XXL Nutrition

Stelling Zou jij voor altijd willen leven ?

je zou uiteindelijk toch sterven wanneer de aarde ontploft:) dus waarom niet

Leuk dus als het mogelijk maken door middel van dure ingrepen worden de rijken onsterfelijk en dus nog rijker en de armen armer :( maarja uiteindelijk sterven alle arme uit en heb je een superieur ras van rijke robot mensen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoh, moest ik een goeie gezondheid mogen hebben en ons lichaam bleef goed dan zou ik dat niet erg vinden om hier een paar honderd jaar rond te lopen. Lekker genieten van de zaken des levens, je kindjes lang zien happy worden en veel mooie momenten met je vrouw beleven. Maar ik vrees dat het na die paar eeuwen echt wel teveel word en je er toch uit wil...

En moest ik dat allemaal dan nog eens moeten doen in deze toestand waar ik nu in leef (gewoon ongeneeslijk ziek, geen vriendin en waarschijnlijk komt die nooit niet, beperkingen in jobmogelijkheid, beperkingen in zaken die je toch oh zo graag wil en doen, voor eeuwig naar de h**ren, innerlijk geen enkele dag rust, dat constante gepieker in tot vroeg in de ochtend waardoor je niet kan slapen en constant gekweld en gejaagd bent, dat lage zelfbeeld) pfff zo wil ik niet eens 50 worden....want ik ben er nu al stekezot van

Nee, geef me nog een mooie vijf of zeer misschien tien jaar zoals ik nu ben en laat me dan maar plots wegvallen. Dit is een te pijnlijk leven;

natuurlijk moest ik wel iemand ontmoeten dan wil ik best wel langer leven maar zoals nu,,,,bah echt niet leuk

ps: sorry voor de emo comment

Ik denk dat ik wel 'Ja' zou zeggen als ik inderdaad de optie had om er zelf uit te stappen.

De dood is zo definitief, het is ook echt het laatste wat er is. (tenzij er nog 'leven' na de dood is, iemand teruggekomen?) Aan de andere hand, hoe ziet het leven er over 100 jaar uit? Wil ik dan wel leven hehe.

JA! indien ik een oud lichaam zou kunnen krijgen zou het nee zijn geweest.

100%, zeker weten, ja.

Ik ben een techfreak en wil zoveel mogelijk vooruitgang kunnen aanschouwen in de wetenschap voordat ik de pijp uitga. Eeuwig leven zou hemels zijn, zoniet, dan kan ik tegen die tijd dat het echt boring wordt gewoon uit mijn ruimteschip springen, of in het geval van verval van de technologie ivm een nieuwe ice-age, nucleaire winter or whatever gewoon mijn eigen keel doorsnijden.

Maar mijn geest zal wrs zo'n metamorfose ondergaan dat ik gewoon de nieuwe wereldleider zal worden, SPACE IS THE FINAL FRONTIER.

En nu slapen.

ja, enkel dan zou dit volledig kloppen voor mij...
:fa:

Ik denk dat zodra je het eeuwige leven hebt, alle dingen die je doet niet meer zoveel waard zijn. Op een gegeven moment heb je het wel gezien denk ik. Juist het eindige van het leven geeft de momenten hun waarde.

Ja.

Voor altijd nken als een beest.

Ik zou ervoor gaan, nu het probleem met zoiets is dat het een vrij slechte zaak is dat een persoon van 200 jaar er uitziet als iemand van 30 jaar, er moet iig een mate zijn waarom je aan een persoon kan zien hou oud hij is (je hoeft daarom er niet als een bejaarde uitzien, maar bv het verschil tussen een twintiger en een dertiger dat zie je duidelijk, en bijde zien er long uit, zo zouden nog oudere mensen er ook nog jong moeten uitzien, maar ook met een dergelijk verschil.

De wereld is al zwaar overbevolkt. En helaas zal dit steeds erger worden. Mensen gaan minder snel dood. Doden is verboden. Ziektes zijn makkelijk te genezen. Etc.
De mens zal zich hierdoor uiteindelijk zelf kapot maken.

Ik ben zeker bang voor de dood zoals eigenlijk iedereen wel. Het eeuwig leven klinkt dan ook zeker aantrekkelijk. Maar dan sowieso alleen als je gezond bent. Maar ik denk eigenlijk dat je het na 200 jaar wel gezien hebt.

Time to move out in height and mimic dubay's artificial islands, het is mogenlijk om voor grote delen land up te bouwen aan de zeegrens.

Ik snap niet waarom jullie zo lang bij Onze Vader weg willen blijven. Juist op een dag als deze besef ik me dat ik zo snel mogelijk door Onze Vader naar Hem toe getrokken wil worden, om aldaar het Eeuwige Geluk te mogen proeven.

Ik snap niet waarom jullie zo lang bij Onze Vader weg willen blijven. Juist op een dag als deze besef ik me dat ik zo snel mogelijk door Onze Vader naar Hem toe getrokken wil worden, om aldaar het Eeuwige Geluk te mogen proeven.

Not sure if serious? :trollface:

Wat is het eeuwige geluk trouwens?

Dat ligt aan een heel hoop factoren. Blijf ik jong en gezond, blijven mijn dierbaren ook leven, kan ik als ik het zelf zou willen wel zelfmoord plegen etc etc?

Anders, NEE!

Terug
Naar boven