XXL Nutrition

Zeitgeist

die eerste was wel verrassend als je hem voor het eerst ziet, heb hem nog eens gekeken en dan valt ie toch beetje door de mand, erg suggestief /speculatief en geen wetenschappelijke onderbouwing

paar minuten van gezien, volgens mij heeft de maker shizofrenie of hoe noemt die ziekte waardoor je overal wat achter zoekt?

die eerste was wel verrassend als je hem voor het eerst ziet, heb hem nog eens gekeken en dan valt ie toch beetje door de mand, erg suggestief /speculatief en geen wetenschappelijke onderbouwing

Denk je dat een wetenschapper z'n echte mening kan zeggen op tv over 9/11? Nee , natuurlijk niet er is een reden waarom de meeste media hetzelfde is. Het is niet omdat ze iets op tv zeggen dat het waar en wetenschappelijk onderbouwt is en hetzelfde van docus/internet. Bekijk de tweede eens , gaat bijna uitsluitend over het geldsysteem. En als je al ziet hoe corrupt dat is...

Voor een deel omdat zeer veel bronnen aan hem refereren.

Wrong.

Buiten de evangeliën zijn er geen geschriften die over jezus spreken. En er zijn ook geen bewijzen dat de jezus waarover in de verschillende evangeliën gesproken wordt, dezelfde persoon is.

Ik ga nu de tweede film kijken.

Deel twee gezien. Vraag me af wat EricR hier over te zeggen heeft gezien het feiten zijn en geen complot theorieën.

:D

Deel twee gezien. Vraag me af wat EricR hier over te zeggen heeft gezien het feiten zijn en geen complot theorieën.

:D

dat het spagettimonster bestaat is toch ook een feit?

wel grappig dat een paar rare redeneringen uit een film als feiten worden gezien

mja kvind het begin best wel interessant over de gelijkenissen tussen horus & jezus etc.. 911 verhalen zijn dezelfde als in alle andere complotfilms

Ik laat het werk over aan degenen die er tijd voor hebben om dit soort broddelwerken onder de loep te nemen :

http://www.conspiracyscience.com/articles/zeitgeist/

Same old shit eigenlijk. Hoop zaken als feiten presenteren maar daarbij amper bronnen aanreiken. Als ze dan ook nog eens 9/11 crap naar boven halen over nog levende kapers en andere zaken die al lang ontkrachtigd zijn kan je dit soort films maar beter overslaan. Ik heb een open mindset maar constant mijn tijd verdoen met het bekijken van crackpot theorie films vind ik echt zonde van mijn tijd. Heb nog een berg boeken liggen waarbij wel bronvermelding plaatsvind, die ga ik dus eerst maar eens doorworstelen.

Kijk het beginstukje van de tweede film/docu eens Eric. Dat de economie zo in elkaar zit zijn feiten.

Omdat het principe van een bank zo werkt?

Aub eerst kijken voordat je nutteloos commentaar geeft.
het principte van een bank is iets anders maar alleen als je dat principe leest denk je ineens "zo zit dat dus"
zo'n films geven een heel andere logische verklaring die als je alleen die hoort de enige optie lijkt te zijn
zo'n docu's maken handig gebruik van zo'n dingen

het principte van een bank is iets anders maar alleen als je dat principe leest denk je ineens "zo zit dat dus"
zo'n films geven een heel andere logische verklaring die als je alleen die hoort de enige optie lijkt te zijn
zo'n docu's maken handig gebruik van zo'n dingen

Kijk nou maar eerst. Nutteloos om hier over te discussiëren als je niet eens weet waar je het over hebt.

Kijk nou maar eerst. Nutteloos om hier over te discussiëren als je niet eens weet waar je het over hebt.

+1

"Condemnation without investigation is the height of ignorance". Albert Einstein

En zo is het precies , hoe kun je nu iets beoordelen waar je niks over weet/of nog niks over gezien of gelezen. Je kunt dit niet , alles wat je zegt erover baseer je op niks.

Over 'betrouwbare' bronnen , welke zijn die? De grote mediazenders? Laat me niet lachen.

Dat banken zo werken is geen geheim , zo zijn er tal van docu's over te vinden.

o.a

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
ei=WW5dSe-HOpP2iALInfGPBg&q=monetary+system

En de tweede zeitgeist komt precies overeen als alles wat ik er al over gelezen heb , natuurlijk willen ze dit systeem inplaats houden. Wij worden armer zij rijker en wij ( de armen ) hebben dan voor ong de helft idioten die dit systeem wanhopig inplaats willen houden.

Hoe kunnen ze allemaal tegen de mensen zeggen? Hoe hard je ook werkt , het systeem leidt tot schulden. Mensen zouden het niet pikken en zouden niet meer werken want wat is het nut? Concept van geld moet worden herzien , levensnoodzakelijke dingen moeten gratis worden.

ik geef gwn een voorbeeld van hoe zo'n onzin films of docu's "feiten" kunnen presenteren, de kans dat jij in zo'n truce valt is zoveel keer groter dan dat die film echte feiten presenteerd

Terug
Naar boven