
Om jullie nog een idee te geven van hoe het ervoor staat:
-leeftijd: 18 jaar en 9 maand atm.
-polsomtrek ong 11-12 cm. Wat mijn skeletgewicht ook al naar beneden trekt.
-1.74m 52,5-54,5km afhankelijk van moment==> BMI van juist bove 17
-Mij ribbe ofzo kome nie uit dus kzie der nie ubermager uit
Dusjagh, enige tips en hints om vetpercentage aan te komen zijn welkom, en ook training tips om spiermassa te kweken.
Met een tijdschema of strikt eetschema ben ik eerlijk gezegd niet veel, ik ga me er toch niet aan kunnen houden en ik ga nog vaak uit dus 's morgens om 7 uur opstaan etc zit er niet echt in.
Van enige dure drankjes en w/e soort pillen I dont know moet ik ook niets weten om eerlijk te zijn :-).
Anyway, bedankt voor dit te lezen (en om een reactie achter te laten)!
via school heb ik eens een test gedaan en dan bleek dat ik maar een vetpercentage heb van 3,3%...Ik ben wel sportief aangelegd, mijn conditie kan je bij de beste van mijn jaar rekenen. Ik heb ook nog allerlei sporten gedaan, van gewoon lopen, mountainbiken en voetbal tot roeien.
Sind 2 maand ben ik ook bezig met fitness en er is wat vordering in gekomen.
Bv puur biceps kon ik int begin maar 3X15 met 10 kilo, nu is dat al 3x12 met 20. Nog niet overdreven I know maarja. Dus qua spieren is er ook niet veel aanwezig. Fitness doe ik 2 tot 4 maal per week, train boven en onderlichaam + benen. 45 minuten tot 1,5 - 2 uur. Ik heb geen vast tijdschema.
Maar ja to the point, ik zou dus graag vet bijkomen maar hoe , heb ik geen idee van.
Even een korte samenvatting van wat ik dagelijks eet:
's Morgens eet ik meestal 4 boterhammen met salami, tonijnsalade, whatever er in huis is. Met 1 of 2 glazen melk. Soms nog eens 2 eiers met spek, tomaten etc.
's Middags ofwel al een warme maaltijd, ofwel weer 4 boterhammen met melk, ofwel wat soep bij. Salade met tomaten etc. + melk
's Avonds weer ofwel warm of 4 boterhammen idem smiddags.
Voor het slapen gaan eet ik vaak ook nog 2 boterhammen of wa tussendoorkes gelijk koeken etc
+ melkDit eet ik al ong voor meer dan een jaar, af en toe ook nog eens een pitta, frans hamburger of zo als tussendoortje :-).
Om jullie nog een idee te geven van hoe het ervoor staat:
-leeftijd: 18 jaar en 9 maand atm.
-polsomtrek ong 11-12 cm. Wat mijn skeletgewicht ook al naar beneden trekt.
-1.74m 52,5-54,5km afhankelijk van moment==> BMI van juist bove 17
-Mij ribbe ofzo kome nie uit dus kzie der nie ubermager uit

Dusjagh, enige tips en hints om vetpercentage aan te komen zijn welkom, en ook training tips om spiermassa te kweken.
Met een tijdschema of strikt eetschema ben ik eerlijk gezegd niet veel, ik ga me er toch niet aan kunnen houden en ik ga nog vaak uit dus 's morgens om 7 uur opstaan etc zit er niet echt in.
Van enige dure drankjes en w/e soort pillen I dont know moet ik ook niets weten om eerlijk te zijn :-).
Anyway, bedankt voor dit te lezen (en om een reactie achter te laten)!

POST DIE FOTO
!!!''