Fitness Seller

zônnè grôôte Vuurbal jonge....

• Topic Starter Topic Starter
Mongol jonguh, fysiek gaat de goede kant op, al klaar om met je citta'tje in de rondte rijden in je blote barst!

Nog nie bekáánt,dan zuk toch urst unne vijfentwintig millimeter vlakschúifcarburateur meej unne polini utlaot deronder moete knalle jonge BAM!

Mooie is dat ik op m'n 15de nog echt een citta gehad heb ook :D

Hoppaaa.... tentamens gehaald en over naar jaar 2: na vrijdag ga ik er weer diep in, heb niet op mijn voeding gelet de afgelopen 2 weken.

schiet nou maar eens op met drogen trainen. Je bent nog veel te vet.

schiet nou maar eens op met drogen trainen. Je bent nog veel te vet.

True story,

Stond paar weken terug op 13, zal nu wel weer 14 zijn. Vanochtend 20 minuutjes rustig gaan hardlopen. Vanavond trainen en dan onder begeleiding van pilsjes de wedstrijd kijken. Vrijdag ga ik weer diep.

True story,

Stond paar weken terug op 13, zal nu wel weer 14 zijn. Vanochtend 20 minuutjes rustig gaan hardlopen. Vanavond trainen en dan onder begeleiding van pilsjes de wedstrijd kijken. Vrijdag ga ik weer diep.

Haha drama dus, zelfs ik sta op 13/14 momenteel en ik eet bijna 5000cals per dag.

Ik ga de contest wss niet meer redden, heb mijn cut niet doorgezet. Zal wss wel een foto posten maar zal meer een pregressiepic zijn dan een serieuze deelname.

ah jammer, zet je je cut wel door nog of laat je die ook achterwege deze zomer?

ah jammer, zet je je cut wel door nog of laat je die ook achterwege deze zomer?

Weer flink aan het bier gezeten natuurlijk! lelijke natnek :p

tuurlijk k*t! met mijn 106.7kg nu zal ik inmiddels wel het dubbele van jou wegen niet??:D

Ik ga weer beginnen als ik terug in nl ben, ben het vreten en zuipen beu maar het is een noodzakelijk kwaad hier in italië en wanneer ik terug ben heb ik 2 weken voor een introductieweek van de fysio opleiding waar ik in de commissie zit dus daar zal ook weer e.e.a. gedronken worden...

goeie cut btw, van 97 1.5 maand geleden naar 106.7....goeie cut...

1zxv128.jpg

Ben nu weer 3 dagen goed aan het dieten. Trainen gaat lekker, train nu bij een andere gym. Ben gestopt als instructeur en train nu bij fitness first in Breda.

Doel is droger worden. Woog op een gegeven moment in mijn vakantie 109 van alle rotzooi die ik vrat. In italie elke dag pizza en pasta en noodles die ik ingeslagen had voor ik op vakantie ging..

Een maatje van mij met veel meer verstand ervan heeft het dieet in elkaar gedraaid.

Mijn dieet nu:

Algemeen:
Groente mag onbeperkt toegevoegd worden, minimaal 300 gram per dag. Pas op met bonen, hier zitten teveel koolhydraten in. Je begint de eerste 2 weken met 20 minuten liss cardio na elke training.

Rustdagen
Een rustdag is altijd een “laag” dag.

Maaltijd 1:
1,5 scoop whey
5 scoops brinta
2 stukken fruit

Maaltijd 2:
500 gram kwark
2 scoops boekwijt
2 stukken fruit

Maaltijd 3:
1 cup rijst(ongekookt)150gr of 500 gram aardappelen
200 gram kip/witte vis
1 el olijfolie

Maaltijd 4:
1 blikje tonijn
60 gram fritessaus

Maaltijd 5:
1,5 scoop whey
40 gram noten(0,4 cup)

Trainingsdagen
Sommige trainingsdagen heb je een hoge koolhydraat dag.

Laag dag:

Maaltijd 1:
1,5 scoop whey
5 scoops brinta
2 stukken fruit

Maaltijd 2:
500 gram kwark
0,4 cup noten

Maaltijd 3: pre-workout
1 cup rijst(ongekookt)
200 gram kip/witte vis
1 el olijfolie

Maaltijd 4: post-workout
1,5 scoop whey
1 scoop boekwijt
1 scoop dextrose
2 stukken fruit

Maaltijd 5:
1 blikje tonijn
60 gram fritssaus

Hoog dag:

Maaltijd 1:
1,5 scoop whey
2 scoops boekwijt
3 scoops brinta
2 stukken fruit

Maaltijd 2:
500 gram kwark
2 stukken fruit
5 scoops brinta

Maaltijd 3: pre-workout
200 gram kip/witte vis
1 cup rijst(ongekookt) of 500 gram aardappelen
1 el olijfolie

Maaltijd 4: post-workout
1,5 scoop whey
1,5 scoop dextrose
5 scoops brinta

Maaltijd 5:
1 blikje tonijn
60 gram fritessaus

Week 1 en 2: 7-9-2010 tot 21-9-2010
In de eerste 2 weken heb je totaal 3 “hoog” dagen, deze hoge dagen vallen altijd op trainingsdagen en mogen op elke moment ingezet worden(probeer te verdelen).

Week 3 en 4:
Aanpassingen

Mijn dieet nu:

Laatst bewerkt:
*verplaatst naar gewone logs, contest 2010 sectie werd gearchiveerd.

Vandaag even een rustdag, moet dalijk werken in de kroeg. Pak dalijk wat extra rijst en kip omdat m'n dag zo een stuk langer word en ik absoluut niet kan werken zonder goed gegeten te hebben....

Flink breed! Nou nog droog en je staat er écht flink bij... (lees: lekker!)

Flink breed! Nou nog droog en je staat er écht flink bij... (lees: lekker!)

Droog word aan gewerkt, trek nu mijn junkvrij eten tot donderdag door, ga dan wokken met mijn ouders omdat ik dan alweer 23 word..

Gisteren borst-triceps getraind. BP 8x100 gedrukt, een lichte assist bij de laatste rep.

Oefeningen die ik verder gedaan heb.
Machine incline chest-press
met 2 handen overhead extensions met dumbbells, 4x10 met 32k.
EZ stang overhead extensions.
Incline chest press.
Cable extensions extensions, variërende oefeningen.

Smal opdrukken op steunen kreeg ik er niet meer uit, na 4 reps was het helemaal op...

Hierna 10min hitcardio gedaan op de loopband. Vanavond ga ik beentjes aanpakken met sjap..

Tegen die tijd feliciteer ik je dan wel ;)
Zijn de resultaten van het cutten al een beetje zichtbaar trouwens?

Tegen die tijd feliciteer ik je dan wel ;)
Zijn de resultaten van het cutten al een beetje zichtbaar trouwens?

Zal binnenkort een foto posten. Vocht is er al veel uit, zie het alleen op mijn extremen. Rectus femoris/vastii separatie komt al tevoorschijn bij de benen, armen komt ook al iets door maar het buikje blijft altijd tot het laatst.

Net rug getraind, wel een fijne training. Maatje kapte er na het deadliften mee, werd licht in zijn hoofd na voor het eerst weer te trainen nadat hij 1 week ziek is geweest.

Deadlift:
w-up: 50k clean 12 reps.

10x90
8x130
6x150
2x170

Rustig aan vandaag, was een tijd geleden dat ik DL gedaan had, rustig weer opbouwen.

Vermeld de gewichten bij cable en machines niet.
high row
low row
Lat pulldown machine
dumbbell row:
10x32
10x36
10x40

dumbbell shrugs
15x36
15x36
10x40

Shrugs in de smith:
3x15x70k

pompset met 22k dumbbell shrugs 2x20reps.

20 minuutjes cardio hs 130/140 10 minuten crosstrainer en 10min fietsen.

zit alweer onder de 100, 99.9 woog ik daarstraks. Ben een pot vocht kwijt en nu begint het voor mijn gevoel een beetje te lopen...
High row

Lekker! Ben benieuwd.

Bump, er word getraind en er gaat weer gelogd worden. Ben nu aan het cutten van 106k. Sta nu op 96.5k op 16%. Doel is om weer m'n oude shape te halen van 2009 over een maand of 2.5

Ik zal je volgen, succes!

Terug
Naar boven