is wel minimaal 144.000 verspreid over die 2 jaar
die die niet hoeft uit te geven eigenlijk omdat ie nog student is. En hij kon makkelijk meer werken zei die, dus zou die makkelijk 250.000 in 2 jaar ervan kunnen maken.. ik zou het wel in overweging nemen. Maar hij bedoelt toch gewoon naaktfoto's zoals bijv vrouwen in playboy? Ik zou geen homodingen doen met mannen, moeten wel beetje artistieke foto's worden 
die die niet hoeft uit te geven eigenlijk omdat ie nog student is. En hij kon makkelijk meer werken zei die, dus zou die makkelijk 250.000 in 2 jaar ervan kunnen maken.. ik zou het wel in overweging nemen. Maar hij bedoelt toch gewoon naaktfoto's zoals bijv vrouwen in playboy? Ik zou geen homodingen doen met mannen, moeten wel beetje artistieke foto's worden 
Laatst bewerkt:

die die niet hoeft uit te geven eigenlijk omdat ie nog student is. En hij kon makkelijk meer werken zei die, dus zou die makkelijk 250.000 in 2 jaar ervan kunnen maken.. Ik zou het wel in overweging nemen. Maar hij bedoelt toch gewoon naaktfoto's zoals bijv vrouwen in playboy? Ik zou geen homodingen doen met mannen, moeten wel beetje artistieke foto's worden