AndroidHealthClinic

Zou jij dit kunnen ?

Die pool graag met zijn tanden op de stoeprand het licht uit trappen.

Potverdomme zeg, ik snap echt niet hoe de mensheid zo simpel kan zijn. Als je een beetje verstand en waarden in je kop hebt doe je dat zon lief beest toch niet aan :S branden in hel die vent.

wat een triest figuur, imo die gast zelf van een brug afgooien, weet iemand trouwens hoe het is afgelopen met dat hondje?

**** man, ben een erg grote dierenvriend..

miss mogelijk deze persoon een ouderwetsere liquidatie te geven?

Miss alle lichaamsdelen eraf trekken en als laast zijn hoofd?

**** man, t*ring vent.
ophangen die hap.

****ing r*tard, je had niet eens geboren moeten worden :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Opsouten ecto, ga trainen.
Wat vind jij erger, een spuit krijgen waarna je pijnloos doodgaat of een paar dagen gemarteld worden omdat iemand dat grappig vind waarna je langzaam een pijnlijke dood sterft.. :rolleyes:

Jezus, ben maar een 'gewone' dierenvriend, maar deze shit raakte me echt.
Hoe dat hondje begint te 'kwispelen' en dat je m zachtjes hoort janken vind ik echt het ergste wat ik ooit heb gezien, en ik heb wat zieke shit op internet gezien!

ben blij dat het hondje nog leeft:)

zelf ook van die brug afflikkeren met een touwtje om zijn nek.
wat een eikel.

Waar slaat dat nu weer op, als je een ziek beestje hebt wat maakt het dan uit of je hem afmaakt door van een flat van 12 hoog te gooien, of dat je hem langzaam z'n ziekte uit laat lijden. Niks zwaks aan, het is gewoon een bezitting waar mensen vaak meer waarde aan hechten dan andere dingen.

Als een dier ziek is dan kun je altijd nog naar de dierenarts..

Desnoods inslapen maar dit is gewoon een vreselijk pijnlijke en langzame dood. Belachelijk.

Het ergste is dat er wel dagelijks dit soort dingen gebeuren, veel zaken waar je geen weet van hebt maar die gewoon overal plaats vinden in de wereld.
Alleen wordt het dan niet gefilmd op dat moment.

Regelmatig lees, zie je weer waar de mensheid toe in staat is in al zijn gestoordheid.
Soms denk ik weleens dat het beter is om je kop in het zand te steken, maw er gewoon niet naar kijken, dit soort berichten niet lezen.Want voor mij is het continu weer de zoveelste bevestiging dat deze hele Maatschappij totaal verziekt is.

http://www.vkmag.com/magazine/van_brug_gegooide_hond_maakt_het_goed/

Alle ogen van het Internet waren gisteren en vandaag eventjes gericht op de kl***zak die een hond van een brug had gegooid. We hebben goed nieuws voor je, want de hond leeft nog. Wel heeft de hond die een val van tientallen meters van een brug heeft overleefd wat breuken en zijn de ingewanden een beetje door elkaar geschud, maar de hond heeft geen inwendige bloedingen aan zijn val overgehouden, waardoor de dierenarts de kans heel groot inschat dat de hond het gaat overleven. Het goede nieuws voor de zwerfhond is dat er bij het asiel waar de hond is opgevangen ook een aantal aanvragen zijn binnengekomen van mensen die de hond wel een goed huis willen geven. Ander goed nieuws is dat de politie inmiddels genoeg informatie heeft om de dader te pakken welke een belachelijke lage boete van 100 tot 300 dollar boven zijn hoofd hangt of een gevangenisstraf van vier jaar. Hopelijk krijgt de dader het laatste, zodat de Litouwse Bubba’s na het spelletje te grote zwarte stokken in kleine bruine gaatjes stoppen hem van een brug kunnen gooien.

http://www.vkmag.com/magazine/van_brug_gegooide_hond_maakt_het_goed/

Alle ogen van het Internet waren gisteren en vandaag eventjes gericht op de kl***zak die een hond van een brug had gegooid. We hebben goed nieuws voor je, want de hond leeft nog. Wel heeft de hond die een val van tientallen meters van een brug heeft overleefd wat breuken en zijn de ingewanden een beetje door elkaar geschud, maar de hond heeft geen inwendige bloedingen aan zijn val overgehouden, waardoor de dierenarts de kans heel groot inschat dat de hond het gaat overleven. Het goede nieuws voor de zwerfhond is dat er bij het asiel waar de hond is opgevangen ook een aantal aanvragen zijn binnengekomen van mensen die de hond wel een goed huis willen geven. Ander goed nieuws is dat de politie inmiddels genoeg informatie heeft om de dader te pakken welke een belachelijke lage boete van 100 tot 300 dollar boven zijn hoofd hangt of een gevangenisstraf van vier jaar. Hopelijk krijgt de dader het laatste, zodat de Litouwse Bubba’s na het spelletje te grote zwarte stokken in kleine bruine gaatjes stoppen hem van een brug kunnen gooien.

die 'of' is wel echt absurd:roflol:

Terug
Naar boven