MuscleMeat

Zijn de beesten van dbb ook slim of gewoon faking dom ?

Raad maar


  • Totaal stemmers
    77

Bezoekers in dit topic

omfg, super stom:D heb dat liedje al niet meer gehoord sinds ik 5 jaar was ofzo:p kon het onmogelijk weten:D
ik was al aan het zoeken naar verhoudingen tussen de cijfers en de alfabetische waarde van de letters, maar ik kwam niks uit:roflol:
Ook gekeken naar de onderlinge meetkundige plaats van de verschillende elementen, maar weer tevergeefs, er was geen patroon te bekennen:haha:

ja lol:P was bezig met hetzelfde grapje.
lastig raadseltje:P
 
Tja, zo denk ik gewoon :p, logisch ook, zit in de 2e klas. Dah = Ja in Roemeens en Russisch, en Nah = Straattaal voor Nee.
Zal ook wel,..

net zoals jou stom k*traadeltje met die klotekabouters:D de opgave is gewoon zo onduidelijk dat het voor een intelligent persoon onmogelijk is om op te lossen:p
de simpele ziel gaat natuurlijk de opgave negeren en direct denken dat dah ja is, en nah nee:D.
 
:3

In een afgelegen donker bos leeft een bevolking van 400 hoog-intelligente kabouters. De kabouters lijken allemaal op elkaar, maar onderscheiden zich in het feit dat ze of een blauw mutsje of een rood mutsje op hebben. Er zijn 250 kabouters met een rood mutsje en 150 kabouters met een blauw mutsje. Frappant is dat de kabouters dit zelf niet weten en dat geen van de kabouters weet wat voor kleur mutsje hij/zij op heeft (er zijn bijvoorbeeld geen spiegels in dit bos). De kabouters weten echter wel dat er tenminste één kabouter is met een rood mutsje.

Nu wordt er gedurende een bepaalde tijd van het jaar dagelijks een groots feest georganiseerd, waar aanvankelijk alle kabouters aanwezig zijn. Echter, dit feest is alleen bedoeld voor kabouters met blauwe mutsjes. Kabouters met rode mutsjes worden geacht zodra ze weten dat ze een rood mutsje hebben, nooit meer op het feest te verschijnen.

De Vraag: Na hoeveel dagen zijn er geen kabouters met rode mutsjes meer op het feest?

gaat het antwoord nog komen?:p
 
Tja, zo denk ik gewoon :p, logisch ook, zit in de 2e klas. Dah = Ja in Roemeens en Russisch, en Nah = Straattaal voor Nee.
Zal ook wel,..

Nee, er staat toch duidelijk dat je niet weet wat het is.

Het antwoord van daanB klopt overigens, maar zelfs met het antwoord erbij moest ik het nog helemaal op papier uitwerken voordat ik zeker wist, en ik vind mezelf niet bepaald dom.

Geniaal raadsel.
 
Zonder alle voorgaande posts te lezen. Seriously.

De achterste weet neit welke kleur hoed hij op heeft. Dat bekent dat de voorste twee niet allebei rood op hebben.
De nummer twee weet het ook niet, omdat degene voor hem een witte hoed op heeft, dus dan kan hij nog allebei de kleuren op hebben.

De voorste weet dat hij een witte hoed op heeft, omdat de twee personen achter hem geen idee hebben.



Moeilijk uit te leggen, maar in mijn hoofd klopt het wel:D
 
OMG, kijk eens goed hahahahahha....
1234 hoedje van hoedje van 1234 hoedje van PAPIER :D.
****ing lame man, ik ben echt 20 minuten bezig geweest die letters en cijfers op alle mogelijke manieren met elkaar te vergelijken en combineren om zo een patroon of verhouding te vinden. Ik ben normaal best goed in die dingen en ik kon er niet tegen dat ik er niet achter kwam.

owned:(
 
****ing lame man, ik ben echt 20 minuten bezig geweest die letters en cijfers op alle mogelijke manieren met elkaar te vergelijken en combineren om zo een patroon of verhouding te vinden. Ik ben normaal best goed in die dingen en ik kon er niet tegen dat ik er niet achter kwam.

owned:(

heb net hetzelfde gedaan en het ook niet uitgekomen, k*tliedje:D
 
Vraag is dus welke kleur de voorste heeft, en hoe hij dit weet. Het enige dat hij weet is:

- Twee mannen achter hem weten niet welke hoed ze op hebben, terwijl ze respectievelijk de eerste twee mannen en de eerste man zien, met hoed.

- Er zijn 2 rode hoeden en 3 witte hoeden.

Vraag is verder natuurlijk: zien de mannen tevens de bak met hoeden?

Zeer goede vraag!
 
wit

de twee achter hem zagen beide een witte hoed daarom wisten ze niet welke kleur hoed zij zelf op hadden. Er zijn maar 2 rode hoeden, maar de voorste die de antwoorden hoorde van de 2 voorgaande wist dat dus wel
 
****ing lame man, ik ben echt 20 minuten bezig geweest die letters en cijfers op alle mogelijke manieren met elkaar te vergelijken en combineren om zo een patroon of verhouding te vinden. Ik ben normaal best goed in die dingen en ik kon er niet tegen dat ik er niet achter kwam.

owned:(

Leuk toch ? :D, nu kan je mooi je vrienden ownen. Ohja, zou wel leuk zijn als er iets uit kwam want ik heb het willekeurig ingevuld.
 
Back
Naar boven