XXL Nutrition

Zondag in Brussel: MARS tegen Marrakesh!

Bezoekers in dit topic

Beste citaat wat ik ooit hoorde mbt vrijheid : als je geboren word in een gevangenis zie je de bewaarders niet als je bewaarders maar als je verzorgers
 
Wat bedoel je hier precies mee?
Ik zag eea voorbij komen over het tegen polarisatie en ruis in het debat zijn. Maar wie boos is op de politiek correctie agenda wordt wel complotdenker, extreemrechts, snapt het niet, etc genoemd.

De manier van uiten leent zich daar vaak ook voor (net als dat je anderzijds wereldvreemd of communist genoemd kan worden) maar er is wel een zekere wijsheid in het onderbuikgevoel te vinden. Zeker als het gaat om een substantieel deel van de bevolking die legitieme soms desastreuze problemen ondervind.

Can't we all just get along and take down the globalist goblins together?
 
toch niet zo debiel als jouw dan,en stop met onzinnige posten hier te posten als je niks fatsoenlijk hebt te zeggen !

des stille overgrote meerderheid weet wel beter en is het me eens maar meeste hebben ook bang om hun eigen mening en de warheid openlijk te zeggen maar met de verkiezing zal het wel blijken :)
tis door jullie links gepeupel dat het land en de hele EU naar de klote gaat
Je zou ervan moeten profiteren om wat Nederlandse les gaan volgen met de nieuwe immigranten want je Nederlands is slechter dan iemand die tot zijn 12 jaar naar school is geweest.
 
Je zou ervan moeten profiteren om wat Nederlandse les gaan volgen met de nieuwe immigranten want je Nederlands is slechter dan iemand die tot zijn 12 jaar naar school is geweest.

ok dirk... hoe is het met je vriendin ? kwam ze net nog tegen op het net ,ze ziet er goed uit :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zag eea voorbij komen over het tegen polarisatie en ruis in het debat zijn. Maar wie boos is op de politiek correctie agenda wordt wel complotdenker, extreemrechts, snapt het niet, etc genoemd.

Ik snap je punt (meer openstaan voor het tegengeluid) maar je mag toch ook het beestje bij zijn naam noemen? Als iemand beweert dat
- Macron achter Straatsburg zit,
- Het geweld alleen komt door antifa en een verborgen linkse agenda,
- Dat de reden dat de premier dit ondertekens is omdat hij een plek in de VN veiligheidsraad is beloofd,
- Dat aliens wetenschappelijk een logische verklaring is (waarvoor precies?)
- Dat Soros hier achter zit (Of waren het de aliens? is Soros een alien:eek:)
etc.

Dan is dat toch gewoon complot denken?
 
Ik mis nog dat de aarde plat is en dat er nooit een maanlanding heeft plaatsgevonden.
 
Dat Jean-Pierre Van Rossem en Patrick Haemers vermoord zijn door de overheid staat er niet bij.

 
Ik dacht aan deze

 
  • Like
Waarderingen: 040B
kan jij ook normaal doen en niet de onnozelaar proberen uit te hangen de hele tijd??of is dat te moeilijk?
Jean toch :roflol:

Welkom op de interwebbings.
 
Ik snap je punt (meer openstaan voor het tegengeluid) maar je mag toch ook het beestje bij zijn naam noemen? Als iemand beweert dat
- Macron achter Straatsburg zit,
- Het geweld alleen komt door antifa en een verborgen linkse agenda,
- Dat de reden dat de premier dit ondertekens is omdat hij een plek in de VN veiligheidsraad is beloofd,
- Dat aliens wetenschappelijk een logische verklaring is (waarvoor precies?)
- Dat Soros hier achter zit (Of waren het de aliens? is Soros een alien:eek:)
etc.

Dan is dat toch gewoon complot denken?
Ik snap dat sentiment wel. :o

Je hoeft van niemand wat aan te nemen. Ik wou enkel even prikkelen tegen de morele high-ground achter het demoniseren namens politiek correctheid.

Alleen aliens gaat me wel wat te ver, ik dacht aan inter-dimensional lizard people.
 
Media vs realiteit. Wees kritisch met linkse propaganda. #fakenews

48368827_1978422562226985_45303276383502336_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent-bru2-1.jpg
 
Back
Naar boven