Zowie
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 18%
Hallo, ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Zowie en ben overtuigd dat ik eindelijk (veel) wil aankomen in massa/spieren Vroeger heb ik al een paar keer gaan fitnessen maar zonder al te veel resultaat door te weinig eten, verkeerd programma enz... Hier gaat nu verandering in komen!!
Mijn stats zijn:
leeftijd: 20 jaar
lengte: 1,93m
gewicht: 74,5kg (jeps, weinig voor mijn lengte)
vetpercentage: 11% (wel al jaar geleden maar ben ondertussen niet echt veranderd denk ik)
Foto's zouden normaal gezien er bij moeten zitten
Ik zet mijn log hier op omdat ik graag tips wil over het trainingsprogramma dat ik wil volgen en andere onderwerpen zoals supplementen, voeding enz... Alle hulp is welkom.
Normaal gezien zou ik 3x/week willen trainen, 4x als dit aangeraden wordt
dit is mijn schema:
dag 1: rug, biceps en buik
latpulley
rowing
frontpulley
dumbbell rowing
machine curl
dumbbell curl
EZ curl
one arm cable curl
sit-ups
Decline crunch
side bends
dag 2: schouders en benen
neck press
side laterals
front raises
dumbbell press
shrugs
leg extensions
leg press
squat
leg curl
dag 3: borst, triceps en buikspieren
bench press
dumbbell press & decline dumbbell press
flays
machine press
chest press
peck deck
push down
dips
extensions met EZ barbell
sit-ups
decline crunch
side bends
Zo ziet het er uit, tussen elke dag training zit wel altijd een dag rust, moet er nog een extra trainingsdag bijkomen of niet? Hoe is het beste dat ik train, met 3 sets van 6 tot 8 herhalingen of piramidetraining? Het is voor veel massa te krijgen.
Voeding? Zoveel mogelijk eten als ik kan, tips?
Is het al nodig om supplementen te nemen? Ik denk dan aan eiwitshakes, omdat ik zeer moeilijk aan gewicht bijkom, ook al eet ik zeer veel.
Eens dat ik weet hoe ik moet trainen (setjes of piramide) zal ik overal bijzetten hoeveel keer ik een oefening doe en met welk gewicht + de evolutie
Bedankt voor de hulp!!!
(ik ga nu vrijdag terug beginnen in de fitness, ben woensdag al keertje geweest maar heb ik meer als algemene training gebruikt)
Mijn stats zijn:
leeftijd: 20 jaar
lengte: 1,93m
gewicht: 74,5kg (jeps, weinig voor mijn lengte)
vetpercentage: 11% (wel al jaar geleden maar ben ondertussen niet echt veranderd denk ik)
Foto's zouden normaal gezien er bij moeten zitten
Ik zet mijn log hier op omdat ik graag tips wil over het trainingsprogramma dat ik wil volgen en andere onderwerpen zoals supplementen, voeding enz... Alle hulp is welkom.
Normaal gezien zou ik 3x/week willen trainen, 4x als dit aangeraden wordt
dit is mijn schema:dag 1: rug, biceps en buik
latpulley
rowing
frontpulley
dumbbell rowing
machine curl
dumbbell curl
EZ curl
one arm cable curl
sit-ups
Decline crunch
side bends
dag 2: schouders en benen
neck press
side laterals
front raises
dumbbell press
shrugs
leg extensions
leg press
squat
leg curl
dag 3: borst, triceps en buikspieren
bench press
dumbbell press & decline dumbbell press
flays
machine press
chest press
peck deck
push down
dips
extensions met EZ barbell
sit-ups
decline crunch
side bends
Zo ziet het er uit, tussen elke dag training zit wel altijd een dag rust, moet er nog een extra trainingsdag bijkomen of niet? Hoe is het beste dat ik train, met 3 sets van 6 tot 8 herhalingen of piramidetraining? Het is voor veel massa te krijgen.
Voeding? Zoveel mogelijk eten als ik kan, tips?
Is het al nodig om supplementen te nemen? Ik denk dan aan eiwitshakes, omdat ik zeer moeilijk aan gewicht bijkom, ook al eet ik zeer veel.
Eens dat ik weet hoe ik moet trainen (setjes of piramide) zal ik overal bijzetten hoeveel keer ik een oefening doe en met welk gewicht + de evolutie
Bedankt voor de hulp!!!

(ik ga nu vrijdag terug beginnen in de fitness, ben woensdag al keertje geweest maar heb ik meer als algemene training gebruikt)