XXL Nutrition

zoek iets leuks voor bij men winny`s

bikerboy1980

Novice
Waardering
0
ik heb een vraagje wat kan ik het beste bij een winny kuur pakken waar ik niet te fatsig van wordt en rustig is voor de mind!!????welke test is er geschikt voor!!???of andere gainers!!?en het is voor de bulk bedoelt!!!!!!!

MVG bikerboy

bf = 16%
gewicht=86 kg
lengte=1.85
leeftijd=25

Gewoon testosteron enanthaat. 1 x per week een prikkie, en het heeft geen invloed op je humeur (tenzij je jezelf bewust gaat opnaaien).

Hey maatje :)

Iets leuks...hmzz...2 blonde gewillige dames iets?

week 1 tm 7 40mg winny tabs ED
week 1 tm 10 2 Anita's ED

Test E is een optie..had zelf de Test P aanbevolen. Gemakshalve is Test E 1x prikken een aangenamere injectie-intro

Groeten Jugger

een winny kuur om te bulken:headbang: :dunno:

-rodge

Test is de basis voor een goed bulkkuur. Daar heb je geenn winny voor nodig

bikerboy1980 zei:
ik heb een vraagje wat kan ik het beste bij een winny kuur pakken waar ik niet te fatsig van wordt en rustig is voor de mind!!????welke test is er geschikt voor!!???of andere gainers!!?en het is voor de bulk bedoelt!!!!!!!

MVG bikerboy

bf = 16%
gewicht=86 kg
lengte=1.85
leeftijd=25

Laatst bewerkt:
Testooooooooooooooooooooooooooooooooo is lekka en erg belangrijk....altijd doen dus!!!

• Topic Starter Topic Starter
het dus wel goede combi winny en test E !!???en ook niet zo pijnlijk als test propionaat!!!!!?

kan wel test en winny ben er zelf 10 kilo mee aangkomen:D , maar niet iedereen is super gevoelig voor as.

Winny als bulk-compound zal je niet veel plezier opleveren.

Zoals gezegd test als basis met bijvoorbeeld Deca ernaast, da's bulken kerel.

Maar ik weet het wel; je hebt eerst de stoffen gekocht en nu pas ga je je afvragen wat je ermee wilt. Komt vaker voor ;)

Terug
Naar boven