XXL Nutrition

Zit jij lekker in de trein en metro tijdens de spits in de grote steden??

Veel te druk in de trein in de spits. Wordt nog leuk als het eindelijk gaat lukken de automobilist in de trein te krijgen.

En als je bang bent voor een aanslag ben je echt het contact met de realiteit kwijt. De kans dat dat je einde wordt is kleiner dan een stuk of duizend andere doodsoorzaken.

Reis meestal buiten de spits om als ik met het openbaar vervoer ga. Om 6.15 uur zitten er nog vrij weinig in de trein en ik ben meestal voor de grootste drukte (die ook nog niet zo groot is :D) weer thuis.

Met de trein reizen is zeer prima imo. Lekker relax.

alleen armoedzaaiers die geen geld hebben voor een rijbewijs of auto zitten in de trein

Tilburg rijden te weinig bussen ja.

japanners :lol:
goed beroep voor bodybuilders :D

tegen een lekkere japanse chick gaan staan en maar hopen dat die tram een beetje op en neer hobbelt

Weet je wat ik zo klote aan het OV vind? Dat mensen altijd alles potdicht doen. In de bus is het 23 graden, ziektekiemen all around en in de trein fl*kkeren zo ook alles dicht. Lekker gezond!!!

Weet je wat ik zo klote aan het OV vind? Dat mensen altijd alles potdicht doen. In de bus is het 23 graden, ziektekiemen all around en in de trein fl*kkeren zo ook alles dicht. Lekker gezond!!!

:scratch: als ik het warm heb vraag ik of ze er problemen mee hebben of ik het raam open doe, of ik zet hem gewoon open :D

:scratch: als ik het warm heb vraag ik of ze er problemen mee hebben of ik het raam open doe, of ik zet hem gewoon open :D

Dat werkt niet in een bus en 1 raampje helpt niet voldoende in de spits in een volle trein. Ik ga altijd bij een raam zitten in de trein en fl**ker het raam altijd open. Nog nooit gevraagd aan iemand :cool:

Dat werkt niet in een bus en 1 raampje helpt niet voldoende in de spits in een volle trein. Ik ga altijd bij een raam zitten in de trein en fl**ker het raam altijd open. Nog nooit gevraagd aan iemand :cool:

Nou, ik doe het ook alleen maar bij bepaalde personen ;)

Leuk om gesprek aan té knopen :D

het openbaar vervoer is één van de gevaarlijkste plekken op aarde voor een bodybuilder om zich te begeven. Je zit er tussen het plebs van de maatschappij, mensen die zichzelf slecht verzorgen vanwege economische redenen en wandelende ziektehaarden zijn.

Eventjes rustig een paaltje beetpakken voor steun om vervolgens een minuut later met dezelfde hand even aan je neus te kriebelen en 7 dagen verder ben je 2kg massa kwijt.

En dan hebben we het nog niet eens over de spits gehad, waar mensen als vee op elkaar staan gedrukt en de bacteriën hoogtij vieren, zij dansen in het rond en springen van hoofd tot hoofd....dit is de ultieme manier om te cutten.

QFT. Openbaar vervoer is voor stinkerds.

Ga jij maar elke dag met de auto in de file staan...

Kan je tenminste alles doen naar believen ipv je 'te gedragen' omdat je in het bijzijn bent van anderen.

QFT. Openbaar vervoer is voor stinkerds.

Kan je tenminste alles doen naar believen ipv je 'te gedragen' omdat je in het bijzijn bent van anderen.
hoezo? nog nooit zitte rukken tijdens de spits in een bus? das pas gevaarlijk als je achter het stuur zit

alleen armoedzaaiers die geen geld hebben voor een rijbewijs of auto zitten in de trein

Ja vast wel :rolleyes:
Ik voel me de Koning te rijk als ik 1e klas reis in de trein en ik zit in een bijna lege coupe.
Krantje lezen,kopje koffie erbij,ontspannen naar buiten kijken.

Terug
Naar boven