Fitness Seller

zeer onrustig door anavar!

vanillabev

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Hallo, ik heb net 5weken en 6dagen anavar achter de rug!

alleen is de laatste dag mij nogal slecht bevallen

hogere hartslag en echt een gevoel van onrustigheid!

zal dit verbeteren door de nakuur of skip ik deze beter?

en moest ik nu naar dokter gaan en deze controleert mijn bloed, kan hij dat dan zien dat ik var heb gebruikt?

mvg

nee kan hij niet zien

Ben je toevallig van merk geswitched ?

Nee ik snap er niets van. Laatste 2 weken was ik vooral savonds in bed onrustig,maar nu is het al de hele dag!en zien ze dat niet aan leverwaardes?mvg

Ik ben zelf ook met Anavar bezig zit nu in week 5 ik heb nergens last van.
Heb je iets veranderd in je manier van eten /trainen?
Heb je veel stress op je werk?

Ze kunnen je wat vragen stellen over verhoogde leverenzymen. Niet te druk om maken.

Lever en cholesterol waarden zullien iets afwijken, zolang die niet teveel afwijken zal hij daar geen vragen over stellen.

drink je alcohol tijdens je kuur?

Hoe slecht is dat nu eigenlijk om alcohol te drinken tijdens de kuur?
Iemand die ik kende en dus kuurde dronk tijdens zijn kuur toch regelmatig een 3tal biertjes ieder weekend terwijl hij toch gewoon aankwam.

Hoe slecht is dat nu eigenlijk om alcohol te drinken tijdens de kuur?
Iemand die ik kende en dus kuurde dronk tijdens zijn kuur toch regelmatig een 3tal biertjes ieder weekend terwijl hij toch gewoon aankwam.

Is toch alles behalve verwonderlijk? Je kan prima gainen zonder kuur als je 1x per week drinkt, laat staan met.

Ik bedoelde meer in de zin hoeveel schadelijker het is omdat je lichaam al meer te verwerken krijgt als je wat gebruikt.

Ik heb zaterdag voor het eerst gedronken sinds ik on ben (week 7, test/deca), toch wel omdat ik nieuwegierig was wat er zou gebeuren.
Toen ik 5 biertjes op had knalde me kop bijna uit elkaar, me bloeddruk was flink gestegen.
En ik kreeg een dikke rooie vocht kop :p
Toen ik thuis kwam en me sokken uit deed schrok ik toch wel even, zoveel vocht had ik nog nooit vast gehouden.
Dus dat doe ik nooit meer!
Nu zal het met anavar wel mee vallen.

In mijn laatste weken anavar had ik daar ook last van. Had mijn bloed laten prikken en had een sterk verhoogde schildklier werking met bijhorende hoge bloeddruk. Zoiets zou dat onrustige kunnen verklaren.

In mijn laatste weken anavar had ik daar ook last van. Had mijn bloed laten prikken en had een sterk verhoogde schildklier werking met bijhorende hoge bloeddruk. Zoiets zou dat onrustige kunnen verklaren.

Door anavar? Niet per ongeluk T3/T4 genomen?

Hallo, ik heb net 5weken en 6dagen anavar achter de rug!

alleen is de laatste dag mij nogal slecht bevallen

hogere hartslag en echt een gevoel van onrustigheid!

zal dit verbeteren door de nakuur of skip ik deze beter?

en moest ik nu naar dokter gaan en deze controleert mijn bloed, kan hij dat dan zien dat ik var heb gebruikt?

mvg

Is het geen clen ?

• Topic Starter Topic Starter
nee zeker geen clen!
dit geeft idd dezelfste bijwerkingen!
in mijn kuur heb ik niets gedronken!

Na hoeveel weken ben je eigelijk volledig herstelt na je kuur? (zonder nakuur te nemen, want die laat ik liever)

Verschilt heel erg per persoon!
als echt wilt weten moet je bloedwaardes laten testen!

Kan ook gewoon in het kopje zitten ;-)

• Topic Starter Topic Starter
na hoeveel dagen zijn de sporen dat je anavar hebt gebruikt minimaal? na 1 week?

ben nog steeds onrustig trouwens! :(

Terug
Naar boven