Fitness Seller

Nieuws 'Zomer wordt heetste ooit'

dezelfde mensen hadden afgelopen winter voorspeld als "extreem mild". Dat je er even rekening mee houdt.

eerst zien dan geloven.

Volgens mij snappen een paar mensen het hier niet. Als het hier zo warm is dan heb je het echt niet naar je zin hoor

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

dezelfde mensen hadden afgelopen winter voorspeld als "extreem mild". Dat je er even rekening mee houdt.

en Brits weerkundig instituut voorspelt dat het extreem warm wordt, misschien wel de heetste zomer ooit. Het bedrijf heeft het vaker aan het rechte end. Afgelopen winter voorspelden de experts de extreme kou van de afgelopen maanden op een paar graden precies.

De andere organisatie had het juist fout

Strenge winter, hete zomer, logisch. Wordt wel weer een marteling, heb de pest aan hete zomers. :grumble:

Toch maar een huisje boeken van de zomer ipv kamperen :P

De volgende hobby bankier met een prognose die vooruit loopt op het krijgen van krediet, deze keer eentje met de maatschappelijke titulatuur van weerman.

Laten we eerst maar eens afwachten of deze zoveelste groene driehoek en stijgende lijn in het assen stelsel ook werkelijk waarheid word alvorens we ons rijk rekenen met de gedachte dat we deze zomer als testosteron gorilla's shirtless kunnen paraderen op de boulevard.

De volgende hobby bankier met een prognose die vooruit loopt op het krijgen van krediet, deze keer eentje met de maatschappelijke titulatuur van weerman.

Laten we eerst maar eens afwachten of deze zoveelste groene driehoek en stijgende lijn in het assen stelsel ook werkelijk waarheid word alvorens we ons rijk rekenen met de gedachte dat we deze zomer als testosteron gorilla's shirtless kunnen paraderen op de boulevard.

Mooie tekst.

we zullen maar wat meer cardio doen dan zeker :D

Volgens mij snappen een paar mensen het hier niet. Als het hier zo warm is dan heb je het echt niet naar je zin hoor

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

De andere organisatie had het juist fout

Niet duidelijk van me: ik bedoelde weermannen in het algemeen. Kan best dat deze specifieke organisatie het juist had. Maar met zoveel verschillende instituten die voorspellingen doen is er altijd wel 1 die het juist heeft. Zelfs wel 1 die het een paar keer per ongeluk juist doet.

Ik train op zolder. Dan is het daar wss 45+

Fail! Dan verhuis ik het wel naar buiten :)

Vond het vanmiddag wel prima, zo op een terrasje, uit de wind en je kop in de zon. Leuke chicks, aaaah love it!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven