XXL Nutrition

Zondag in Brussel: MARS tegen Marrakesh!

Bezoekers in dit topic

wordt een vreedzame betoging ! is al op voorhand gezegd ,

Je kan moeilijk zeggen dat je betoging niet vreedzaam wordt:rolleyes:. En dat zeiden ze hier in Nederland ook met al die pro-zwarte piet demonstraties, kijk hoe dat afliep
 
Nou nou grote woorden, ik vraag me af of je eigenlijk wel weet wat er in staat. Maar ik wens je een fijne zondag toe xxx

Tuurlijk niet, hij post een foto met vluchtelingen terwijl het pact om migratie gaat.
 
Denk ook dat ze geen 10000 zullen halen. Is op manier typisch voor onze Westerse samenleving. We hebben het zo goed dat we te tam zijn geworden om op te komen voor onze overtuiging. Ik maak er me zelf ook schuldig aan.


en dan zijn Belgen (Walen) nog wel wat strijdvaardiger dan ons kaaskoppen ,als een Nederlander genaaid word vraagt hij hoe diep hij moet bukken :roflol:
 
Wij hebben dan ook veel meer te verliezen. :p
 
Wat is het migratie pact eigenlijk?
 
Wat is het migratie pact eigenlijk?

Een pact die aan de ondertekenende landen een morele verplichting geeft om emigranten een menswaardiger bestaan te geven. In theorie zit het bomvol goede initiatieven om vluchtelingen een waardig leven te geven.

Het probleem is echter dat politiekers teveel belang hechten aan hun imago en per se politiek correct willen handelen en hierdoor het risico niet (willen) inzien dat het pact op termijn als bron van recht kan worden beschouwd (jurisprudentie en gewoonterecht) waardoor het van 'morele verplichtingen' naar 'wettelijke verplichtingen' evolueert.

De morele verplichting om ALLE mensen een waardig bestaan te bieden zou bij alle (ontwikkelde) landen sowieso al aanwezig moeten zijn. Ik begrijp echt niet waarom dit per se vastgelegd moet worden in een pact waarvan er een risico is dat het een hele hoop problemen met zich meebrengt. Het is een gevaar voor onze welvaart en cultuur.
 
Nog ter aanvulling: er wordt geroepen dat het pact juridisch niet bindend is maar dit slaat op het feit dat het ene land niet kan eisen van een ander land dat ze het pact MOETEN volgen. Dit is alweer nadelig voor ons, als ontwikkeld land, want uiteindelijk zijn de Westerse landen nogal gemakkelijk te sensibiliseren om hun verplichtingen na te komen. Andere landen (uit Afrika en Midden-Oosten) hebben al vaak aangegeven dat ze zich geen ruk aantrekken van hun verplichtingen. Denk maar aan de moord op Khashoggi door Saoudi-Arabië (nota bene voorzitter van VN mensenrechtenraad).

Tegelijk kan op lokaal niveau het pact op termijn wel degelijk als bron van recht worden beschouwd (jurisprudentie en gewoonterecht, zoals ik al zei).

Maw: de kans is heel groot dat Westerse landen hun morele verplichtingen zullen nakomen en hierdoor zichzelf in de voet schieten wanneer het pact lokaal als wettelijk bindend zal worden beschouwd, terwijl andere landen niks zullen doen om het pact te volgen.
 
Je kan moeilijk zeggen dat je betoging niet vreedzaam wordt:rolleyes:. En dat zeiden ze hier in Nederland ook met al die pro-zwarte piet demonstraties, kijk hoe dat afliep

zeker wel,het is altijd extreem links zoals antifa die geweld gebruikt bij hun tegenbetogingen,daar zit het gevaar maar dat verzwijgt de media natuurlijk.
Antifa en nog een extreemlinkse club heeft ook al een teegendemonstratie aangekondigd zondag...

om maar 1 voorbeeld te geven,heb je de opmars van tommy robinson in engeland gezien? farage en andere zeiden ook op voorhand dat het enkel hooligans en zatlappen en mensen met tattoos op hun hoofd zouden gaan rel schoppen daar maar het tegendeel is waar . Er was een mensen massa van bijna 17000 mensen de straat opgegaan en VREEDZAAM maar antifa had weer gereld , en die rellen hebben ze natuurlijk niet laten zien op tv,kan ze je hier wel posten als je wilt en zo gaat het overal. De gewone mens is het zat !

kijk en geniet :



 
en hier zie je de realiteit die alle media verdoezelt , niemand heeft gereld ,alleen dat antifa tuig weeral ,kijk hier maar eens :



wat is nu je reactie hierop ??
 
eker wel,het is altijd extreem links zoals antifa die geweld gebruikt bij hun tegenbetogingen,daar zit het gevaar maar dat verzwijgt de media natuurlijk.

Ja want er is een links complot waarin de media betrokken is om ons te indoctrineren!!!! Alles op het nieuws is linkse propaganda!!!!! En dat het wel degelijk ook rechtse groepringen geweld gebruiken is een leugen, het zijn alleen die smerige linkse stemmers!!!!

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

wat is nu je reactie hierop ??

Dat je jammer genoeg waarschijnlijk alleen maar naar nieuws vanuit je eigen ''bubbel'' luistert die jouw opvattingen bevestigen en niet openstaat voor ander soort nieuws.

Maar ik houd al op, Ik maak mij toch niet geliefd op dit forum met mijn politieke opvattingen. (Hoewel ik een vreedzame demonstratie tegen dit pact en hopelijk een daaruitvolgend inhoudelijk gesprek alleen maar zou toejuichen, maar ach kinderlijke idealen)
 
Paar maanden terug in Brussel geweest, ik kan goed begrijpen dat ze daar niet nog meer migratie willen.
 
Ja want er is een links complot waarin de media betrokken is om ons te indoctrineren!!!! Alles op het nieuws is linkse propaganda!!!!! En dat het wel degelijk ook rechtse groepringen geweld gebruiken is een leugen, het zijn alleen die smerige linkse stemmers!!!!

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:



Dat je jammer genoeg waarschijnlijk alleen maar naar nieuws vanuit je eigen ''bubbel'' luistert die jouw opvattingen bevestigen en niet openstaat voor ander soort nieuws.

Maar ik houd al op, Ik maak mij toch niet geliefd op dit forum met mijn politieke opvattingen. (Hoewel ik een vreedzame demonstratie tegen dit pact en hopelijk een daaruitvolgend inhoudelijk gesprek alleen maar zou toejuichen, maar ach kinderlijke idealen)

Voorlopig heb ik geen tijd om mijn uitgebebreide visie op het geheel te geven, maar je hebt gelijk, wat betreft de rechtse klaagzang hier en in de samenleving. En ik beschouw mezelf ook als een rechtse liberaal.
 
Voorlopig heb ik geen tijd om mijn uitgebebreide visie op het geheel te geven, maar je hebt gelijk, wat betreft de rechtse klaagzang hier en in de samenleving. En ik beschouw mezelf ook als een rechtse liberaal.

Ik weet ook niet of hier een uitgebreide visie met alle argumenten over dit vrij beladen debat zowel voor als tegen TS gaat helpen, maar dat burgers opkomen voor als ze het ergens niet mee eens zijn zou ik nog geen eens als iets slechts zien (alleen niet op deze manier)
 
Ik bedoel meer een algehele visie op zaken die ik op het forum lees en om me heen hoor over:
- dit pact
- FvD en Baudet
- Shell
- klimaat veradering en de menselijk factor daarin
- pensioenleeftijd verhoging
- energietransitie
- macht van de linkse media
- enz. enz.

Ik begrijp al die klagende mensen niet, ik hoef maar aan één simpel iets te denken om te beseffen hoe goed we het hebben. Mijn zoontje is mijn tweede kind en die is geboren in het voorjaar van 2018, zijn opa is op een paar dagen na 80 jaar eerder geboren in Rotterdam.
 
Voor degenen die niet weten wat het VN Marrakesch akkoord inhoud: Dit is wel ESSENTIEEL voor de toekomst van de Vlaamse burgers...DUS lees deze korte samenvatting zeer aandachtig ...en trek de conclusies in mei 2019 bij de federale verkiezingen ....

Het VN migratiepact wil zeggen :

1.De gezinsherenigingsprocedures nog versoepelen : dat stelsel is nu al te laks ; ouders , opa’s ,schoonfamilies en hun kinderen ,.... allen naar Belgie voor het sociaal klimaat
2. Men vraagt inspanningen om mensen ZONDER papieren te regulariseren :waar gaan we naar toe ?
3. het opheffen van illegaal verblijf als een strafbaar feit ..
4.Het aan banden leggen van de opties om illegale personen op te sluiten maw gedwongen terugkeer word nog moeilijker
5.Er komt nog een soort ‘vluchtelingen ‘ bij : erkenning van ‘klimaatvluchtelingen ‘en de bijhorende sociale rechten erkennen !!: je houd het niet voor mogelijk
6; De Ontvangstlanden (zoals Belgie) moeten de cultuur van de migrant PROMOTEN en in de gezondheidszorg de culturele gevoeligheden van de migranten respecteren !!!
Waar zitten de vrouwenactivisten en de vrouwenrechten ???

DIT AKKOORD word door de volledige regering aanvaard BEHALVE door NV-A en Vlaams Belang ....
Waarom heeft premier Michel aan de VN raad gezegd dat Belgie dit gaat ondertekenen ZONDER goedkeuring van de volledige regering ( NV-A niet akkoord)
Simpel : er is Belgie een plaatsje beloofd in de VN veiligheidsraad , denkelijk voor een MR politicus .....

EN DAAR moeten ALLE Vlamingen en onze kinderen voor boeten.

EEN ECHTE SCHANDE , een kaakslag voor de werkende Vlaming .
 
Dan vond ik de uitleg over de mening van Ano_54321 een stuk sterker, beter, inhoudelijker en overtuigender om tegen dit pact te zijn dan deze voorbarige conclusies.....

Waarom heeft premier Michel aan de VN raad gezegd dat Belgie dit gaat ondertekenen ZONDER goedkeuring van de volledige regering ( NV-A niet akkoord)

Iets met politiek en dat degene die de meerderheid van de stemmen kreeg beslist. Niet altijd even fijn (zie bijvoorbeeld de brexit) maar zo werkt het wel.

Simpel : er is Belgie een plaatsje beloofd in de VN veiligheidsraad , denkelijk voor een MR politicus .....

Beetje paranoïde misschien
 
Ik bedoel meer een algehele visie op zaken die ik op het forum lees en om me heen hoor over:
- dit pact
- FvD en Baudet
- Shell
- klimaat veradering en de menselijk factor daarin
- pensioenleeftijd verhoging
- energietransitie
- macht van de linkse media
- enz. enz.

Ik begrijp al die klagende mensen niet, ik hoef maar aan één simpel iets te denken om te beseffen hoe goed we het hebben. Mijn zoontje is mijn tweede kind en die is geboren in het voorjaar van 2018, zijn opa is op een paar dagen na 80 jaar eerder geboren in Rotterdam.

Dat we in het algemeen een zeer goed leven hebben maakt het niet zo dat er niks mag zijn waar je niet blij mee bent.

Hoe wil jij dat Rotterdam er uit ziet als over 80 jaar jouw achterkleinkinderen geboren worden?
 
Daar geef ik je ook gelijk in, maar een groot deel van de schreeuwers weer amper waar ze tegen zijn, laat staan dat ze weten wat ze wel willen.
 
Back
Naar boven