Fitness Seller

Nieuws 'Zomer wordt heetste ooit'

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
Nederland kan zijn lol nog op de komende zomer. Een Brits weerkundig instituut voorspelt dat het extreem warm wordt, misschien wel de heetste zomer ooit. Het bedrijf heeft het vaker aan het rechte end. Afgelopen winter voorspelden de experts de extreme kou van de afgelopen maanden op een paar graden precies.

Nu zegt het Brits instituut dat de komende zomer in eigen land het nationaal temperatuurrecord van 38,5 graden Celsius doorbroken zal worden. De officiële weerkundige dienst van Groot-Brittannië (Met Office) neemt de voorspelling van hun concurrenten met een korreltje zout.

Volgens Met Office zal het wel meevallen met de extreem hoge temperaturen, maar zij hebben al eerder verkeerde voorspellingen gedaan. Zo zeiden ze dat 2009 een mooie zomer zou worden voor de Britten, terwijl het vaak regende. En afgelopen winter had volgens Met Office 'mild' moeten zijn, terwijl het vroor dat het kraakte.

Bron: MSN

Ja mensen haal de sixpack maar eens onder die dikke laag vet vandaan. Ik heb mezelf ook de belofte afgelegd dat ik mijn godverdomse buikspieren deze zomer kan aanschouwen.

Vooral nu is het belangrijk om even wat meer te cardioen want dadelijk bij Tropische temperaturen en wanneer de mussen van de daken afvallen, zul je daar weinig behoefte aan hebben.

boven de 38.5 graden :eek: besterf het al rond de 30 met die vieze vochtige lucht

Achja.. Ik wil me er niet teveel op vast pinnen want straks valt het tegen..
Maar alsnog.. Wat een vooruitzicht hehehe:D

Dan moet ik mijn zwembad weer oppompen dus. :thumbup:

vinden jullie dat neit een nadeel met trainen? zo warm is dat bijna niet te doen!
(tenminste, bij ons hebben ze geen airco)

Ja mensen haal de sixpack maar eens onder die dikke laag vet vandaan. Ik heb mezelf ook de belofte afgelegd dat ik mijn godverdomse buikspieren deze zomer kan aanschouwen.

Vooral nu is het belangrijk om even wat meer te cardioen want dadelijk bij Tropische temperaturen en wanneer de mussen van de daken afvallen, zul je daar weinig behoefte aan hebben.

ik doe mee:D

gvd, het is normaal al zo t**fus heet.

blablabla let maar op max 25 graden voor 30 dagen en dan is de pret voorbij

mark my words

Naiiiizz, maar zonder gevolgen voor mijn bb gebeuren.

Sixpack laat u zien!

heet is daarom nog niet droog

lekker

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuck yeaaaaaaaaaah

heb dr al zin in.

K*tten dan maar.

Terug
Naar boven