Fitness Seller

Welk hondje kiezen?

Bezoekers in dit topic

Vre ras wei dadde!
 
  • Like
Waarderingen: mat
Hier is het prinsje.
 

Bijlagen

  • 20200407_103134.jpg
    20200407_103134.jpg
    184,2 KB · Weergaven: 138
Veel plezier en succes met de opvoeding! Al een naam voor het beest?
 
Ach wat een dropje!
Succes de eerste weken! puppies zijn lief maar vermoeiend.

Heb je al een naam?
 
Baco, (zonder ijs )
 
Ik dacht aan "Beaugosse"... wat "mooie kerel" wil zeggen. Maar mijn vrouw verkiest "Sam" en de dochter verkiest "chocolat". Dus we zijn er nog niet uit.
Maar het wordt misschien Arafat...Of Pé- el- lo ( :) )
 
Hmmm...inderdaad...ze zijn ongeveer even groot. U ik dacht dat een akita kleiner was.




De grote van je huis speelt volgens mij wel een rol. Een Ierse wolfshond in een klein appartement...lijkt me geen goed idee.


10 cm verschil tussen een golden retriever en een akita...Dus als je een akita groot noemt dan is een golden retriever niet klein he.



Nee daar ben ik het niet mee eens. Een husky bijvoorbeeld zou geen goed idee zijn, een pomeriaan wel.


Wat een absurde onzin is dit?



Dus ik moet me informeren op het internet? Mmm wat ben ik hier aan het doen denk je?
Ik heb al heel wat gelezen en reeds heel wat rassen uitgesloten...Zoals een akita en de meeste grote poolhonden...en een jack russel....ik vroeg hier naar ervaringen en bedenkingen. Zoals de opmerking van Chrisk een zeer pertinente opmerking was.

Niet zo opgefokt reageren...is nergens voor nodig.

Je hebt je niet geïnformeerd, je hebt de eerst beschikbare pup gekocht. Waarschijnlijk heb je het gedult van een kind.
Ik wens niet jou, maar de pup succes!

10D5A35F-F01F-4F32-A9EA-E0FC403C04FB.jpeg
 
Ik dacht aan "Beaugosse"... wat "mooie kerel" wil zeggen. Maar mijn vrouw verkiest "Sam" en de dochter verkiest "chocolat". Dus we zijn er nog niet uit.
Maar het wordt misschien Arafat...Of Pé- el- lo ( :) )
Sanca, dan ben je een held.
 
Je hebt je niet geïnformeerd, je hebt de eerst beschikbare pup gekocht. Waarschijnlijk heb je het gedult van een kind.
Ik wens niet jou, maar de pup succes!

Bekijk bijlage 486484
Ik heb gemerkt dat jij zeer makkelijk oordelen velt. Gebaseerd op niks. Een zeer slechte karaktertrek.
 
Ik vertrouw labradors niet. Zie niks in hun ogen. kan ze niet peilen. Volgens mij ook vrij bijtgraag.
 
Back
Naar boven