Fitness Seller

Zijn er nog belangrijke supplementen die ik vergeten ben?

Bezoekers in dit topic

Heras84

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2009
Berichten
211
Waardering
0
Hallo,

Ik slik dagelijks:

Magnesium
Vitamine C1000
Multi vitamine
Amino 1500
BCAA's (poeder)
Whey eiwit (shake)
Lijnzaadolie (capsules)

Zijn er nog essentiële supplementen die ik ben vergeten?
 
Kijk eens op de site van XXL:D.
Die site ken ik en bestel ik ook.
Maar goed, ik vraag om essentiële supplementen, er zijn nog genoeg anderen maar of ze allemaal even belangrijk zijn...ik ben trouwens een amateur en geen pro of wedstrijd ambities
 
Die site ken ik en bestel ik ook.
Maar goed, ik vraag om essentiële supplementen, er zijn nog genoeg anderen maar of ze allemaal even belangrijk zijn...ik ben trouwens een amateur en geen pro of wedstrijd ambities

was een grappie;)....goed kijken waar je heen wil en wat je met het supplement wil bereiken. Zelf neem ik b.v. op dit moment alleen Whey, Super Omega 3-6-9 en BCAA-powder.....in periodes wanneer ik er vol in klim, komen er dan nog een paar suppies bij;).
 
Hallo,

Ik slik dagelijks:

Magnesium
Vitamine C1000
Multi vitamine
Amino 1500
BCAA's (poeder)
Whey eiwit (shake)
Lijnzaadolie (capsules)

Zijn er nog essentiële supplementen die ik ben vergeten?

zma misschien?
 
Zijn er nog essentiële supplementen die ik ben vergeten?

Essentiele supplementen bestaan niet. Maar tenzij je heel veel vis en vlees eet zou je kunnen overwegen om creatine monohydraat te supplementeren.
 
Hallo,

Ik slik dagelijks:

Magnesium
Vitamine C1000
Multi vitamine
Amino 1500
BCAA's (poeder)
Whey eiwit (shake)
Lijnzaadolie (capsules)

Zijn er nog essentiële supplementen die ik ben vergeten?
Je kan het zo gek maken als je zelf wil. Alle beetjes helpen maar die beetjes kosten soms veel geld :)

Essentiele supplementen bestaan niet. Maar tenzij je heel veel vis en vlees eet zou je kunnen overwegen om creatine monohydraat te supplementeren.