AndroidHealthClinic

Nieuws 'Zomer wordt heetste ooit'

Arm vrouwtje van me, hoogzwanger in de zomer :D
Maar zoals gebruikelijk krijgen we straks een warme tweede helft van april wat doorzet tot mei, daarna is het weer even schijt waarna we in juli en augustus de tropische temperaturen gaat halen.

heerlijk aftrekken onder t warme zonnetje

lekker toch , maar het zal vast maar een paar weken zijn en daarna weer rot weer

damn vandaag was het al vies warm hier hoop niet dat het nog veel warmer gaat worden

blablabla let maar op max 25 graden voor 30 dagen en dan is de pret voorbij

mark my words

Dit denk ik ook. Ik weet niet hoe dat instituut aan hun voorspelling is gekomen, maar het is mijns inziens logisch dat de lage zonne-activiteit die voor de strenge winter heeft gezorgd ook invloed heeft op de komende 2 seizoenen.

holy **** +1 dit is al warm genoeg 18 graden momenteel wachten tot de zon ondergaat en dan knalle in de gym

Zeur niet, hoe warmer:
-Hoe schaarser gekleed de dames;
-Meer bbq's;
-Meer naar het strand;
-Hoe lekkerder een koude baco is;
-Mijn homegym kan naar buiten, buiten trainen;
-Meer duitse sletjes.

Geil

Zeur niet, hoe warmer:
-Meer bbq's;
-Meer naar het strand;
-Meer duitse sletjes.

+1

ik kan gelukkig ook buiten trainen dan

Zeur niet, hoe warmer:
-Meer bbq's;
-Meer naar het strand;
-Meer duitse sletjes.
Bofkont, lijkt me echt fantastisch trainen buiten, vooral aan het strand op Hawaii ofzo.
Inclusief na elke set zo'n hoelahoep t**f die je met haar waaier afkoelt, dan kun je pas echt met recht zeggen dat je geleefd heb, al zeg ik het zelf.

Bofkont, lijkt me echt fantastisch trainen buiten, vooral aan het strand op Hawaii ofzo.
Inclusief na elke set zo'n hoelahoep t**f die je met haar waaier afkoelt, dan kun je pas echt met recht zeggen dat je geleefd heb, al zeg ik het zelf.
:roflol: tijd om te verhuizen?

Kwam zwetend terug van school :mad:

K*t fiets

lekker naar de galder dus aan de potjes

Terug
Naar boven