XXL Nutrition

Zondag in Brussel: MARS tegen Marrakesh!

Bezoekers in dit topic

Wat heb jij dan gedaan om dat tegen te gaan?
 
aluminiumhoedjes hahaha,laat me niet lachen sommige hier,hier nog maar wat bewijs,hoexel het niet de politie is die hiervoor zorgt maar wel van hogerhand want de politie staat aan onze kant

  • politie-vroeg-telegraaf-zwijgen-cijfers-criminele-asielzoekers.jpg
'Politie vroeg Telegraaf te zwijgen over cijfers criminele asielzoekers'


De Nationale Politie heeft geprobeerd De Telegraaf te weerhouden van publicatie van een verhaal over criminaliteit door asielzoekers. In ruil daarvoor zou de krant ander nieuws krijgen.

Dat zegt hoofdredacteur Paul Jansen zaterdag. De politie zegt dat een "zwijgdeal" nooit de intentie is geweest.

''Wij staan voor ons verhaal," zegt Jansen. "De politie is in deze kwestie niet erg geloofwaardig. Eerst werd gelogen over het bestaan van cijfers rond asielcriminaliteit, en nu worden weer onwaarheden verteld over pogingen om publicatie in De Telegraaf hierover te voorkomen. Ik vind het een aanfluiting. De politie moet betrouwbaar en transparant zijn."


Volgens een politiewoordvoerder heeft de politie inderdaad een ander verhaal aangeboden, maar was dat ter compensatie voor het achterhouden van de cijfers over asielcriminaliteit.

Onhandige communicatie
"Het was niet goed van ons dat we zeiden dat er geen cijfers waren en vervolgens dat we ze niet konden vrijgeven vanwege het opsporingsbelang", stelt de zegsman. "Dat was onhandig en bovendien in strijd met de wet (openbaarheid van bestuur). Toen hebben we geprobeerd om er met De Telegraaf uit te komen door ze een ander verhaal aan te bieden. Ook dat is onhandig gecommuniceerd. We betreuren het dat het overkwam alsof we een zwijgovereenkomst wilden sluiten."

Eerder meldde de politie ten onrechte aan De Telegraaf dat het korps geen gegevens had over criminaliteit door asielzoekers. De krant had om de cijfers gevraagd. Volgens de politiewoordvoerder zullen de documenten nu wel worden vrijgegeven, alleen "is het aan de juristen welke stukken naar buiten komen".

vduxj7zahcw1_std320.jpg
Zie ook: Politie erkent cijfers over criminaliteit en asielzoekers te hebben

Door: ANP
 
Sanca Saxon kan de naam van dit topic naar "nannan is boos" wat het is alleen maar een opsomming van opgekropte woede tegen de EU, vluchtelingen, migratie, overheidsinstanties waar geen touw aan vast is te knopen.

nannan waar ben je nu precies op uit? Want als er inhoudelijk wordt gereageerd ga je daar niet op in en spring je van de hak op de tak naar een ander onderwerp.

PS
En beweren dat Macron achter Straatsburg zit is echt onrespectvol naar de nabestaanden
 
  • Like
Waarderingen: 040B
aluminiumhoedjes hahaha,laat me niet lachen sommige hier,hier nog maar wat bewijs,hoexel het niet de politie is die hiervoor zorgt maar wel van hogerhand want de politie staat aan onze kant
Het beïnvloeden van criminaliteitscijfers (en eigenlijk alle statistieken) is verschrikkelijk gemakkelijk. Er wordt altijd een politiek sausje gegooid over de uitkomsten van onderzoek vanuit de overheid.
 
LEES DIT EN DEEL ZOVEEL MOGELIJK !


tal van ons hebben met polititeagenten gesproken en die gaven ons gelijk maar zij moeten optreden van hogerhand,spijtig dat ik het niet gefilmd had,deze man had dat wel gedaan :

vuile linkse ratten allemaal !

BEWIJS: Brusselse oproerpolitie geeft toe dat burgemeester Close hen heeft opgedragen om "er op te kloppen" en "zo veel mogelijk arrestaties" uit te voeren. Ik ben benieuwd of de media dit zullen brengen. DEEL dit filmpje. De waarheid heeft haar rechten!


Gedeeld!
 
  • Like
Waarderingen: mat
ik probeer hier al het echte nieuws, dat meestal vezwegen wordt,hier zoveel als mogelijk te posten zodat de mensen de waarheid inzien en hun oogkleppen afdoen,ben hier niet om te discussieren
 
ik probeer hier al het echte nieuws, dat meestal vezwegen wordt,hier zoveel als mogelijk te posten zodat de mensen de waarheid inzien en hun oogkleppen afdoen,ben hier niet om te discussieren

Maar is hiervoor niet het grote pauper topic Derksen? Dat gaat toch al om veelal gewoon andermans meningen delen of zie ik dat verkeerd?

En als je niet open staat te discussiëren, ben je dan een jaar beter dan alle instanties die je beschuldigd niet naar het volk te luisteren
 
Sanca Saxon, gaarne topictitel veranderen in "Het echte nieuws, dat meestal vezwegen wordt,zodat de mensen de waarheid inzien en hun oogkleppen afdoen topic"

Kijk daar zou ik oprecht mee kunnen leven want dan is de insteek van het topic duidelijk
 
Ok, ik denk dat er dan vanaf nu nog maar weinig mensen op je reageren of je posts lezen.

:dumbass:
 
des stille overgrote meerderheid weet wel beter en is het me eens maar meeste hebben ook bang om hun eigen mening en de warheid openlijk te zeggen maar met de verkiezing zal het wel blijken :)
 
Ik mag hem wel.

"nannan is boos" wat het is alleen maar een opsomming van opgekropte woede tegen de EU, vluchtelingen, migratie, overheidsinstanties waar geen touw aan vast is te knopen.
En vele honderdduizenden met hem.

We zijn niet zo dat we daar polariserend tegen gaan doen, toch?
 
En vele honderdduizenden met hem.

Zoals ik eerder noemde vind ik ook dat daar zeker aandacht voor moet zijn en vind ik het onderzoek van commissie Remkes ook zorgwekkend.

Maar dat doet niks onder van het feit dat dit een eenzijdig gesprek is toch waar op onwaarheden en tegenargumenten niet wordt gereageerd.

Overigens vond ik dit artikel hierover ook erg sterk

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/12/14/koester-de-globalisering-maar-leer-van-het-verleden-a3060734

We zijn niet zo dat we daar polariserend tegen gaan doen, toch?

Wat bedoel je hier precies mee?
 
Bijzonder inhoudsloze topic dit. Al dat gezeur over dat de media van alles verbergt en liegt, en dan continu zelf met onbetrouwbare bronnen uit de media komen die dan weer de eigen belangen naar voren halen. Zo werkt het niet hè
 
Back
Naar boven