AndroidHealthClinic

Stelling Zonnepanelen of niet

Ik kan hem nu ook niet meer lezen, maar bij een andere krant wel. Als het ze lukt gaat dat voor veel verbetering kwa prijs en energiedichtheid zorgen.
Ah ja, het is allemaal nog relatief nieuw + is wel duidelijk dat dit geen tijdelijk iets is. Dus verbetering zal sowieso kwestie van tijd zijn

• Topic Starter Topic Starter
Toch maar een offerte aangevraagd.

Wij hebben ook zonnepanelen en split airco's. Gebruiken nu alleen nog gas om warm water te krijgen. Die investering haal je wel eruit.

8 panelen 435pw
Plus installeren
€3251

Valt mij reuze mee. 30 april krijg ik ze

Och wat gaat de tijd snel.

Wat je ook doet, neem niet zo’n kut accu. Dat is echt de grootste oplichterij die er is. Dan kan je beter je panelen afkoppelen als de zon schijnt.

Wat je ook doet, neem niet zo’n kut accu. Dat is echt de grootste oplichterij die er is. Dan kan je beter je panelen afkoppelen als de zon schijnt.
Ik hoop binnen een a twee jaar te gaan verhuizen. Dus zo’n batterij komt er niet. 🙂

Simpele accu’s zijn een slecht idee, systemen die ‘s zomers energie opslaan en zonder verlies kunnen bewaren tot de winter zouden nog wel een goede investering kunnen zijn.

Simpele accu’s zijn een slecht idee, systemen die ‘s zomers energie opslaan en zonder verlies kunnen bewaren tot de winter zouden nog wel een goede investering kunnen zijn.
Nou reken eens uit. Hoeveel kw accu jij zou moeten hebben itt de kosten van zo’n ding nu nog dan.

niet dus..

Terug
Naar boven