Fitness Seller

Zit jij lekker in de trein en metro tijdens de spits in de grote steden??

• Topic Starter Topic Starter
En als je bang bent voor een aanslag ben je echt het contact met de realiteit kwijt. De kans dat dat je einde wordt is kleiner dan een stuk of duizend andere doodsoorzaken.

Name them?

Wij Westerlingen zijn naief. Vlak na een aanslag is iedereen bang, terwijl juist nu er sprake kan zijn van geprepareerd kruit + een salafist die alleen nog maar tussen de crowd hoeft te gaan staan.

Drugs are bad mmmmmkaaaayyy!

Als ik een negert met een baard en capuchon zenuwachtig zie doen in trein, word ook ik enigszins onrustig.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik een negert met een baard en capuchon zenuwachtig zie doen in trein, word ook ik enigszins onrustig.

Geloof het of niet, ik heb in de kou eens een trein later genomen toen een moslim man met baard, capuchon, das voor z'n bek en zo'n zware grote rugtas plaatsnam in de trein richting Amsterdam CS.

Wordt tijd dat Geert electoraal 76 zetels haalt. Ik merk het nu ook.

'Tis al een best behoorlijk lange tijd geleden dat er zich omtrent fanatieke haartbaarden iets heeft afgespeeld.

Zo best mooi zijn als er effe een vliegtuig of trein uiteenspat, kun je weer met een gerust hart zitten want dat mis ik nogal bij mezelf.
Het klinkt grof...maar soms hoop ik echt eens dat er een grote aanslag komt. Liefst in de buurt van een maar ministers en liefst dat ze er het leven bij laten. Gewoon om heel dat politieke zootje eens hard wakker te schudden en een kordaat beleid in beweging te brengen. Men pakt de problemen nu eenmaal pas aan als ze zo erg worden dat men er niet meer omheen kan.

Zelfs met beesten gaan mensen hier in het Westen niet zo om??? Wat een achterlijke samenlevingen bestaan er toch nog...

Het klinkt grof...maar soms hoop ik echt eens dat er een grote aanslag komt. Liefst in de buurt van een maar ministers en liefst dat ze er het leven bij laten. Gewoon om heel dat politieke zootje eens hard wakker te schudden en een kordaat beleid in beweging te brengen. Men pakt de problemen nu eenmaal pas aan als ze zo erg worden dat men er niet meer omheen kan.

Zelfs met beesten gaan mensen hier in het Westen niet zo om??? Wat een achterlijke samenlevingen bestaan er toch nog...

nee liever niet omstreek den haag :whip: , doe maar brussel dan :D

Terug
Naar boven