Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja ik las na mijn reactie meerdere posts,
dit kan niet serieus zijn..... fucking hell... Al kuren voor je eerste amateur partij....
Igg hoeft hij zich niet druk te maken over eventuele brain damage want er valt bitter weinig te beschadigen haha.
@Mabruzzi, Wanneer heb ik dat gezegd? Wel begrijpend lezen hé.
@Squeeze, Dat weet ik en met droomleven bedoel ik niet alleen geld. En wat is jouw sport? Ligt er aan over welk gewichtsklasse we het hebben en voor iedereen heeft groot een ander betekenis.
Omdat ik gekuurd heb ben ik bang dat ik veel kracht en spiermassa ga verliezen. De gewonnen kracht en spiermassa door mijn kuur. Meeste kracht komt ook uit je benen en techniek wat de meeste ook niet weten.
Ik ben 100% serieus en ik zie dat het voor jou ook moeilijk is om begrijpend te lezen. Alsof ik heb gekuurd voor mijn wedstrijd. 1 post geleden heb ik nog gezegd dat het voor mijn droomlichaam was. Volgens mij hoef jij je ook niet druk te maken over brain damage.
Gefeliciteerd, mss wel domste post van de week. Als je ergens kennelijk helemaal 0 verstand van hebt, bemoei je er dan niet mee. Dit gaat echt helemaal nergens over. "Bang dat je klappen krijgt" ook
Haha leuk dat je op die zin reageert. Dat was meer een grapje.
Heb idd 0 verstand van boksen...
Maar ik begrijp niet waarom je 15 kilo af zou willen vallen.
Daarom vroeg ik het ook. Eerste stuk van me post was serieus