Fitness Seller

ziek trainen...

bruno ch

Cool Novice
Waardering
2
heeft het eigenlijk nut als je ziek bent om te trainen...
ben nu al 2 dagen echt ziek koorts, diaree, hoesten, overgeven alles derop en deraan...

ben vandaag gaan trainen... na 10min was ik aan het sterven zelfs het lichtste gewicht woog een ton

gewoon blijven trainen met mindere gewichten of rusten?

bruno

als je zo ziek bent kun je beter thuis blijven, trainen heeft dan tog geen zin omdat je jezelf alleen maar uitput zonder je spieren echt uit te dagen. het is echter wel belangrijk om gedurende het ziek zijn wel goed te eten. dus goed je spieren voorzien van voedingsstoffen. denk daarom aan genoeg calorieën, eiwitten etc. je kunt bijvoorbeeld ook bij iedere maaltijd glutamine nemen. toevallig ben ik net ziek geweest en heb tog iedere dag 3000 calorieën of meer tot me genomen. let daar goed op anders kak je in als een gek...........

Zeker niet doen wordt je alleen maar zieker.

ben nu al 2 dagen echt ziek koorts, diaree, hoesten, overgeven alles derop en deraan...

ben vandaag gaan trainen... na 10min was ik aan het sterven zelfs het lichtste gewicht woog een ton

bruno

Als het zo erg is zou je beter rusten , dan geef je je lichaam tijd om te herstellen. (goed blijven eten) Bv bij een gewone verkoudheid is het juist wel goed om te trainen.

als je koorts hebt zou ik zeker thuis blijven.

als de koorts weg is kun je overwegen om te gaan trainen.

• Topic Starter Topic Starter
ok zal ik maar wat rusten... hopelijk dat het morgen beter is

mexicaanse griep?

rusten en goed blijven eten!

Ik heb het laatst gedaan maar werd er alleen maar slechter van

sowieso lijkt het me k*t om te trainen als je ziek bent :|

Als ik ziek ben hou ik gewoon totale rust. Een week of 10 dagen. Totdat ik weer helemaal aangesterkt ben. Rust = goed. Want normaal als ik al weken achtereen aan het trainen bent en het gaat lekker dan heb ik weinig zin om een week rust te houden.

Trainen als je ziek bent... dat is ziek man! Gewoon lekker je rust pakken en herstellen.
maar het is kl*te als je je ligt te vervelen, terwijl je wilt trainen.
Sterkte!

Blijf uit de sportschool, je besmet alleen maar andere mensen.

bruno

Thuis blijven natuurlijk.

Al was het alleen maar omdat andere mensen (lees IK) er niet op zitten te wachten om waar dan ook mee besmet te worden door iemand die niet een weekje zonder workout kan.

Je bent wel super gemotiveerd, dat je gaat trainen als je zo ziek bent. Maar, rusten is ook belangrijk.

Terug
Naar boven