Fitness Seller

Zo snel Gyno alweer :(

muchomacho zei:
Heb je de hele topic wel doorgelezen ???
Jij weet waarschijnlijk niet wat het verschil tussen afzeiken en kritiek leveren is .
En wat hij zegt is absoluut niet opbouwend Ik heb velen vragen gesteld hier en ook wel opbouwend kritiek beantwoord gekregen en heb er ook wel van geleerd maar wat elmo doet leer ik dus niks van .
Dus gaat mij nou dat soort dingen niet vertellen want dat slaat ook weer nergens op ,
Dit is niet de eerste keer dat hij zo reageert .
Sommige mensen vinden het gewoon leuk om aandacht te krijgen met ''kritiek '' leveren . en doen alsof hun alles weten Nou die mogen van mij gewoon mijn post voorbij gaan .
Gaat maar is door me post heen dan kan je zien dat ik echt wel is wat aan neem .
EN ik heb helemaal geen zin dat andere er ook nog is gaan mee bemoeien ,laat hem dat lekker zelf oplossen .
Ik heb de moderator alang ingelicht hierover ,Heb helemaal geen zin in dat gezeik
Ik ben hier om vragen te stellen en niet om ruzie te zoeken .
Ik weet zelf heel veel maar ben nooit oud genoeg om te leren .
Ik zit zelf al 16 jaar in het BB wereldje en ben met mijn 5 e kuur bezig dus weet er echt wel wat vanaf .
Maar als je ergens mee bezig bent en je denkt het goed te doen en er komen in eens bijwerkingen of je leest ineens wat anders op het net dan vraag ik de vraag hier om te kijken hoe of wat mensen erop reageren .
En dan hoef ik niet afgezeken te worden .
ik vraag normale vragen en er hoeft niet op te worden gereageerd .
VIND JIJ DIT EEN NORMALE REACTIE ?? :

Jezus was een onzin uitspraken in 1 thread en dan heb ik het over meer dan 1 poster. Geen zin om overal op te reageren.

Doe eerst je huiswerk voor je aan een kuur begint. Al je antwoorden zijn op dit board te vinden dus ik ga ze niet herkauwen.

Zoals ik al zei als je niks positiefs of als je geen opbouwende kritiek hebt .
Reageer dan gewoon niet .
Afzeiken kennen we allemaal!!!

Kerel, het probleem met velen hier is dat mensen zich veel te snel aangevallen voelen. Je moet nu ff niet kijken naar de manier hoe hij het zegt, maar naar de essentie van het verhaal.

Om zijn citaat maar ff te ontleden als we toch aan het mierennken zijn:

Jezus was een onzin uitspraken in 1 thread en dan heb ik het over meer dan 1 poster. Geen zin om overal op te reageren.
Doe eerst je huiswerk voor je aan een kuur begint. Al je antwoorden zijn op dit board te vinden dus ik ga ze niet herkauwen

Hij bedoelt hier mee dat je gewoon beter de searchfunctie moet gebruiken, omdat dit onderwerp al zo vaak besproken is. Ik heb je al gezegd dat ik het met je eens ben dat het allemaal wat aardiger had gekund, maar dat hij in essentie gelijk heeft. Het niveau op dit board is vrij hoog en als we elke dag maar weer de zelfde onderwerpen besproken worden die zeer gemakkelijk via de search te vinden zijn dan gaat het niveau van het board gewoonweg omlaag. En dat is zonde.

Ik kan me voorstellen dat je zoiets hebt van waar bemoei je je mee en daar heb je feitelijk ook wel gelijk aan, maar ik vind het jammer dat mensen hier op het forum anderen veroordelen omdat hij gewoon zegt waar het op staat.

Je moet het ook eens van onze kant zien, als je jarenlang meeloopt op dit board en je komt deze onderwerpen wekelijks tegen en elke keer wordt er weer in herhaling gevallen dan worden wij daar ook een beetje moe van. Terwijl als je misschien ff de searchfunctie had gebruikt je zo aan de info had gekomen. Dat komt bij ons over van ik ben aan het kuren maar ik weet eigenlijk niet wat AAS doen.

Dat je 15 jaar meedraait heb ik alleen maar respect voor, ik moet dat eerst maar eens zien te halen, maar dat je nu na 5 kuren nog niet weet wat je aan overtollig oestrogeen tijdens een kuur kan doen komt bij mij althans heel onzorgvuldig over.

Succes
Michel

Kijk ,latin ziet het idd zo als het is.
In den beginne dacht ik ook dat ik al heel wat wist,zit vanaf m,n 16e in de sportschool.
Ben nu 37 ,toch werd ik hier op DBB aardig op m,n plaats gewezen.
Vond het niet prettig,maar ze hadden wel gelijk...... ;)
Ik heb er m,n voordeel mee gedaan.en inmiddels weer groter gegroeid.
Overigens de laatste 5 jaar pas puur gericht op BB.
Binnenkort eerste kuurtje.

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
Kerel, het probleem met velen hier is dat mensen zich veel te snel aangevallen voelen. Je moet nu ff niet kijken naar de manier hoe hij het zegt, maar naar de essentie van het verhaal.

Om zijn citaat maar ff te ontleden als we toch aan het mierennken zijn:

Doe eerst je huiswerk voor je aan een kuur begint. Al je antwoorden zijn op dit board te vinden dus ik ga ze niet herkauwen

Hij bedoelt hier mee dat je gewoon beter de searchfunctie moet gebruiken, omdat dit onderwerp al zo vaak besproken is. Ik heb je al gezegd dat ik het met je eens ben dat het allemaal wat aardiger had gekund, maar dat hij in essentie gelijk heeft. Het niveau op dit board is vrij hoog en als we elke dag maar weer de zelfde onderwerpen besproken worden die zeer gemakkelijk via de search te vinden zijn dan gaat het niveau van het board gewoonweg omlaag. En dat is zonde.

Ik kan me voorstellen dat je zoiets hebt van waar bemoei je je mee en daar heb je feitelijk ook wel gelijk aan, maar ik vind het jammer dat mensen hier op het forum anderen veroordelen omdat hij gewoon zegt waar het op staat.

Je moet het ook eens van onze kant zien, als je jarenlang meeloopt op dit board en je komt deze onderwerpen wekelijks tegen en elke keer wordt er weer in herhaling gevallen dan worden wij daar ook een beetje moe van. Terwijl als je misschien ff de searchfunctie had gebruikt je zo aan de info had gekomen. Dat komt bij ons over van ik ben aan het kuren maar ik weet eigenlijk niet wat AAS doen.

Dat je 15 jaar meedraait heb ik alleen maar respect voor, ik moet dat eerst maar eens zien te halen, maar dat je nu na 5 kuren nog niet weet wat je aan overtollig oestrogeen tijdens een kuur kan doen komt bij mij althans heel onzorgvuldig over.

Succes
Michel

Kijk daarom zei ik ook heb je de rest ook gelezen wat ik zei
Ik doe zo vaak search hier op het forum maar als je een woord in tikt krijg je niet wat in de topics staat maar wat in het hele verhaal staat dus je krijgt iedere keer 100 bladzijdes om door te zoeken .
Dus las je bv DECA in tikt Krijg je zoveel bladzijdes maar dat wil niet zeggen dat deca wordt uitgelegt .
EN tuurlijk begrijp ik dat gasten die hier zitten gek van iedere keer hetzelfde hier maar gaat dan gewoon door Niemand verplicht jouw om het te lezen of te reageren ,
het is allemaal vrije wil .
En er komen wekelijks nieuwe leden met nieuwe iedeen . Daar is het forum voor . Zoals ik al zei alles is hier al besproken .
Dus dan mag het forum volgens jouw wel dicht want alles is hier toch al beschreven en te vinden !!!!!!

EN hoe kom je erbij dat ik niet weet wat te doen met overtollig oestrogeen ??
zoals ik al zei heb je alles gelezen wat ik zei ?

De eerste keren heb ik nooit geen last van Gyno gehad en dat kwam op de laatste keer .
En daar de oestrogeen blokkers die ik gebruik niet helpen te stoppen mag ik dan soms vragen wat te doen hier ????
En omdat ik niet van liquidex heb gehoort ben heb ik ineens mijn huiswerk niet gedaan ?
Sorry hoor maar dit slaat nergens op !!

EN dan zal ik het nog een keer zeggen !!!
ELK LICHAAM IS ANDERS EN ELK LICHAAM REAGEERT ANDERS ,IEDEREEN HEEFT ANDERE ERVARINGEN ,en ik wil graag van die ervaringen leren of uit proberen of kijken of het een optie is .en kijken of het een beter is wat ik doe.
NOOIT OUD GENOEG OM TE LEREN .
En niemand en ook niemand hier weet alles !! zelfs ik niet :)
Maar sta open voor positieve en opbouwende kritiek .
maar ik laat niet over me heen lopen want dat slaat nergens op !!!dat doe ik ook niet . Dan trek ik me mond open en ja dan ben ik misschien een mieren neuker :)

Beter een mierenneuker dan dan een afzeiker !!!
:p :p :p :p :p

Laatst bewerkt:
De search goed gebruiken helpt, als je uitgebreid zoeken gebruikt dan kan je kiezen om de resultaten als onderwerpen of als posts weer te geven. Kies je voor onderwerpen dan krijg je het onderwerp te zien waarin je gebruikte zoekterm is weergegeven. Kies je voor posts dan zie je alleen die posts bij de resultaten waarin je zoekterm voorkomt. Posts kan dus handig zijn als je specifiek zoekt naar alleen die bijdragen waarin melding wordt gemaakt van je zoekterm.

[Link niet meer beschikbaar]

Namens alle mieren wil ik je vragen een vriendin te zoeken en ons mieren met rust te laten.

muchomacho zei:
Maar sta open voor positieve en opbouwende kritiek .
maar ik laat niet over me heen lopen want dat slaat nergens op !!!dat doe ik ook niet . Dan trek ik me mond open en ja dan ben ik misschien een mieren neuker :)

Beter een mierenneuker dan dan een afzeiker !!!
:p :p :p :p :p

Dus gewoon lekker doornken :eek:

EricR zei:
De search goed gebruiken helpt, als je uitgebreid zoeken gebruikt dan kan je kiezen om de resultaten als onderwerpen of als posts weer te geven. Kies je voor onderwerpen dan krijg je het onderwerp te zien waarin je gebruikte zoekterm is weergegeven. Kies je voor posts dan zie je alleen die posts bij de resultaten waarin je zoekterm voorkomt. Posts kan dus handig zijn als je specifiek zoekt naar alleen die bijdragen waarin melding wordt gemaakt van je zoekterm.

[Link niet meer beschikbaar]

THANKS VOOR DE TIP dIE HAD IK NOG NIET GEVONDEN :)
DAT MAAKT HET ZOEKEN EEN STUK MAKELIJKER !
Ik was al aan het zoeken waar je dat vandaan haalden ik zag alleen maar zoeken .
Maar ik moest nog iets verder naar boven scrollen .
Mischien tip voor de webmaster om het bij elkaar te zetten . Zoeken -uitgebreid zoeken .

Als je op zoek drukt, dus naast het invulveld voor zoeken, kom je ook gelijk bij de uitgebreide searchmogelijkheden.

EricR zei:
Als je op zoek drukt, dus naast het invulveld voor zoeken, kom je ook gelijk bij de uitgebreide searchmogelijkheden.

He perfect ! Ja sommige dingen moet je ff doorhebben :)
Had er nog nooit opgestaan alleen maar het lege veld ingevuld en go :D

Terug
Naar boven