XXL Nutrition

Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens

Waar zie jij mij dit Marokkaanse straattuig verdedigen??? Begrijpend lezen, nietwaar.
b*ch please, ik zeg niet dat jij het oke vindt van de mishandeling, maar als iemand hier op DBB loopt te zeiken op allochtonen ga jij er altijd tegenin.

b*ch please, ik zeg niet dat jij het oke vindt van de mishandeling, maar als iemand hier op DBB loopt te zeiken op allochtonen ga jij er altijd tegenin.

Kortzinnige onzin. Ik kies de kant van de rationaliteit en dat ontbreekt hier vaak door al die rechtse retoriek. Ik ben voor nuancering, iets waar de meesten hier het moeilijk mee hebben.

Het is op een gegeven moment ook wel gedaan met de nuancering he..

Omdat de meeste derdegeneratie-Marokkanen Marokko als een vakantieland zien.
PS: je snapt blijkbaar niet goed wat het begrip allochtoon betekent.

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 22:35 ----------

En hoe gaat de derdegeneratie-Marokkaan de Marokkaanse wetgever er toe aanzetten de grondwet te wijzigen?

Maakt mij geen reet uit, ze zorgen hier voor overlast, gedragen zich alsof ze in Marokko zijn, dus dan gaan ze daar maar heen.

Kortzinnige onzin. Ik kies de kant van de rationaliteit en dat ontbreekt hier vaak door al die rechtse retoriek. Ik ben voor nuancering, iets waar de meesten hier het moeilijk mee hebben.

Moslims zijn altijd rationeel (en extreem links), dat weten we nu wel.

Moslims zijn altijd rationeel (en extreem links), dat weten we nu wel.

Gelukkig ben ik atheist in hart en nieren.

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 00:44 ----------

Maakt mij geen reet uit, ze zorgen hier voor overlast, gedragen zich alsof ze in Marokko zijn, dus dan gaan ze daar maar heen.

""Gedragen zich alsof ze in Marokko zijn". Newsflash: In Marokko gedragen de jongeren zich niet zo.

Gelukkig ben ik atheist in hart en nieren.

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 00:44 ----------

""Gedragen zich alsof ze in Marokko zijn". Newsflash: In Marokko gedragen de jongeren zich niet zo.

waarom hier dan wel ???? in marokko worden ze miss gelijk gecorrigeerd en verrot geslagen ???

3qkbgl.jpg

het dwaalt af kindertjes.

Fok jullie allemaal!!
Blauw, rood, geel, wit, oranje, bruin, grijs, blond, zwart, lang, kort, dik, dun, met tatts, zonder tatts, aas gebruiker of niet!!!

Als je fout bent bent je fout klaar.... En met een groepje iemand pakken is in en in triest helemaal als "man" zijnde vrouwen klappen...

groot gelijk

Terug
Naar boven