Latin spirit
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
muchomacho zei:Heb je de hele topic wel doorgelezen![]()
Jij weet waarschijnlijk niet wat het verschil tussen afzeiken en kritiek leveren is .
En wat hij zegt is absoluut niet opbouwend Ik heb velen vragen gesteld hier en ook wel opbouwend kritiek beantwoord gekregen en heb er ook wel van geleerd maar wat elmo doet leer ik dus niks van .
Dus gaat mij nou dat soort dingen niet vertellen want dat slaat ook weer nergens op ,
Dit is niet de eerste keer dat hij zo reageert .
Sommige mensen vinden het gewoon leuk om aandacht te krijgen met ''kritiek '' leveren . en doen alsof hun alles weten Nou die mogen van mij gewoon mijn post voorbij gaan .
Gaat maar is door me post heen dan kan je zien dat ik echt wel is wat aan neem .
EN ik heb helemaal geen zin dat andere er ook nog is gaan mee bemoeien ,laat hem dat lekker zelf oplossen .
Ik heb de moderator alang ingelicht hierover ,Heb helemaal geen zin in dat gezeik
Ik ben hier om vragen te stellen en niet om ruzie te zoeken .
Ik weet zelf heel veel maar ben nooit oud genoeg om te leren .
Ik zit zelf al 16 jaar in het BB wereldje en ben met mijn 5 e kuur bezig dus weet er echt wel wat vanaf .
Maar als je ergens mee bezig bent en je denkt het goed te doen en er komen in eens bijwerkingen of je leest ineens wat anders op het net dan vraag ik de vraag hier om te kijken hoe of wat mensen erop reageren .
En dan hoef ik niet afgezeken te worden .
ik vraag normale vragen en er hoeft niet op te worden gereageerd .
VIND JIJ DIT EEN NORMALE REACTIE ?? :
Jezus was een onzin uitspraken in 1 thread en dan heb ik het over meer dan 1 poster. Geen zin om overal op te reageren.
Doe eerst je huiswerk voor je aan een kuur begint. Al je antwoorden zijn op dit board te vinden dus ik ga ze niet herkauwen.
Zoals ik al zei als je niks positiefs of als je geen opbouwende kritiek hebt .
Reageer dan gewoon niet .
Afzeiken kennen we allemaal!!!
Doe eerst je huiswerk voor je aan een kuur begint. Al je antwoorden zijn op dit board te vinden dus ik ga ze niet herkauwen
Hij bedoelt hier mee dat je gewoon beter de searchfunctie moet gebruiken, omdat dit onderwerp al zo vaak besproken is. Ik heb je al gezegd dat ik het met je eens ben dat het allemaal wat aardiger had gekund, maar dat hij in essentie gelijk heeft. Het niveau op dit board is vrij hoog en als we elke dag maar weer de zelfde onderwerpen besproken worden die zeer gemakkelijk via de search te vinden zijn dan gaat het niveau van het board gewoonweg omlaag. En dat is zonde.
Ik kan me voorstellen dat je zoiets hebt van waar bemoei je je mee en daar heb je feitelijk ook wel gelijk aan, maar ik vind het jammer dat mensen hier op het forum anderen veroordelen omdat hij gewoon zegt waar het op staat.
Je moet het ook eens van onze kant zien, als je jarenlang meeloopt op dit board en je komt deze onderwerpen wekelijks tegen en elke keer wordt er weer in herhaling gevallen dan worden wij daar ook een beetje moe van. Terwijl als je misschien ff de searchfunctie had gebruikt je zo aan de info had gekomen. Dat komt bij ons over van ik ben aan het kuren maar ik weet eigenlijk niet wat AAS doen.
Dat je 15 jaar meedraait heb ik alleen maar respect voor, ik moet dat eerst maar eens zien te halen, maar dat je nu na 5 kuren nog niet weet wat je aan overtollig oestrogeen tijdens een kuur kan doen komt bij mij althans heel onzorgvuldig over.
Succes
Michel