MuscleMeat

Welk hondje kiezen?

Ik vertrouw labradors niet. Zie niks in hun ogen. kan ze niet peilen. Volgens mij ook vrij bijtgraag.

Er zijn heel veel labradors vandaar dat ze redelijk hoog staan in de bijt incidenten index. Mensen vergeten dat dit een gewone hond is, en zien het aan voor kinderspeelgoed. Rolletje wc papier erbij en sukkelaars smelten van het plaatje. En binnen een week, halen die sukkelaars een hondje van een Belgische brood fokker. En als het hondje dan een eigen willetje heeft, dan heb je de poppen aan het dansen.
Want sukkelaars denken dat het hondje voldoet aan de verwachtingen die de sukkelaars in hun hoofd hebben. Maar elke labrador is een hond met eigenschappen en gedragingen, die afgeleerd en ontwikkeld moeten worden. Maar daar hebben sukkelaars vaak geen kaas van gegeten. :thumbd:
Het ligt maar heel zelden aan de hond, of aan het ras.

Kijk eens in de spiegel, sukkelaar.

Rustig jongens

Jezus... Hoe oud ben jij? 6?

Jij weet binnen een week, welke hond je wil, en hebt ook al een hond gekocht. Daarmee verras je jouw vrouw.

Dan ben je dus nooit bij de fokker wezen kijken. Je hebt geen idéé waar de ouders vandaan komen en of de pups okee zijn.
Je doet maar wat. In je kinderlijke ongeduld.
Waar haal ik die info vandaan ?
Uit jouw bijdrages hier.

• Topic Starter Topic Starter
Jij weet binnen een week, welke hond je wil, en hebt ook al een hond gekocht. Daarmee verras je jouw vrouw.

Dan ben je dus nooit bij de fokker wezen kijken. Je hebt geen idéé waar de ouders vandaan komen en of de pups okee zijn.
Je doet maar wat. In je kinderlijke ongeduld.
Waar haal ik die info vandaan ?
Uit jouw bijdrages hier.
Ik heb me geïnformeerd... heb op een hondeforum navraag gedaan (een forum die al 17 jaar bestaat). Heb contact gehad.. ben geweest... heb de ouders gezien... heb de documenten kunnen inkijken. , dus ook de bezoeken en de resultaten van en bij de dierenarts!
Nogmaals trek jij conclusies die je niet kan maken omdat je over onvoldoende info beschikt; Een normaal mens doet dat niet.
Voor iemand die hier nog maar een paar maanden lid is heb jij een heel grote mond op. Je bent eigenlijk zeer kinderlijk, "judgmental".... en gewoon een ettertje.

Ik heb me geïnformeerd... heb op een hondeforum navraag gedaan (een forum die al 17 jaar bestaat). Heb contact gehad.. ben geweest... heb de ouders gezien... heb de documenten kunnen inkijken. , dus ook de bezoeken en de resultaten van en bij de dierenarts!
Nogmaals trek jij conclusies die je niet kan maken omdat je over onvoldoende info beschikt; Een normaal mens doet dat niet.

Ik geloof je niet.

Nee, je vrouw trapt je het bed uit als je lab begint te janken omdat hij alleen is, honger heeft of de bench heeft nat gezeken.
Ze zal jou nog eens verassen :haha:

Nee, je vrouw trapt je het bed uit als je lab begint te janken omdat hij alleen is, honger heeft of de bench heeft nat gezeken.
Ze zal jou nog eens verassen :haha:
Jeetje, wat heb jij toch een slecht gevoel voor humor. Don't quit your day job.

Lekker gezellig weer. Waarom al dat gebekvecht op het forum?

Lekker gezellig weer. Waarom al dat gebekvecht op het forum?
Jup... keer eens terug in de posts en kijk waar het ontspoort... altijd dezelfde individuen die het nodig vinden om anderen aan te vallen. Bittere mensen of zo?

Eens testen of mijn topic ban knop nog werkt.

Weer Yasmine de rode draad, hierboven met DJ
Ik open een topic... ja dat doe ik wel vaker... de meeste mensen reageren als volwassen mensen... en dan krijg je steeds weer dezelfde vier a vijf mensen die het nodig vinden om te beledigen. Stel jezelf eens in vraag kindje.

Terug
Naar boven