XXL Nutrition

Zo snel Gyno alweer :(

muchomacho

Cool Novice
Waardering
0
IK ben net afgelopen maandag begonnen met 1 deca en heb twee testex gezet . daarbij ben ik ben winstrol tabletten en dianabol tabletten begonnen .Slik twee proviron elke dag erbij .The proviron en ik heb dit keer winstrol tabletten gebruikt omdat ik hoorden dat het zou helpen met gyno .
Nu merkte ik gisteren dat ik alweer een lichte pijnlijke zwelling krijg in mijn linker borst (heb het eerder gehad alleen aan de linker kant rechts nooit geen last ) .
Wat kan ik er nu nog verder aan doen Stoppen met de dianabol erbij ?
novadex erbij nemen ?(hoeveel )
of als het zo gevoelig is is het niet te redden ?
Hoop dat jullie wat tips hebben want ik begin er van te balen .

ik zou nolva nu ff op 40mg houden en kijken wat er met je zwelling gebeurt. dan zou je eventueel kunnen zakken naar 20mg en het zo aanhouden als het de gyno tegenwerkt.

verder is het natuurlijk niet verstandig om dbol tabs te stacken met winstrol tabs. je belast hiermee je lever op een extreme manier.

de nolva zou ik iig de gehele kuur aanhouden en zelfs met je nakuur want zodra je er vroegtijdig mee stopt kun je je gyno weer terug krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
ik zou nolva nu ff op 40mg houden en kijken wat er met je zwelling gebeurt. dan zou je eventueel kunnen zakken naar 20mg en het zo aanhouden als het de gyno tegenwerkt.

verder is het natuurlijk niet verstandig om dbol tabs te stacken met winstrol tabs. je belast hiermee je lever op een extreme manier.

de nolva zou ik iig de gehele kuur aanhouden en zelfs met je nakuur want zodra je er vroegtijdig mee stopt kun je je gyno weer terug krijgen.

Dus 40 mg per dag .Heb je hier zelf ook ervaring mee ?
Haalt de novadex niet je hele kuur naar beneden ?
Doet de proviron dan helmaal niks ?
en clomid tijdens je kuur werkt dat ? of haalt dat je kuur naar beneden ?
wat zou de beste combinatie zijn ?
Ik heb het in huis ik moet alleen weten wat het beste is en hoeveel per dag .

Laatst bewerkt:
muchomacho zei:
Dus 40 mg per dag .Heb je hier zelf ook ervaring mee ?
Haalt de novadex niet je hele kuur naar beneden ?
Doet de proviron dan helmaal niks ?

Ik heb gelukkig geen ervaring hiermee maar mijn beste maat die heeft ook heel snel gyno.

Hij heeft er wel ervaring mee dus ik weet wat hij heeft gedaan om het tegen te werken en ik dacht dat jij het ook zo zou kunnen proberen. Nolva werkt je kuur wel tegen idd. Magoed, het is belangrijker dat je geen gyno krijgt. Ik denk dat bij 40mg nolva de gyno snel wegtrekt zoals het deed bij mn maat. daarna kun je ook gelijk zakken naar de 20mg en aankijken of dat voldoende is.

Proviron voorkomt en geneest in principe gyno wel maar in jouw geval blijkt het niet voldoende te zijn. je gebruikt ook meerdere aromatiserende middelen dus zeer waarschijnlijk ligt het ook daar aan en hou je teveel vocht vast.

Succes!

p.s. clomid heeft een beetje werking tegen oestrogeenvorming maar persoonlijk gebruik ik het niet tijdens de kuur. daarvoor heb je nolva.

Eigenlijk raad ik je aan om aan de liquidex te gaan. dat is de nieuwe vloeibare vorm van arimidex. dat schijnt super te werken. je spuit het zo weg in je mond.

Laatst bewerkt:
Eigenlijk raad ik je aan om aan de liquidex te gaan. dat is de nieuwe vloeibare vorm van arimidex. dat schijnt super te werken. je spuit het zo weg in je mond.[/QUOTE]

liquidex ??
wat is dat ?
wat doet dat en gebruik je dat ook tijdens je kuur ?
haalt dat je kuur naar beneden ?
en is dat beter dan proviron en novaldex?
Of moet je dat bij de proviron en novadex gebruiken ?

Laatst bewerkt:
-Liquidex is naar horen zeggen het beste spul om vocht tegen te gaan. Dit zeggen de mensen die het zelf hebben gebruikt.

-het is de vloeibare arimidex

-ja, je gebruikt het tijdens je kuur om gyno tegen te gaan en om er hard en gedefinieerd uit te zien.

-kuren is altijd aankomen in spiermassa/vocht/vet. dus je gains zullen minder zijn maar alleen het vocht zul je verliezen en hiermee zullen je opgebouwde gains kwalitatief beter zijn.

-ja, het schijnt beter te zijn.

-hierbij hoef je naar mijn weten geen proviron en/of nolvadex te gebruiken.

gebruik ff de searchknop maat, er zijn er hier een paar die liquidex gebruiken/gebruikt hebben zoals chemical en dbc01.

Laatst bewerkt:
Suat zei:
-Liquidex is naar horen zeggen het beste spul om vocht tegen te gaan. Dit zeggen de mensen die het zelf hebben gebruikt.

-ja, je gebruikt het tijdens je kuur om gyno tegen te gaan en om er hard en gedefinieerd uit te zien.

-kuren is altijd aankomen in spiermassa/vocht/vet. dus je gains zullen minder zijn maar alleen het vocht zul je verliezen en hiermee zullen je opgebouwde gains kwalitatief beter zijn.

gebruik ff de searchknop maat, er zijn er hier een paar die liquidex gebruiken/gebruikt hebben zoals chemical en dbc01.

:thumbs:

G21 zei:

Ok thanks , bedankt voor je tijd .
Ik had al gekeken op het net maar er is in nederland bijna niks over te vinden . maar ik zal is kijken in search hier .
Dan nog te hopen of het makelijk verkrijgbaar is :)

femara of aromasin erbij dan hou je ook 0,0 vocht vast!!!

succes met je kuur ;)

De reden dat de proviron niet tegen jou gyno helpt is dat de gyno waarschijnlijk is ontstaan door progesteron vorming door de deca. Hiertegen helpt alleen nolvadex.

succes

Jezus was een onzin uitspraken in 1 thread en dan heb ik het over meer dan 1 poster. Geen zin om overal op te reageren.

Doe eerst je huiswerk voor je aan een kuur begint. Al je antwoorden zijn op dit board te vinden dus ik ga ze niet herkauwen.

Suat zei:

is et ook op dokters voorschrift te verkrijgen bij de apotheek ?

Zeker een te hoog testo gehalte ??

Elmo zei:
Jezus was een onzin uitspraken in 1 thread en dan heb ik het over meer dan 1 poster. Geen zin om overal op te reageren.

Doe eerst je huiswerk voor je aan een kuur begint. Al je antwoorden zijn op dit board te vinden dus ik ga ze niet herkauwen.

Waar slaan deze uitspraken op ??
Ten eerste vraagt niemand dat jij moet reageren !!!
Ten tweede heb ik heel wat afgelezen hier op het forum maar als ik alles moet lezen ben ik over 5 jaar nog bezig !!
Ten derde heb ik al mijn huiswerk(ook hier op het forum gedaan maar als er complicaties optreden die je niet verwacht dan vraag ik dat hier) ,waar anders is dit forum voor ?? Alles is hier wel is besproken !
Als ik van jouw uit moet gaan dan moet het froum maar sluiten want alles is hier al besproken !!!
Klik jij maar is een woord in search dan krijg je alle treads waar het woord in voor komt ,en dat wil niet zegge dat het woord ook word uitgelegt .
En omdat ik iets vraag wil ik weten hoe anderen die dezelfde ervaring hebben wat zei gedaan hebben en degene die niet willen reageren moeten dat dan niet doen .
Jij weet niks van mijn ervaringen af ,en je blijft altijd leren of wil je me vertellen dat jij overal een antwoord op hebt ??
Iedereen hier heeft andere ervaringen en een ander lichaam en een andere reactie .
EN niet iedereen zit hier al eeuwig op het forum en hebben alle treads al meegemaakt !!
Ik zit niet te wachten op negative reactie reageer dan gewoon niet !
Dus de volgende keer ELMO klik je gewoon door !!!!
en btw ik heet Guus en geen JEZUS :)

Laatst bewerkt:
Russianbear zei:
is et ook op dokters voorschrift te verkrijgen bij de apotheek ?

Op doktersvoorschrift kun je alles krijgen in de apotheek. Maar de vraag is of je liquidex wel krijgt op recept van je huisarts.

ik zou voor femera gaan, daar stijgt je igf ook nog 25 % van

Elmo zei:

Dit is nu weer zo'n ongenuanceerde domme uitspraak. Op een forum als deze worden allerl;ei vragen gesteld, door diegene die daar antwoord op zoeken. Wanneer je van mening bent om niets voor te willen kauwen of uitleg te geven, wat je vaak wel goed doet maar ja, hou dan je commentaar voor je. Dit forum is toch om discussies te kunnen voeren en op die manier achter informatie te komen die nuttig kan zijn. En ja, veel vragen worden 10.000 X gesteld. Maar wellicht door 10.000 mensen? En een goeie docent of dokter of leermeester en/of geven dan gewoon 10.000 X het antwoord, zonder daar meoilijk over te doen. Kijk, doctor Elmo, dat jij nou veel over de theorie weet wil nog niet zeggen dat je de wijsheid in pacht hebt. Leer ook maar eens om zelf kritiek te ontvangen. Doe niet zo meoilijk, en geef daar advied waar het nodig is en gedraag je dan als een echte doctor. En ga nu maar weer snel aan je huiswerk! ;)

het had allemaal iets genuanceerder gekunt van elmo's kan maar in essentie heeft hij wel gelijk; maatregelen om gyno te voorkomen hoort onderdeel te zijn van de research die je doet alvorens je aan een kuur begint

En wie gaat er dan bepalen waar de grens ligt, als je de vraag wilt stellen op dit forum. Het wordt waarschijnlijk een andere zaak, als je er zelf last van hebt of krijgt? Nee, ik denk dat velen het met mij eens zijn, dat als je een vraag stelt, daar gewoon antwoord op dient te krijgen. Uiteraard zij regels, maar is Elmo hier degene diet dat bewaakt? Nee, diegenen die denken/vinden dat ze verstand van zaken hebben, dienen dat te delen met anderen die daarom vragen. En een vraag over gyno is een persoonlijk iets waar een persoon erg mee kan zitten. En dan zit je niet om ongenuanceerd uitspraken te wachten. Denk eens in die richting.... ;)

ach deze vragen beantwoorden kan geen kwaad toch, anders zou niemand posten.
waarschijnlijk had hij toch wel goed gezocht, maar zoals je ziet treden er alsnog complicaties op. Waarom 1 dag zoeken, terwijl iemand je het hier in 10 min kan uitleggen.

:clap: :clap: :clap:

SageFrancis zei:
ach deze vragen beantwoorden kan geen kwaad toch, anders zou niemand posten.
waarschijnlijk had hij toch wel goed gezocht, maar zoals je ziet treden er alsnog complicaties op. Waarom 1 dag zoeken, terwijl iemand je het hier in 10 min kan uitleggen.

Terug
Naar boven