MuscleMeat

Zou jij dit kunnen ?

omdat er hier in ONZE cultuur ook dagelijks vele gelijkaardige (met dezelfde capaciteit als een hond) dieren constant worden gedood en daar zie ik dan geen topics over...

Snap je echt het verschil niet tussen doden om te eten of doden voor de lol?

Koeien slachten is niks mis mee, maar als je een koe van een brug afduwd voor de lol wel.

Dus jij ziet niet het verschil tussen de rede waarom en de manier waarop koeien gedood worden, en de rede en manier waarop die gozer die hond probeerde te doden?
Maar ondertussen noem je anderen kortzichtig.:roflol:

Tevens komen er genoeg topics voorbij waarin dieren gruwelijk en soms ook zinloos tot hun einde komen. Kijk bijv. naar het topic over die kuikens.

ik zie uiteraard wel het verschil tussen de reden, maar betekent het dat de reden om koeien e.d. te doden wel goed te praten valt? Tegenwoordig doden we ze niet meer puur uit eigen levensbehoud, maar om onze eigen vraatzucht te voldoen. echt een goede reden:thumbs:
en dat v.h. kalfsvlees om nog eens in herhaling te vallen, dat is pas een GEWELDIGE reden:thumbs::thumbs:

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

Snap je echt het verschil niet tussen doden om te eten of doden voor de lol?
Koeien slachten is niks mis mee, maar als je een koe van een brug afduwd voor de lol wel.

zie hierboven;)

ik zie uiteraard wel het verschil tussen de reden, maar betekent het dat de reden om koeien e.d. te doden wel goed te praten valt? Tegenwoordig doden we ze niet meer puur uit eigen levensbehoud, maar om onze eigen vraatzucht te voldoen. echt een goede reden:thumbs:
en dat v.h. kalfsvlees om nog eens in herhaling te vallen, dat is pas een GEWELDIGE reden:thumbs::thumbs:
Dus je ziet niet het verschil.

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

zie hierboven;)
Waar zie jij iedereen dierenmishandeling goedpraten?:thumbs:

Dus je ziet niet het verschil.

ik zeg dat er een verschil in de redenen zit, maar ik zeg ook dat de evenmin goed te praten valt.
leer het juist te interpreteren;)

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Waar zie jij iedereen dierenmishandeling goedpraten?:thumbs:

we zitten op dbb, meeste onder ons trainen dus wel neem ik aan, en eten toch wel voor een goede 200gr kipfilet per dag?:) levensbehoud... dacht het niet;) eerder ijdelheid

ik zeg dat er een verschil in de redenen zit, maar ik zeg ook dat de evenmin goed te praten valt.

Ik heb heel het topic gevolgt en niemand gevonden die dierenmishandeling aan het goedpraten is ivm met kalfsvlees. Mss kan je ff een linkje plaatsen naar de post?

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

we zitten op dbb, meeste onder ons trainen dus wel neem ik aan, en eten toch wel voor een goede 200gr kipfilet per dag?:) levensbehoud... dacht het niet;) eerder ijdelheid
So? Ik eet vlees maar dit wil toch niet zeggen dat ik dierenmishandeling goedpraat. Ik spreek me ook hard uit tegen bepaalde wantoestanden.

Ja ik snap het wel, maar jij snapt en ziet het verschil dus (nogsteeds)niet. :roflol:

Wij eten om te overleven. Dit kan je dus niet vergelijken met een hond voor de lol van een brug af gooien.

Ps. En dus ook niet met een het doodslaan van een mug die in je kamer rond vliegt

Ben je een Hindu ofzo dat je het zo met koeien hebt?

Ik heb heel het topic gevolgt en niemand gevonden die dierenmishandeling aan het goedpraten is ivm met kalfsvlees. Mss kan je ff een linkje plaatsen naar de post?

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

So? Ik eet vlees maar dit wil toch niet zeggen dat ik dierenmishandeling goedpraat. Ik spreek me ook hard uit tegen bepaalde wantoestanden.

Jij eet meer vlees dan nodig om te overleven, en dood dus meer dieren dan nodig, bijgevolg is het puur hypocriet om dan ff je te gaan uitspreken als andere mensen voor dierenleed zorgen:)

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Ja ik snap het wel, maar jij snapt en ziet het verschil dus (nogsteeds)niet. :roflol:

Wij eten om te overleven. Dit kan je dus niet vergelijken met een hond voor de lol van een brug af gooien.

Ps. En dus ook niet met een het doodslaan van een mug die in je kamer rond vliegt

Ben je een Hindu ofzo dat je het zo met koeien hebt?

Ah, dus jij eet 200-400gr kipfilet per dag om te overleven? en je gaat dood als je geen vlees meer kan eten?

en als jij niet inziet dat ik het hier over een totaal ander punt heb, en dus duidelijk wel het verschil zie tussen iets voor de lol doden, en iets voor eigen behoud doden, dan ben jij nog kortzichtiger dan mijn dikke teen;)

http://www.youtube.com/watch?v=FoNmQX09rX0
Eternal Enemies. This lion kills the hyena because it was irritating his pride of lionesses. Usually kills are done for food or to protect food, but this one was done for ego. Lions won't eat hyena. It's tough meat
We zijn blijkbaar niet de enige.

Ah, dus jij eet 200-400gr kipfilet per dag om te overleven? en je gaat dood als je geen vlees meer kan eten?

en als jij niet inziet dat ik het hier over een totaal ander punt heb, en dus duidelijk wel het verschil zie tussen iets voor de lol doden, en iets voor eigen behoud doden, dan ben jij nog kortzichtiger dan mijn dikke teen
Ben jij de nieuwe Uri Geller dat je kan voorspellen hoeveel vlees ik dagelijks eet?

en als jij niet inziet dat ik het hier over een totaal ander punt heb, en dus duidelijk wel het verschil zie tussen iets voor de lol doden, en iets voor eigen behoud doden, dan ben jij nog kortzichtiger dan mijn dikke teen
Wat is je punt dan o wijze angelus?

en dat maakt het voor jou dan gewoon oké?
indien ja: ben je ofwel onwetend, of in ontkenning, of even erg als die kerel die zn hond vd brug af smijt
indien nee: blij dat je eindelijk mijn punt ziet:thumbs:

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Ben jij de nieuwe Uri Geller dat je kan voorspellen hoeveel vlees ik dagelijks eet?

als je ook maar enig vlees eet is het al meer dan je nodig hebt om te overleven;)

en dat maakt het voor jou dan gewoon oké?
indien ja: ben je ofwel onwetend, of in ontkenning, of even erg als die kerel die zn hond vd brug af smijt
indien nee: blij dat je eindelijk mijn punt ziet:thumbs:
Ik had eigenlijk wel gedacht dat je het voorbeeld zou begrijpen, maar helaas.

als je ook maar enig vlees eet is het al meer dan je nodig hebt om te overleven
Ik kan inderdaad ook gewoon elke dag brinta, een banaan en wat groente eten, maar ik kies toch liever voor een wat menswaardiger bestaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is je punt dan o wijze angelus?

dat beiden redenen niet goed te praten zijn;)

misschien dat dit het makkelijker voor je maakt...
iemand is een psychopaat en maakt iemand af voor de lol, en laat de persoon in kwestie goed lang lijden. = frowned upon in some states

iemand maakt zijn rivaal af om hogerop te komen in zijn bedrijf = een goede reden (zelfbehoud, meer luxe, edit: een menswaardiger bestaan zoals je het daarnet mooi zei,...), but still frowned upon in some states:)

dat beiden redenen niet goed te praten zijn;)

misschien dat dit het makkelijker voor je maakt...
iemand is een psychopaat en maakt iemand af voor de lol, en laat de persoon in kwestie goed lang lijden. = frowned upon in some states

iemand maakt zijn rivaal af om hogerop te komen in zijn bedrijf = een goede reden (zelfbehoud, meer luxe, edit: een menswaardiger bestaan zoals je het daarnet mooi zei,...), but still frowned upon in some states:)
Dus jij vergelijkt het eten van vlees om te overleven met het vermoorden van iemand om hogerop te komen in een bedrijf terwijl je mij kortzichtig noemt? :roflol:

Dus jij vergelijkt het eten van vlees om te overleven met het vermoorden van iemand om hogerop te komen in een bedrijf terwijl je mij kortzichtig noemt? :roflol:

daarnet had je toegegeven dat het niet om te overleven was, maar omdat je enkel brinta eten een onmenswaardig bestaan vond;) dus je punt is niet geldig.

en ik vergeleek het vermoorden van een mens voor de lol, met het vermoorden ve mens voor er zelf beter van te worden, om jou de gelijkaardige situatie van het eerdere duidelijker te maken;)

daarnet had je toegegeven dat het niet om te overleven was, maar omdat je enkel brinta eten een onmenswaardig bestaan vond;) dus je punt is niet geldig.

en ik vergeleek het vermoorden van een mens voor de lol, met het vermoorden ve mens voor er zelf beter van te worden, om jou de gelijkaardige situatie van het eerdere duidelijker te maken;)
Gast, je lult de laatste 2 pagina's al gewoon slap om je nergens op slaande punt te proberen te verdedigen.

Het slapgelul niveau bereikt hier een nieuw level, het word tijd om naar de sportschool te gaan en je in de waan de laten dat je deze 'discussie' hebt gewonnen.
Gefeliciteerd! :roflol:

Zolang de dieren pijnloos gedood worden heb ik er geen problemen mee, of dit nu is om te overleven, te bulken of gwn te eten omdat je het lekker vind.
batterijkippen,...
Gast, je lult de laatste 2 pagina's al gewoon slap om je nergens op slaande punt te proberen te verdedigen.

Het slapgelul niveau bereikt hier een nieuw level, het word tijd om naar de sportschool te gaan en je in de waan de laten dat je deze 'discussie' hebt gewonnen.
Gefeliciteerd! :roflol:
bewijst gewoon dat jij je kop te diep in het zand hebt steken:)

Terug
Naar boven