XXL Nutrition

Nieuws 'Zomer wordt heetste ooit'

Volgens mij snappen een paar mensen het hier niet. Als het hier zo warm is dan heb je het echt niet naar je zin hoor

Omdat jij het minder prettig vind, moeten andere mensen het maar niet snappen die het bijvoorbeeld wel fijn vinden?:rolleyes:

als dat zo is, is dat een catastrophe. 25 graden is alles wat ik af kan

Sixpack, **** it.
Kan toch niet trainen, moet operatie ondergaan de 22ste april, 2maand erna niet trainen, en sukkel met de voet, dus kan geen cardio doen.

Zal het vet erop moeten blijven liggen :)

Prachtig! Dat bedrijf had het vaker bij het rechte eind, voorspelde een koude winter tot op de paar graden (!!!!) precies .... zij zeiden -10 maar het werd -5 of zo? Zo kan ik ook voorspellingen doen ...... :)

Eerst zien dan geloven zoals hierboven al eerder gezegd,

Aad ~ Doix

Hoop toch niet dat het echt rond de 38 graden wordt hier.

25-30 graden is al bijna niet te doen met die benauwdheid :(.

Dat word weer een eind puffen dan, pfff

Prachtig! Dat bedrijf had het vaker bij het rechte eind, voorspelde een koude winter tot op de paar graden (!!!!) precies .... zij zeiden -10 maar het werd -5 of zo? Zo kan ik ook voorspellingen doen ...... :)

Eerst zien dan geloven zoals hierboven al eerder gezegd,

Aad ~ Doix

Hier is het een keertje -11 geweest volgens mij...

Wel chil want

Ik woon 50 meter van het strand :D

Yay!

Wel chil want

Ik woon 50 meter van het strand :D

Yay!
Ik ook.
hiiiiigh-fiiiiive-hitler-borat-high-five-demotivational-poster-1247507793.jpg

het grappige is dat men zegt er een paar graden van af te wijken van hun voorspellingen, maar als je er 3 graden naast zit op 25 graden, dan heb je het nog over een meetfout van meer dan 10%! Dat is niet voorspellen, dat is meer per ongeluk goed gokken .... maar okee, 38 graden is best veel, in Spanje was dat wel te doen afgelopen zomer, maar hier in Nederland is het dan altijd gelijk zo vochtig en benauwd . ...

Grtz,

Aad ~ Doix

beetje aftrainen dan, anders zweet ik 24/7 :(

Met die extreme hitte heb je weer weinig zin om te trainen, valt sneller af, en je eetlust is nihil.
Dus nu bulken, daar is de Winter ook voor bedoelt, niemand ziet die dikke pens met je trui aan.:D

Potverdomme, heb daar dus echt totaal geen zin in. Doe mij maar een graadje of 20 met een heldere lucht.

Terug
Naar boven