MuscleMeat

Zijn jullie merkbaar sterker bij gebruik van creatine?

Peiling Peiling Zijn jullie merkbaar sterker bij gebruik van creatine?

• Ja, altijd.

Stemmen: 27 23,3%
  • Ja, alleen bij een bepaalde soort/merk creatine...

Stemmen: 28 24,1%
  • Nee.

Stemmen: 38 32,8%
  • Geen ervaring met creatine.

Stemmen: 23 19,8%

• Totaal stemmers
    116
ik merk er niets van :S

spijtig genoeg werkt het bij mij ook niet:( een energy drink voor de training heeft meer effect

Nee, ik merk er niks van.

Ik merk het wel redelijk qua kracht, maar ik krijg zelf ook het idee dat ik sneller herstel. Maar dit kan natuurlijk ook wel gewoon het idee zijn. Acne lijkt ook wel iets meer dan zonder gebruik.

CEEM, CEM doet niks voor mij bleek achter af.

Alleen Mono lijkt te werken. Daar was ik pas weer op overgestapt en gelijk een flinke boost in kracht maar ook uiteraard wat kilootjes erbij.

Nope.

spijtig genoeg werkt het bij mij ook niet:( een energy drink voor de training heeft meer effect

Creatine is geen pre-workout booster, dat weet je wel toch he? Heb je enkele weken creatine monohydraat gebruikt? Drink je veel koffie, eet je veel vlees?

even een vraag tussendoor; is het zo dat als je niet meer kracht krijg dat het verder ook geen effect heeft?
Heb altijd goed gereageerd op creatine, heb het een hele tijd niet gebruikt nu weer begonnen met creatine monohydraat van interactive nutrition, maar ben nu twee weken (5gr per dag vanaf dag 1) maar merk nog niet dat ik meer kracht heb!

even een vraag tussendoor; is het zo dat als je niet meer kracht krijg dat het verder ook geen effect heeft?
Heb altijd goed gereageerd op creatine, heb het een hele tijd niet gebruikt nu weer begonnen met creatine monohydraat van interactive nutrition, maar ben nu twee weken (5gr per dag vanaf dag 1) maar merk nog niet dat ik meer kracht heb!

Ook geen andere creatine vormen gebruikt (CEE) of producten waar het doorheen zit? Wordt je wel zwaarder? Niet ziek geweest of bezig met een cutschema? Allemaal opties om er minder van te merken..

Ook geen andere creatine vormen gebruikt (CEE) of producten waar het doorheen zit? Wordt je wel zwaarder? Niet ziek geweest of bezig met een cutschema? Allemaal opties om er minder van te merken..
Gebruik wel leangainer van interactive nutrition waar het ook in zit maar geen idee hoeveel.
Heb alleen maar mono gebruikt.
Ben 1kg aangekomen niet aan het k*tten en ook niet echt ziek geweest tijd geleden een griep maar verder niks.

Je kan wel stellen dat creatine overrated is, als je deze poll bekijkt.

Nope, maar ik eet dan ook veel vlees

Ja. Ik merk het duidelijk.
Ik eet bijna nooit (rood)vlees. Dus zal daar vast mee te maken hebben.
Enkel kip, maar daar zit geen crea in.
Koffie drink ik ook bijna niet. 1x per week ofzo.

meer herhalingen duidelijk sterker bij elke soort creatine die ik tot nu toe heb gebruikt

Na 2 wkn geen merkbaar verschil

sterker mwah....kan wel meer reppen.

ik ondervind enkel een massa- maar geen krachttoename

Ik haal bij het nemen van bepaalde creatine/no-producten zeker betere resultaten. Ofdat deze resultaten 100% te danken zijn aan de ingredienten, nee, dat denk ik niet. Maar dat maakt ook niet uit, al komt het door een bepaalde mentale focus, het gaat mij om die 110% die ik kan geven tijdens mijn training.

Eerste keer dat ik het gebruikte wel, keren daarna niet meer.

Ik moet er van schijten als een gek, maar ik merk wel het verschil dat wnnr ik geen crea neem, mijn spieren sneller verzuurd raken. Het geeft me niet echt een pomp maar ik kan gwn langer door trainen.

Terug
Naar boven