Gottardi Exp
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent 19? Als alles goed gaat heb je nog 3 keer zo lang te leven als je leeftijd..
Ik weet niet of ik er echt bang voor ben. Ik denk het wel van ik hou niet van vliegen in vliegtuigen omdat ik bang ben dat ik neerstort.

Het enige waar ik bang voor ben is een natuurlijke dood te sterven en daardorr in de hel te belanden,
Alleen iemand die sterft tijdens de strijd kan immers in Folkvangr toegelaten worden.

Ga je op je ouwe dag nog is even flink oorlogje spelen!
Of ben je van plan "preventief" te sterven?![]()
j/k..Na jouw dood houdt het sprookje gelukkig wel op voor je.![]()

ik ben niet bang voor de dood, het enige waarvoor ik bang ben is om door Jezus in de steek gelaten te worden vanwege mijn gedrag!
![]()

Welk sprookje?
Ooow, je bedoeld de waarheid. Nee die begint dan pas vriend. Soms denk ik er weleens aan, hoe het daar zou zijn. Met ontelbaar veel mensen, van alle rassen, iedereen gaat goed met elkaar om. Van spleetogen tot noordpolbewoners en van gekleurde tot niet gekleurde mensen. Allemaal tegelijk God prijzen, voor wie Hij is. En het enige dat ik hoop is dat ik al mijn vrienden en familie mee kan nemen naar de hemel. Dat je elkaar daar weer tegenkomt. Dat ik familie, die inmiddels al is overleden, maar die ik nog nooit heb ontmoet, dat ik ze daar bij God voor het eerst de hand kan schudden.
Nee, ik ben niet bang voor de dood. Maar er is nog genoeg te doen hier op aarde.
Ik heb dan wel de bijbel gelzen maa snap er maar weinig van.ik ben niet bang voor de dood, het enige waarvoor ik bang ben is om door Jezus in de steek gelaten te worden vanwege mijn gedrag!
![]()

Damn, dan ben je veel verder dan mij. Ik probeer het ook wel eens voor te stellen, maar ik kom niet verder dan het onoplosbare probleem dat het bewustzijn van de mens (of de 'ziel' if you like) als gevolg van chemische processen in ons brein die ophouden te bestaan wanneer het lichaam sterft. Ik kom niet toe aan deze fantasiewereld.
Maar misschien kun je voor ons wat licht schijnen op deze baanbrekende inzichten van je!

Als jij wat licht laat schijnen op die baanbrekende woorden van..![]()
niet duidelijk genoeg?
ik ben banger om voor mijn zonden naar de hel te gaan ( en Jezus in de steek te hebben gelaten), dan om daadwerkelijk dood te gaan!
alles heeft een reden