JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben me de laatste tijd aan het inlezen in transhumanisme en de wetenschappelijke mogelijkheden daaromtrent in de toekomst.
Mischien breekt er over 100 jaar een oorlog uit en wordt je dood gebombardeerd....vroeg of laat you are ****ed anyway.Alsof je dan ook daadwerkelijk onsterfelijk bent. Voor het zelfde geldt ben je op je 125ste aangereden door een auto en ben je dood. Mischien draai je wel op voor een moord die je niet eens hebt gepleegd en krijg je levenslangMischien breekt er over 100 jaar een oorlog uit en wordt je dood gebombardeerd....vroeg of laat you are ****ed anyway.

Nog niet gezien, ben 'm nu aan het binnenhalen op nieuwsgroepen, tnx.
+1. FF nieuw lichaam printen en daar ben je weer.Achjeh print je ff een kopietje van je hersenen toch, no problemo.
No

Mooi verwoord dit vind ik ook.Ik ben me de laatste tijd aan het inlezen in transhumanisme en de wetenschappelijke mogelijkheden daaromtrent in de toekomst. De dood is wat mij betreft niets anders dan een natuurlijk design probleem dat voortkomt uit de evolutie en moet helemaal niet gezien worden als een logische uitweg. Het universum is groot genoeg om zo goed als eeuwig te leven en de kans is groot dat de mens ooit eeuwig, of toch erg lang, zal kunnen leven. Waarschijnlijk niet in het lichaam dat we gekregen hebben, maar zeker wel in een andere vorm.
De dood als iets moois zien is een waanbeeld dat gewoonlijk aansluit bij religieuze dogma's waar geen enkel bewijs bestaat dat er een leven na de dood is. Iedereen mag zelf kiezen voor de dood, maar niemand zou zich daarbij moeten neerleggen.
Het is helaas door figuren die sterven als een mooi deel van het leven zien dat we honderden jaren van wetenschappelijke evolutie hebben gemist en nu wat dat betreft nog weinig bereikt hebben.
Een eerste stap in de richting van eeuwig leven zie ik in de mogelijkheid om het brein met alle ervaringen, gedachten, kennis, en zelfbewustzijn los te koppelen van het fysieke lichaam, en op te slaan in data. Een mens zou zo een 'backup' van zijn hele 'ik' kunnen bewaren (in high security omgeving) en na de dood verder kunnen leven in bijv. een virtuele wereld of zelfs een kunstmatig lichaam.
Denk je dat je hersens niet levensmoe worden?
Nee dus.

Zeg dat maar over 80 jaar, als je alles wel een beetje gezien hebt in het leven.
Ik ben me de laatste tijd aan het inlezen in transhumanisme en de wetenschappelijke mogelijkheden daaromtrent in de toekomst. De dood is wat mij betreft niets anders dan een natuurlijk design probleem dat voortkomt uit de evolutie en moet helemaal niet gezien worden als een logische uitweg. Het universum is groot genoeg om zo goed als eeuwig te leven en de kans is groot dat de mens ooit eeuwig, of toch erg lang, zal kunnen leven. Waarschijnlijk niet in het lichaam dat we gekregen hebben, maar zeker wel in een andere vorm.
De dood als iets moois zien is een waanbeeld dat gewoonlijk aansluit bij religieuze dogma's waar geen enkel bewijs bestaat dat er een leven na de dood is. Iedereen mag zelf kiezen voor de dood, maar niemand zou zich daarbij moeten neerleggen.
Het is helaas door figuren die sterven als een mooi deel van het leven zien dat we honderden jaren van wetenschappelijke evolutie hebben gemist en nu wat dat betreft nog weinig bereikt hebben.
Een eerste stap in de richting van eeuwig leven zie ik in de mogelijkheid om het brein met alle ervaringen, gedachten, kennis, en zelfbewustzijn los te koppelen van het fysieke lichaam, en op te slaan in data. Een mens zou zo een 'backup' van zijn hele 'ik' kunnen bewaren (in high security omgeving) en na de dood verder kunnen leven in bijv. een virtuele wereld of zelfs een kunstmatig lichaam.
Ik denk dat dan 100% van de huwelijke zullen mislopen, noway dat je het 200 jaar met zo'n wijf uit houd![]()
Nog niet gezien, ben 'm nu aan het binnenhalen op nieuwsgroepen, tnx.

Als je doodgaat word alle DMT in je lichaam vrijgemaakt waardoor je dus ****ing hard gaat trippen. Het einde van je leven is tevens je hardste trip ooit, **** yeah"Tim kraaijvanger" moet z'n bek houden. Er is niets "mooi" aan sterven. beetje liggen rochelen van de pijn op je sterfbed, nabestaanden die de rest van hun leven met een onverwerkbaar trauma moeten voorleven, ....
Voor hun is er in elk geval nix mooi aan, en voor jezelf ook niet, want achteraf kan je er toch niet van genieten. De dood is gewoon een ziekte die je met alle mogelijke middelen zou moeten bestrijden, maar ja dat kan natuurlijk niet, dus leeft iedereen alsof hij voor eeuwig zal leven, of gaan ze als een leugenachtige lafaard de godsgruwel die ons allemaal te wachten staat, verbloeme.n
Anders moet Timmetje zelf maar stante pede van zijn balkon zijn geluk in springen, als hij het toch zo mooi vindt.