Fitness Seller

zo gaar als een banaan in de cut

arthurvdp

Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
104kg
Vetpercentage
16%
hey,

ik ben altijd zo gaar als een banaan als ik aan het afvallen ben, en om nou de godganse dag koffie de leuren zal me lever ook niet ideaal vinden....

tips anyone? (ik weet hoort erbij maar iets meer energie zou relaxed zijn:p, in de vorm van supplement ofzo)

grts

Cutten op basis van meer bewegen en cardio?

Dan kun je ook meer eten ;)

Dan heb je ook meer honger toch :P
Misschien een fatburner? Die stopt toch ook het hongergevoel

Van fatburner ga je je echter niet beter voelen.
Inderdaad meer eten en meer bewegen. Heb je het iig niet zo koud en voel je je niet zo slap.

Goed voedingsschema helpt al veel.

hey,

ik ben altijd zo gaar als een banaan als ik aan het afvallen ben, en om nou de godganse dag koffie de leuren zal me lever ook niet ideaal vinden....

tips anyone? (ik weet hoort erbij maar iets meer energie zou relaxed zijn:p, in de vorm van supplement ofzo)

grts

Assault v2

• Topic Starter Topic Starter
zit qua eten gewoon 15% onder behoefte, sport iedere dag uurtje-anderhalf en dan in de avond nog ff lekker hardlopen. dus meer sporten is qua tijd jammer genoeg niet haalbaar :P me verhoudingen van eten zijn btw: 50/40/10 Kh/E/V (komt in praktijk vaak neer op 47/38/15 als ik eerlijk ben)

top zal ff kijken naar die v2

Waarom niet gewoon elke ochtend een pilletje ripped! Erin?
Het stilt mijn honger gevoel. En met 290mg caffeine geeft het prima een Boost.

weinig vetten, tenminste zo lijkt het. Ik merk het persoonlijk binnen paar dagen als vetten te laag zijn.

• Topic Starter Topic Starter
ja werkt dat ripped een beetje? had namelijk een beetje me twijfels over de effectiviteit. heb gelukkig nooit last van honger want ik eet gewoon de hele dag door en lekker veel (lekker veel groente schuiven:D )

Ja klopt ik merkt het ook wel maar dit is wel voor mij de meest effectieve manier om af te vallen, vooral het extreem moe zijn is een vervelend nadeel

Laatst bewerkt:
Zit 290mg caffeine per pilletje in.
Dat is meer dan veel pre workouts.
Helpt het? Voor mij wel in ieder geval.

Het is toevallig in de weekaanbieding zag ik net voor 11.50€.

Het onderdrukt mijn honger gevoel sochtends zoiezo..

En geeft me net even die boost voordat ik naar werk ga (plus k voel me er heel vrolijk/euforisch van)

Ik zou het zeker proberen!!

Bij mij hielp bezig zijn. Dus gaan fietsen, fitnessen, wandelen.
Die supplementen heb je er niet bij nodig, gewoon zelf de mindset veranderen naar 'ik krijg energie van de vetten die ik verbrand', is misschien niet zo, maar het helpt wel als je het gelooft:p

Carb Backloading cut erg prettig tot dusver. Nooit honger terwijl je gemiddeld 12-14 uur per dag vast.

Hoe ziet jouw eetschema eruit? Het kan zijn dat je te weinig vetten binnenkrijgt of onder je setpoint zit.

Bro vergeet de tips om burners, cafcaps etc te pakken. Kan je uit ervaring vertellen dat die je niet gaan helpen om je beter te voelen.

15% onder onderhoud is niet schrikbarend. Er vanuit gaande dat je berekeningen en je voedingsschema kloppen, zal dat het probleem niet zijn. Ik neig (ook) ernaar om te denken dat je te weinig vetten eet. Is deels persoonlijk, maar als ik zelf in de cut ruim onder de 20% vetten duik, ben ik de hele dag dizzy en heb het gevoel op een boot op volle zee te zitten. :D

Post idd je voedingsschema incluis macro's eens?

3 keer meer:coffee: drinken

Terug
Naar boven