- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Warme kwarkGisteren iets nieuws gemaakt en was erg lekker. Heb m'n kwark 30s in de magnetron gedaan, even doorgeroerd, daarna weer 30s en weer doorroeren. Ondertussen had ik kleine stukjes appel tussen het tostiijzer gedaan voor een paar minuten. Deze samengevoegd met de kwark, wat kaneel en theelepel honing erbij.
Was lekker zoet omdat de fruitsuikers wat uit de appel waren gekomen. Smullen!
Dat ga ik eens proberen, benieuwd naar...Warme kwarkDat ga ik eens proberen, benieuwd naar...

Een beetje doorstouwen en dan hap je een bak kwark ook in onder een minuut weg.Zal vast al genoemd zijn maar ik fl**ker zo'n bak altijd in de blender met een scheut water en siroop. Kloek je weg in 3 minuten.

Een beetje doorstouwen en dan hap je een bak kwark ook in onder een minuut weg.![]()

Smaakt prima. Hangt wel van de soort honing af. Beetje vloeibare honing mengt wat beter. Wat walnoten erbij en het is compleetNou is de magere Franse kwark van Zaanse hoeve an sich wel lekker, maar heeft iemand er al eens honing door gedaan? Ben erg benieuwd wat het resultaat is namelijk![]()

Smaakt prima. Hangt wel van de soort honing af. Beetje vloeibare honing mengt wat beter. Wat walnoten erbij en het is compleet![]()
Nog lekkerder met echt Griekse yoghurt.