Fitness Seller

Zo snel Gyno alweer :(

• Topic Starter Topic Starter
CBX zei:
Dit is nu weer zo'n ongenuanceerde domme uitspraak. Op een forum als deze worden allerl;ei vragen gesteld, door diegene die daar antwoord op zoeken. Wanneer je van mening bent om niets voor te willen kauwen of uitleg te geven, wat je vaak wel goed doet maar ja, hou dan je commentaar voor je. Dit forum is toch om discussies te kunnen voeren en op die manier achter informatie te komen die nuttig kan zijn. En ja, veel vragen worden 10.000 X gesteld. Maar wellicht door 10.000 mensen? En een goeie docent of dokter of leermeester en/of geven dan gewoon 10.000 X het antwoord, zonder daar meoilijk over te doen. Kijk, doctor Elmo, dat jij nou veel over de theorie weet wil nog niet zeggen dat je de wijsheid in pacht hebt. Leer ook maar eens om zelf kritiek te ontvangen. Doe niet zo meoilijk, en geef daar advied waar het nodig is en gedraag je dan als een echte doctor. En ga nu maar weer snel aan je huiswerk! ;)

Juist CBX volkomen mee eens zoals ik dus ook al zei :)

mucho ik zou zelf voor femara gaan werkt zeer goed als anti-e en hiermee houd je 0,0 % vocht vast en het boost je igf spiegel met 25 % dus lijkt me een makkelijke keuze.

succes met je kuur!!!

Juist die houding typeert wat ze vroeger de patat-generatie noemden.
Liever lui dan moe.

Wel de moeite nemen om hormonen in je lichaam te spuiten maar niet de tijd nemen om je voldoende te verdiepen in de materie!

Dat valt voor mij in de categorie: ik heb 4 vials testosteron, iemand een suggestie hoe ik daar een kuurtje mee maak?

SageFrancis zei:
ach deze vragen beantwoorden kan geen kwaad toch, anders zou niemand posten.
waarschijnlijk had hij toch wel goed gezocht, maar zoals je ziet treden er alsnog complicaties op. Waarom 1 dag zoeken, terwijl iemand je het hier in 10 min kan uitleggen.

Uit deze reactie blijkt dus duidelijk dat je je niet goed hebt voorbereid

Punt 1: als je geen negatievereacties kunt verdragen, dan niet meer posten.

Punt 2: Liever lui dan moe? Dan niet zeiken over de gevolgen

Punt 3: Testo, Deca en Dianabol nemen en je dan gyno krijgen. Vind je dat vreemd, dude? Euuhh Guus?

muchomacho zei:
Waar slaan deze uitspraken op ??
Ten eerste vraagt niemand dat jij moet reageren !!!
Ten tweede heb ik heel wat afgelezen hier op het forum maar als ik alles moet lezen ben ik over 5 jaar nog bezig !!
Ten derde heb ik al mijn huiswerk(ook hier op het forum gedaan maar als er complicaties optreden die je niet verwacht dan vraag ik dat hier) ,waar anders is dit forum voor ?? Alles is hier wel is besproken !
Als ik van jouw uit moet gaan dan moet het froum maar sluiten want alles is hier al besproken !!!
Klik jij maar is een woord in search dan krijg je alle treads waar het woord in voor komt ,en dat wil niet zegge dat het woord ook word uitgelegt .
En omdat ik iets vraag wil ik weten hoe anderen die dezelfde ervaring hebben wat zei gedaan hebben en degene die niet willen reageren moeten dat dan niet doen .
Jij weet niks van mijn ervaringen af ,en je blijft altijd leren of wil je me vertellen dat jij overal een antwoord op hebt ??
Iedereen hier heeft andere ervaringen en een ander lichaam en een andere reactie .
EN niet iedereen zit hier al eeuwig op het forum en hebben alle treads al meegemaakt !!
Ik zit niet te wachten op negative reactie reageer dan gewoon niet !
Dus de volgende keer ELMO klik je gewoon door !!!!
en btw ik heet Guus en geen JEZUS :)

Over ongenuanceerd gesproken!

10.000 x dexelfde vraag is volgens jou ok! Lekker interessant! Misschien toch eerst eens wat stickies en info-threads lezen?

Zou je trouwens die velg van je motor niet eens lakken? Die rode primer doet pijn aan m'n ogen ;)

CBX zei:
Dit is nu weer zo'n ongenuanceerde domme uitspraak. Op een forum als deze worden allerl;ei vragen gesteld, door diegene die daar antwoord op zoeken. Wanneer je van mening bent om niets voor te willen kauwen of uitleg te geven, wat je vaak wel goed doet maar ja, hou dan je commentaar voor je. Dit forum is toch om discussies te kunnen voeren en op die manier achter informatie te komen die nuttig kan zijn. En ja, veel vragen worden 10.000 X gesteld. Maar wellicht door 10.000 mensen? En een goeie docent of dokter of leermeester en/of geven dan gewoon 10.000 X het antwoord, zonder daar meoilijk over te doen. Kijk, doctor Elmo, dat jij nou veel over de theorie weet wil nog niet zeggen dat je de wijsheid in pacht hebt. Leer ook maar eens om zelf kritiek te ontvangen. Doe niet zo meoilijk, en geef daar advied waar het nodig is en gedraag je dan als een echte doctor. En ga nu maar weer snel aan je huiswerk! ;)

Elmo zei:
Uit deze reactie blijkt dus duidelijk dat je je niet goed hebt voorbereid

Punt 1: als je geen negatievereacties kunt verdragen, dan niet meer posten.

Punt 2: Liever lui dan moe? Dan niet zeiken over de gevolgen

Punt 3: Testo, Deca en Dianabol nemen en je dan gyno krijgen. Vind je dat vreemd, dude? Euuhh Guus?

Wilde eerst mijn energy er in gooien om weer om deze domme antwoorden te antwoorden maar laat ik maar de verstandigste zijn !!! .

Laatst bewerkt:
Zeer verstandig, zal je al moeite genoeg kosten. If you can't stand the heat, get out of the kitchen....

muchomacho zei:
Wilde eerst mijn energy er in gooien om weer om deze domme antwoorden te antwoorden maar laat ik maar de verstandigste zijn !!! .

Elmo zei:
Over ongenuanceerd gesproken!

10.000 x dexelfde vraag is volgens jou ok! Lekker interessant! Misschien toch eerst eens wat stickies en info-threads lezen?

Zou je trouwens die velg van je motor niet eens lakken? Die rode primer doet pijn aan m'n ogen ;)

goed lezen doktor Elmo. Er staat 10.000 x dezelfde vragen door misschien wel 10.000 personen gesteld. Die velgen? Hahaha, kun je niets anders vinden. Zielig hoor. Wel kritiek geven maar niets kunnen ontvangen. Hoe komt het dat jij zo frusty bent geworden? Of wil je perse altijd gelijk hebben? Veel plezier verder. Degenen die jouw vervelende reacties beu zijn worden er steeds meer. Gefeliciteerd jochie!

SageFrancis zei:
ach deze vragen beantwoorden kan geen kwaad toch, anders zou niemand posten.
waarschijnlijk had hij toch wel goed gezocht, maar zoals je ziet treden er alsnog complicaties op. Waarom 1 dag zoeken, terwijl iemand je het hier in 10 min kan uitleggen.

Nog steeds :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

CBX zei:
goed lezen doktor Elmo. Er staat 10.000 x dezelfde vragen door misschien wel 10.000 personen gesteld. Die velgen? Hahaha, kun je niets anders vinden. Zielig hoor. Wel kritiek geven maar niets kunnen ontvangen. Hoe komt het dat jij zo frusty bent geworden? Of wil je perse altijd gelijk hebben? Veel plezier verder. Degenen die jouw vervelende reacties beu zijn worden er steeds meer. Gefeliciteerd jochie!

nou nou, jongens nou niet persoonlijk worden ;)

CBX zei:

Kijk dit soort reactie vind Elmo alleen maar leuk !! laat hem lekker iedereen kan zien hier op het forum wat voor type het is en wat hij te vertellen heeft ---niets dus .Ik hoorden van andere ook al dat hij niet erg populair is hier op het forum is. Dusss lekker laten gaan . Gun hem die lol niet !!

Laatst bewerkt:
Inderdaad... je hebt gelijk. Ik liet me even gaan. Kan er niets aan doen, want mijn haren gaan rechtovereind staan bij dit soort zaken. We laten het er maar bij. En bij deze geef ik Elmo de kans zijn lever te beteren. :D

muchomacho zei:
IK ben net afgelopen maandag begonnen met 1 deca en heb twee testex gezet . daarbij ben ik ben winstrol tabletten en dianabol tabletten begonnen .Slik twee proviron elke dag erbij .The proviron en ik heb dit keer winstrol tabletten gebruikt omdat ik hoorden dat het zou helpen met gyno .
Nu merkte ik gisteren dat ik alweer een lichte pijnlijke zwelling krijg in mijn linker borst (heb het eerder gehad alleen aan de linker kant rechts nooit geen last ) .
Wat kan ik er nu nog verder aan doen Stoppen met de dianabol erbij ?
novadex erbij nemen ?(hoeveel )
of als het zo gevoelig is is het niet te redden ?
Hoop dat jullie wat tips hebben want ik begin er van te balen .

Muchomaco een beetje pijn in je borst hoeft nog niet te betekenen dat je gyno krijgt.
Ik heb altijd tijdens het kuren een beetje pijn in mijn tepels.

Het is beste wat je kan doen, met je wijsvinger en je duim je tepel beetpakken en als je knijpt en je voelt een soort knikker of steentje, dan pas moet jij je druk maken om een gyno.

Meestal is dat niet het geval, is dat wel zo, dan neem je gewoon 40 mg nolvadex tot het weggaat, maar ik lees dat je 50 mg proviron slikt, dus het lijkt mij stug dat jij een gyno hebt.

Succes

ccnp zei:
Muchomaco een beetje pijn in je borst hoeft nog niet te betekenen dat je gyno krijgt.
Ik heb altijd tijdens het kuren een beetje pijn in mijn tepels.

Het is beste wat je kan doen, met je wijsvinger en je duim je tepel beetpakken en als je knijpt en je voelt een soort knikker of steentje, dan pas moet jij je druk maken om een gyno.

Meestal is dat niet het geval, is dat wel zo, dan neem je gewoon 40 mg nolvadex tot het weggaat, maar ik lees dat je 50 mg proviron slikt, dus het lijkt mij stug dat jij een gyno hebt.

Succes

Nee ik weet bijna zeker dat het gyno is .
De laatste keer in me kuur heb ik het ook gehad .
Zelfde plek en niet onder de tepels maar aan de zijkant van mijn borst en tepel.
Het begint met een harde schijf die pijnlijk is en die wordt steeds groter .
Als ik niks doe dan groeit het en wordt het pijnlijker per dag .
verleden jaar kon ik bijna geen borst meer doen van de pijn en werd mijn borst wat ronder -zogezegt vrouwelijker vorm .
Proviron hielp toen ook niet .maar na mijn kuur nam ik novaldex en toen langzaam verdween het weer (de pijn en de harde schrijf )
Ik was toen later met proviron begonnen toen ik het voelde en nu ben ik gelijk begonnen met proviron in de kuur Plus ik neem orale winstrol en ik hoorden dat dat ook beter tegen gyno is Dus ik hoopte meer veilig te zijn ,niet dus :) . Maar proviron slaat echt niet aan bij mij .
Ben nu begonnen de laatste twee dagen met 40 mg novaldex te nemen en van de week wordt er liquidex voor me gehaalt .
Dus hoop dat ik daar verder mee kan .

Laatst bewerkt:
Ik had dat met testo in mn kuur ook heel snel, dat is ook de grote boosdoener. Het begon al na 3 weken en precies zoals jij omschrijft. Ik slikte er ook 50 mg proviron bij per dag maar dat hielp dus ook niet. Zelfs nolvadex erbij hielp niet, althans het ging niet weg maar het werd ook niet erger. Pas na de kuur op 40 mg nolvadex per dag ging het weg.
Dit is voor mij dan ook de reden om geen testo meer te nemen. Ben wel benieuwd hoe het bij jou gaat met die liquidex erbij.

succes ermee

muchomacho zei:
Kijk dit soort reactie vind Elmo alleen maar leuk !! laat hem lekker iedereen kan zien hier op het forum wat voor type het is en wat hij te vertellen heeft ---niets dus .Ik hoorden van andere ook al dat hij niet erg populair is hier op het forum is. Dusss lekker laten gaan . Gun hem die lol niet !!

ik zou je kritiek iets nuanceren kerel, Elmo heeft wel degelijk een meerwaarde hier op het forum, dat hij af en toe iets te scherp is met z'n opmerkingen ben ik met je eens maar dat soort opmerkingen kan je natuurlijk wel verwachten als je onvoldoende research doet voordat je aan een kuur begint. het is jammer dat de meeste mensen zijn harde kritiek niet kunnen verdragen terwijl jullie donderdsgoed wel weten dat hij gelijk heeft, maar ja de waarheid komt wel erg hard aan af en toe. maak daar gebruik van en probeer zijn feedback tot je te nemen zodat je er zelf alleen maar beter van word. voorderest zal ik je topic niet verder verkloten met mijn offtopic gezeik.

Latin spirit zei:
ik zou je kritiek iets nuanceren kerel, Elmo heeft wel degelijk een meerwaarde hier op het forum, dat hij af en toe iets te scherp is met z'n opmerkingen ben ik met je eens maar dat soort opmerkingen kan je natuurlijk wel verwachten als je onvoldoende research doet voordat je aan een kuur begint. het is jammer dat de meeste mensen zijn harde kritiek niet kunnen verdragen terwijl jullie donderdsgoed wel weten dat hij gelijk heeft, maar ja de waarheid komt wel erg hard aan af en toe. maak daar gebruik van en probeer zijn feedback tot je te nemen zodat je er zelf alleen maar beter van word. voorderest zal ik je topic niet verder verkloten met mijn offtopic gezeik.

Heb je de hele topic wel doorgelezen ???
Jij weet waarschijnlijk niet wat het verschil tussen afzeiken en kritiek leveren is .
En wat hij zegt is absoluut niet opbouwend Ik heb velen vragen gesteld hier en ook wel opbouwend kritiek beantwoord gekregen en heb er ook wel van geleerd maar wat elmo doet leer ik dus niks van .
Dus gaat mij nou dat soort dingen niet vertellen want dat slaat ook weer nergens op ,
Dit is niet de eerste keer dat hij zo reageert .
Sommige mensen vinden het gewoon leuk om aandacht te krijgen met ''kritiek '' leveren . en doen alsof hun alles weten Nou die mogen van mij gewoon mijn post voorbij gaan .
Gaat maar is door me post heen dan kan je zien dat ik echt wel is wat aan neem .
EN ik heb helemaal geen zin dat andere er ook nog is gaan mee bemoeien ,laat hem dat lekker zelf oplossen .
Ik heb de moderator alang ingelicht hierover ,Heb helemaal geen zin in dat gezeik
Ik ben hier om vragen te stellen en niet om ruzie te zoeken .
Ik weet zelf heel veel maar ben nooit oud genoeg om te leren .
Ik zit zelf al 16 jaar in het BB wereldje en ben met mijn 5 e kuur bezig dus weet er echt wel wat vanaf .
Maar als je ergens mee bezig bent en je denkt het goed te doen en er komen in eens bijwerkingen of je leest ineens wat anders op het net dan vraag ik de vraag hier om te kijken hoe of wat mensen erop reageren .
En dan hoef ik niet afgezeken te worden .
ik vraag normale vragen en er hoeft niet op te worden gereageerd .
VIND JIJ DIT EEN NORMALE REACTIE ?? :

Jezus was een onzin uitspraken in 1 thread en dan heb ik het over meer dan 1 poster. Geen zin om overal op te reageren.

Doe eerst je huiswerk voor je aan een kuur begint. Al je antwoorden zijn op dit board te vinden dus ik ga ze niet herkauwen.

Zoals ik al zei als je niks positiefs of als je geen opbouwende kritiek hebt .
Reageer dan gewoon niet .
Afzeiken kennen we allemaal!!!

Laatst bewerkt:
het is ook lekker gezellie hier, succes allemaal!!!

Terug
Naar boven