- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vertrouw labradors niet. Zie niks in hun ogen. kan ze niet peilen. Volgens mij ook vrij bijtgraag.
Hier ga je weer met het beledigen en veroordelen, Op wat baseer jij dit allemaal?En binnen een week, halen die sukkelaars een hondje van een Belgische brood fokker.
Jezus... Hoe oud ben jij? 6?
Ik heb me geïnformeerd... heb op een hondeforum navraag gedaan (een forum die al 17 jaar bestaat). Heb contact gehad.. ben geweest... heb de ouders gezien... heb de documenten kunnen inkijken. , dus ook de bezoeken en de resultaten van en bij de dierenarts!Jij weet binnen een week, welke hond je wil, en hebt ook al een hond gekocht. Daarmee verras je jouw vrouw.
Dan ben je dus nooit bij de fokker wezen kijken. Je hebt geen idéé waar de ouders vandaan komen en of de pups okee zijn.
Je doet maar wat. In je kinderlijke ongeduld.
Waar haal ik die info vandaan ?
Uit jouw bijdrages hier.
Ik heb me geïnformeerd... heb op een hondeforum navraag gedaan (een forum die al 17 jaar bestaat). Heb contact gehad.. ben geweest... heb de ouders gezien... heb de documenten kunnen inkijken. , dus ook de bezoeken en de resultaten van en bij de dierenarts!
Nogmaals trek jij conclusies die je niet kan maken omdat je over onvoldoende info beschikt; Een normaal mens doet dat niet.
Dat vind ik zo erg... ik ga vanavond niet kunnen slapen.
Jeetje, wat heb jij toch een slecht gevoel voor humor. Don't quit your day job.Nee, je vrouw trapt je het bed uit als je lab begint te janken omdat hij alleen is, honger heeft of de bench heeft nat gezeken.
Ze zal jou nog eens verassen![]()
Jup... keer eens terug in de posts en kijk waar het ontspoort... altijd dezelfde individuen die het nodig vinden om anderen aan te vallen. Bittere mensen of zo?Lekker gezellig weer. Waarom al dat gebekvecht op het forum?
Gezellig toch ?Lekker gezellig weer. Waarom al dat gebekvecht op het forum?
Ga je me nu echt in elk topic lopen trollen? Get a life dude.
Ik open een topic... ja dat doe ik wel vaker... de meeste mensen reageren als volwassen mensen... en dan krijg je steeds weer dezelfde vier a vijf mensen die het nodig vinden om te beledigen. Stel jezelf eens in vraag kindje.
beetje wd40 doet wonderen