XXL Nutrition

Zijn jullie merkbaar sterker bij gebruik van creatine?

Peiling Peiling Zijn jullie merkbaar sterker bij gebruik van creatine?

• Ja, altijd.

Stemmen: 27 23,3%
  • Ja, alleen bij een bepaalde soort/merk creatine...

Stemmen: 28 24,1%
  • Nee.

Stemmen: 38 32,8%
  • Geen ervaring met creatine.

Stemmen: 23 19,8%

• Totaal stemmers
    116
in combi met een goed voedingsschema heeft het me wel wat geholpen.

en in combi met veel water drinken?

Creatine doet niets bij mij.

Ja, ik neem voor iedere training 4 gram creatine en zonder ben ik iets minder sterk

Ja dat is gebruikelijk met creatine, wat is je punt ?

was vraag aan TS

maar OT: heb weleens een andere soort creatine gebruikt als mono, na enkele maanden weer terug naar de mono en merkte het verschil duidelijk, mono werkt!

Ik moet er enkel goed van schijten...

• Topic Starter Topic Starter
en in combi met veel water drinken?

Als je dat doet, dan ja. Heb ook wel eens gelezen dat alleen al veel water drinken je sterker maakt. Maar dat doe ik eigenlijk altijd al.

Maar voor degenen die ja hebben gestemd, zien jullie dit direct terug in het aantal kilo's die je squat, deadlift en bencht, etc? En hoeveel is dit verschil dan?

Nooit creatine gebruikt.

Eerste keer monohydraat (18 jaar) 8 tot 10 kilo zwaarder geworden in 2 weken met 10gram per dag. Daarnaast +/- 30kg met bankdrukken gewonnen.

later keren altijd direct 2 kilo in een week. Het blijft werken, maar dan alleen de monohydraat voor mij. Side effect, ik krijg kramp als ik mijn top concentratie bereik.

Jaap

nb: ik eet weinig vlees.

Ik merk er zelf vrij weinig van

laatste keer dat ik crea nam flinke gains op gemaakt ( in samenwerking met eerste goede voedingsschema!!!), bijv. dumbbell press van 6x 22 naar 6 x 30 gegaan in 3 weken. Was met kre alkalyn van xxl (zie mijn review elders op deze site).

Ik eet geen vlees dus bij mij knalt het er echt in!
Het enige Creatine product dat niks voor me deed was vloeibare Creatine. Dat heb ik destijds ook gelijk uit ons assortiment gehaald aangezien ik er dan ook niet achter kan staan.

Ja, ik wordt een stuk sterker als ik creatine gebruik.

Maar het werkt bij mij alleen maar als ik van de koffie af blijf tijdens die periode. Wellicht komt het omdat ik nogal veel koffie drink altijd.

Merk altijd wel wat van crea. Maar niet dat ik er echt veel sterker van wordt. Wel iets makkelijker door mijn sets heen en mss wat meer pomp

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik wordt een stuk sterker als ik creatine gebruik.

Maar het werkt bij mij alleen maar als ik van de koffie af blijf tijdens die periode. Wellicht komt het omdat ik nogal veel koffie drink altijd.

Ik drink ook (te) veel koffie, ga dan maar eens proberen dat omlaag te brengen als ik weer creatine ga proberen. Kijken wat het oplevert.

kom na een week 2kg vocht bij en duidelijk sterker, krijg ook acné tijdens gebruik

Terug
Naar boven