MuscleMeat

Sticky Zo maak je magere kwark (platte kaas) lekker

Bezoekers in dit topic

Kwark in een shakebeker gooien samen met wat zoetstof en/of whey en water. Dan kun je het zo opdrinken.
 
Een sticky over het lekkerder maken van kwark. Leuk. Gooi gewoon wat whey door je magere kwark en lepel het naar binnen.
 
Kwark, stevia, cacao en albran. hmm :)
 
Wat heb je nodig?

6 eieren zonder dooier
2 bakjes magere kwark van 500 gram (of 1x 1kg)
2 grote scheppen eiwitpoeder (whey of blend) aardbei (ong. 60 gram)
enkele verse aardbeien

Waar zijn die eieren(eiwit) voor ?
 
Luchtig maken :) klop de eieren, gooi de rest er bij en je hebt een soort fluff.
 
Het zal hier ongetwijfeld al een keer vermeld staan, maar gewoon nog een keer omdat het kan. Die hele smerige bakken magere kwark van de Aldi, wit met groene verpakking.

500 gram in de blender
half litertje water erbij
scheutje Teisseire siroop (kan je kopen bij jumbo, suiker en kcal vrij)

Even flink blenderen en je hebt een soort fristi
 
Waar zijn die eieren(eiwit) voor ?
Voor de gains.

Nee om het luchtig te maken. Wanneer er hele eieren worden toegevoegd is het niet mogelijk om te verstijven.
Door het eiwit krijg je een lekker luchtig toetje. Pas wel op dat je bij het verstijven een volledig vetvrije kom gebruikt. Wanneer je dit niet doet kan het het eiwit niet verstijven. Ook moet je niet voorproeven en weer met je vieze vingers/bestek de kom in. In speeksel zit een enzym dat het verstijven tegengaat.
 
VA_zps64c18cf7.jpg


Met een beetje zoetstof en wat walnootjes of bosbessen. Te lekker :D
 
1) Neem 500mg magere kwark.
2) steek een lepel dr in
3) Smeer het uit over Patriciaa dr buik.
4) smijt die lepel in de vaatwasser
5) start eating

nomnonmnmnonomnmnonmonmnomn
 
1) Neem 500mg magere kwark.
2) steek een lepel dr in
3) Smeer het uit over Patriciaa dr buik.
4) smijt die lepel in de vaatwasser
5) start eating

nomnonmnmnonomnmnonmonmnomn
Oh god hahaha, begin je weer?
Ben bang dat ik voor stap 4 die lepel al ergens anders in heb gestoken
 
Oh? Waarom krijg ik dan al koude rillingen bij de gedachte?

Misschien slechte eerdere ervaringen met kwark? Mijn kwark schijnt erg goed te zijn hoor. Als ik de reviews mag doen geloven.
 
Misschien slechte eerdere ervaringen met kwark? Mijn kwark schijnt erg goed te zijn hoor. Als ik de reviews mag doen geloven.
Huh? Heb jij revieuws van niet-psychopaten dan?
 
Huh? Heb jij revieuws van niet-psychopaten dan?

Ja, meeste one-night stands zijn niet-psycho. Alleen de gene die een relatie met mij aangaan zijn totaal ontspoort.
 
Ja, meeste one-night stands zijn niet-psycho. Alleen de gene die een relatie met mij aangaan zijn totaal ontspoort.
Dus gillend wegrennen of compleet ontsporen. Sexy hoor
 
Back
Naar boven