MuscleMeat

Zou jij dit kunnen ?

Haha wat een onzin. Dus omdat we vliegen en muggen mogen doodslaan betekend dat voor jou dat we dus ook maar onschuldige huisdieren mogen doodslaan? Wat een kortzichtigheid :rolleyes:

Of doe jij vliegen en muggen vangen in een glaasje en dan buitenzetten?

Een vlieg of mug kan je niet vergelijken met een gewoon dier.

jij en iedereen die iets anders beweert is gewoon hypocriet -_-'

en waarom kan je vliegen en muggen niet vergelijken met "gewone" dieren? gewoon omdat je hun lijden niet kunt zien en horen?
struisvogel!

Kijk die hond nog met zijn staartje zwiepen... net of hij het leuk vond.

Maar nee, ik zou het niet kunnen.
En mooi dat die vent is opgepakt:thumbup:

Je bent toch echt zo naïef niet hé?? Echt??

je noemt mij naïef...., gewoon omdat een hond hier in onze maatschappij gezien wordt als 'deel van het gezin' wordt er zo een ophef gemaakt;
dagelijks worden x aantal kippen hun koppen afgekapt, en daar kraait dan geen haan naar... no pun intended:p

enig idee hoe ze kalfsvlees zo zacht krijgen?;) kom maar eens praten over naïeviteit als je groot bent:)

je noemt mij naïef...., gewoon omdat een hond hier in onze maatschappij gezien wordt als 'deel van het gezin' wordt er zo een ophef gemaakt;
dagelijks worden x aantal kippen hun koppen afgekapt, en daar kraait dan geen haan naar... no pun intended:p

enig idee hoe ze kalfsvlees zo zacht krijgen?;) kom maar eens praten over naïeviteit als je groot bent:)

In je vorige post vergeleek je een hond met insecten... dat is wel degelijk naïef ja.

In je vorige post vergeleek je een hond met insecten... dat is wel degelijk naïef ja.

dat was het extreme voorbeeld, maar dan nog, wat maakt een hond beter dan een insect?
en kom niet af met 'je bent naief', geef maar eens een echte grondige reden(en)...

dat was het extreme voorbeeld, maar dan nog, wat maakt een hond beter dan een insect?
en kom niet af met 'je bent naief', geef maar eens een echte grondige reden(en)...

Dude wtf? De hersenen mss? Een hond heeft nog iets van een zelfbewustzijn een vlieg weet nog niet eens dat hij bestaat.

dat is geen reden:)

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Dude wtf? De hersenen mss? Een hond heeft nog iets van een zelfbewustzijn een vlieg weet nog niet eens dat hij bestaat.

wel dan, waar ligt de grens? wie heeft genoeg hersenen om te mogen blijven leven volgens de almachtige MeDieVil en wie niet?

Waarom ga je dit vergelijken met de vleesindustrie? Dat is iets totaal anders. En dat over die insecten ga ik niet eens meer op in :rolleyes:

En een kip zijn kop afhakken is gewoon normaal... Als een kip geslacht moet worden is het normaal dat je zijn kop eraf hakt.

Jij hebt het over korzichtigheid maar je ziet zelf niet de link tussen insecten en honden.

Insecten zijn biologische robotjes van de natuur die geen gedachtengang hebben maar volledig geautomatiseerd zijn. Ze hebben geen emoties en voelen geen pijn.
Er zit een wereld van verschil tussen een hond en een vlieg.
Als je dit niet snapt dan ben je gewoon achterlijk.

Waarom ga je dit vergelijken met de vleesindustrie? Dat is iets totaal anders. En dat over die insecten ga ik niet eens meer op in :rolleyes:

En een kip zijn kop afhakken is gewoon normaal... Als een kip geslacht moet worden is het normaal dat je zijn kop eraf hakt.

vandaar mijn 'struisvogel' opmerking van daarnet;)

wel dan, waar ligt de grens? wie heeft genoeg hersenen om te mogen blijven leven volgens de almachtige MeDieVil en wie niet?

Haha jij bent toch een emo? Ik begin het steeds meer te begrijpen met die rare gedachtes.

Haha je bent het pad echt kwijt he..

dat is geen reden:)

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Dude dat weet je toch zelf ook wel dat een vlieg het nog niet door heeft dat hij leeft. Die grens kan je zelf ook best wel trekken, je doet hier gwn dom om een punt te kunnen maken, maar dat punt is ongegrond.
Maar goed iemand die een vlieg dood is even erg als iemand die een hond van een brug gooit volgens Angelus:thumbs:.

Jij hebt het over korzichtigheid maar je ziet zelf niet de link tussen insecten en honden.

Insecten zijn biologische robotjes van de natuur die geen gedachtengang hebben maar volledig geautomatiseerd zijn. Ze hebben geen emoties en voelen geen pijn.

dus nu beweer jij de wijsheid in pacht te hebben over determinisme in de natuur. Damn, was ik maar zo slim als jij:eek:

Wat maakt een mens dan beter dan een vlieg? Of als een wortel die je uit de grond trekt en opeet?

jij hebt het over korzichtigheid maar je ziet zelf niet de link tussen insecten en honden.

+1

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

dus nu beweer jij de wijsheid in pacht te hebben over determinisme in de natuur. Damn, was ik maar zo slim als jij:eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dude dat weet je toch zelf ook wel dat een vlieg het nog niet door heeft dat hij leeft. Die grens kan je zelf ook best wel trekken, je doet hier gwn dom om een punt te kunnen maken, maar dat punt is ongegrond.
Maar goed iemand die een vlieg dood is even erg als iemand die een hond van een brug gooit volgens Angelus:thumbs:.
het gaat er hier gewoon om wat maatschappelijk aanvaard is, zat culturen waar ze geen moer geven om een hond die v.e. brug wordt gesmeten.
Ja laten we stoppen met de vleesindustrie en allemaal planten eten. Of moeten we weer met een speer in het bos gaan jagen?

dat zeg ik niet, maar ga dan niet de heilige uithangen wanneer iemand zo'n stunt uithaalt als een hond v.e. brug smijten

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Wat maakt een mens dan beter dan een vlieg? Of als een wortel die je uit de grond trekt en opeet?

heb ik ooit gezegd dat ik een mens beter vind dan een vlieg misschien?:)

- Met een hond kun je echt een band opbouwen dat wederzijds is.
- Een hond doorgaat het volledige gevoelsspectrum, net als de mens. Dus een hond voelt ook pijn, angst, verdriet etc.
-Een hond is afhankelijk van de goedheid van zijn baas als het op verzorging en goede behandeling aankomt etc.

Een hond of ander dier van een brug afgooien is NOOIT, maar dan ook NOOIT goed te praten. Wat hier gebeurd is zonder reden en moedwillig een hond enorme pijn en angst aandoen. Als je dat kunt of leuk vindt ben je ontzettend ziek in je hoofd. Dan ben je destructief en een gevaar voor alles en iedereen in je omgeving. Dan geniet je van en maak je misbruik van de macht die je hebt om leed aan te brengen aan iets dat weerloos is. De stap naar bijv. kinderen en ouderen leed aanbrengen is dan erg klein. Zo'n vent moet je niet meer vrij rond laten lopen.

Terug
Naar boven