Fitness Seller

Zit jij lekker in de trein en metro tijdens de spits in de grote steden??

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
'Tis al een best behoorlijk lange tijd geleden dat er zich omtrent fanatieke haartbaarden iets heeft afgespeeld.

Zo best mooi zijn als er effe een vliegtuig of trein uiteenspat, kun je weer met een gerust hart zitten want dat mis ik nogal bij mezelf.

Ze gaan je opblazen Marky, wees daar maar zeker van.

Ik zit niet lekker, niet uit angst voor terrrorisme, maar omdat die k*ttreinen altijd veel te vol zitten! :mad:

Idd, elke dag vol. Zeker in de buurt van Rotterdam.

Ben blij dat ik in het oosten woon,lekker rustig. (rustiger)

Je kan in Almere tijdens de spits niet eens rustig in de bus zitten.

fail. (again)

het openbaar vervoer is één van de gevaarlijkste plekken op aarde voor een bodybuilder om zich te begeven. Je zit er tussen het plebs van de maatschappij, mensen die zichzelf slecht verzorgen vanwege economische redenen en wandelende ziektehaarden zijn.

Eventjes rustig een paaltje beetpakken voor steun om vervolgens een minuut later met dezelfde hand even aan je neus te kriebelen en 7 dagen verder ben je 2kg massa kwijt.

En dan hebben we het nog niet eens over de spits gehad, waar mensen als vee op elkaar staan gedrukt en de bacteriën hoogtij vieren, zij dansen in het rond en springen van hoofd tot hoofd....dit is de ultieme manier om te cutten.

het openbaar vervoer is één van de gevaarlijkste plekken op aarde voor een bodybuilder om zich te begeven. Je zit er tussen het plebs van de maatschappij, mensen die zichzelf slecht verzorgen vanwege economische redenen en wandelende ziektehaarden zijn.

Eventjes rustig een paaltje beetpakken voor steun om vervolgens een minuut later met dezelfde hand even aan je neus te kriebelen en 7 dagen verder ben je 2kg massa kwijt.

En dan hebben we het nog niet eens over de spits gehad, waar mensen als vee op elkaar staan gedrukt en de bacteriën hoogtij vieren, zij dansen in het rond en springen van hoofd tot hoofd....dit is de ultieme manier om te cutten.
Als je zo gaat redeneren kun je als BB beter de hele dag thuis blijven zitten en een terug getrokken leven leiden. Het is wel waar wat je zegt maar dan moet je er gewoon voor zorgen dat je immuunsysteem op peil is.

Zelf ben ik overigens niet bang voor een aanslag ofzo.

:roflol:

vitacombi-weerstand.jpg

Met de trein reizen is heerlijk. Lekker in de buitenlucht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon relaxed cruisen in m'n eigen Benz, eigen muziekje, plenty private space, ongestoord bellen en alles bij de hand. Openbaar vervoer is walgelijk, dan liever in de file. :cool:

In Londen of Parijs is het gewoon een hel. Hier neem ik altijd de auto of de fiets

Heb altijd hekel gehad aan openbaarvervoer. Altijd maar overstappen en wachten enzo, dan sta ik nog liever in de file.

Heb een hekel aan reizen met openbaar vervoer. Behalve na een houseparty. Dan laat ik me lekker tevreden naar huis brengen.

openbaar vervoer for the win

Als je zo gaat redeneren kun je als BB beter de hele dag thuis blijven zitten en een terug getrokken leven leiden. Het is wel waar wat je zegt maar dan moet je er gewoon voor zorgen dat je immuunsysteem op peil is.

Zelf ben ik overigens niet bang voor een aanslag ofzo.

Een beetje zoals die kerel op je avatar dus???
:D

OT:
Openbaar vervoer is niet altijd even fijn om mee te reizen:(

Terug
Naar boven