XXL Nutrition

Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens

Dus jij denkt dat een Nederlandse Marokkaan zegt : ik heb het recht om in Nederland de kl***zak uit te hangen omdat mijn voorouders uit Marokko komen". Besef je wel wat voor een onzin jij uitkraamt?

Ik zeg dat ze die schijn wekken.

Constant vervelend doen terwijl ze dat achterlijke taaltje spreken en maar zeiken dat alles in Marokko zo mooi is en alles hier zo k*t.

Enkel t spreken van buitenlands op straat zou al strafbaar moeten zijn

Gewoon constant die lui op de vingers tikken en keihard aanpakken als ze wat uitspoken. Gelijk chemisch castreren wanneer ze 1 overtreding begaan.

Die lui zijn volgens de wet even Nederlands als jou dus hoe ga je het onderscheid wettelijk maken? ALs je jouw eis hard zou kunnen maken, en je zelf één overtreding zou begaan, dan zou je dus zelf chemisch gecastreerd worden. Hmm, is dan misschien toch geen slecht voorstel.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 01:55 ----------

Ik zeg dat ze die schijn wekken.

Constant vervelend doen terwijl ze dat achterlijke taaltje spreken en maar zeiken dat alles in Marokko zo mooi is en alles hier zo k*t.

Enkel t spreken van buitenlands op straat zou al strafbaar moeten zijn

Schijn wekken? Dan is dat enkel in jouw hoofd. Tuurlijk zeggen ze dat het mooi is in Marokko. Als ik op reis ga naar Marokko, dan ben ik, net als hen, op vakantie. Dan zit je aan het strand, als adolescent ga je dan op de versiertoer,... Maar geen enkele Nederlandse Marokkaan die ik Marokko zou willen wonen.
En wat is buitenlands spreken??? Ik begrijp wel wat je wil zeggen maar je praat bijna even slecht als hen. Je zou dus, volgens je eigen voorstel zelf gestraft kunnen worden.
Nogmaals, je voorstellen houden geen steek en je antwoordt niet op mijn vragen. Hoe wil jij een wettelijk onderscheid maken tussen een Nederlander, een een derdergeneratie-Marokkaan met Nederlandse nationaliteit?

Ik praat gewoon normaal Nederlands in het openbaar.

En nee ik ben van Nederlandse afkomst. T feit dat een stel Marokkanen in Nederland een kind uitpoepen maakt t geen Nederlander. Anders zou ik de hele wereld over reizen met mijn vrouw, dan heb ik straks een Afrikaan, Arabier, Aziaat en Rus als kind :roflol:

Ik praat gewoon normaal Nederlands in het openbaar.

En nee ik ben van Nederlandse afkomst. T feit dat een stel Marokkanen in Nederland een kind uitpoepen maakt t geen Nederlander. Anders zou ik de hele wereld over reizen met mijn vrouw, dan heb ik straks een Afrikaan, Arabier, Aziaat en Rus als kind :roflol:

Ik had het over het WETTELIJK onderscheid. Beetje moeite met begrijpend lezen?

Ik had het over het WETTELIJK onderscheid. Beetje moeite met begrijpend lezen?

Ik geloof dat ook wettelijk vastgesteld staat dat ze een Marokkaans paspoort hebben?

Zelfs Marokko is t met mij eens dat alles wat Marokkanen over de grens kweken ook Marokkaans is :roflol:

Ik geloof dat ook wettelijk vastgesteld staat dat ze een Marokkaans paspoort hebben?

Zelfs Marokko is t met mij eens dat alles wat Marokkanen over de grens kweken ook Marokkaans is :roflol:

Voor de Nederlandse wet zijn ze Nederlander. Ik vraag je dus hoe je bij je strafbepaling een onderscheid zal maken tussen de Nederlandse Marokkaan met Nederlandse nationaliteit en een Nederlander. Die kan je gewoon niet maken.

Och ja, Antillianen. Ik ga een hamburger eten:)

Voor de Nederlandse wet zijn ze Nederlander. Ik vraag je dus hoe je bij je strafbepaling een onderscheid zal maken tussen de Nederlandse Marokkaan met Nederlandse nationaliteit en een Nederlander. Die kan je gewoon niet maken.

Rechters kunnen dat onderscheid wel maken. :)

Zowel Xyzyz als Yasmine hebben hier enigszins gelijk.

Volgens de wet zijn ze Nederlander, maar volgens henzelf zijn ze nog bijna altijd Marokkaan. Ze gedragen zich ook regelmatig dat ze niet uit Nederland komen en lopen vaak te zeiken dat dit een klote land is en dat Nederlanders een rotvolk zijn.

Onderscheid maken op uiterlijk (want het zijn beide wettelijk gezien Nederlanders) bij het geven van een straf mag en kan natuurlijk niet. Wel kan je standaard zwaarder straffen en omdat Marokkanen en Antillianen een relatief grote groep vormen die bepaalde overtredingen/misdrijven begaan kan je ze zo gepaster straffer.
Tevens lijkt het mij verstandig als herhaalovertredingen een heel stuk zwaarder worden.

Ok, je hebt het duidelijk niet gesnapt. Lees eens wat beter wat ik schreef.
IK SCHREEF: dat ik dergelijk gedrag van dat straattuig nooit waarneem in de Arabische landen, nog in de maghreb. Je opmerking houdt dus, opnieuw, totaal geen steek.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 01:20 ----------

Het is een zeer ongeloofwaardig verhaal dat daarenboven ook nog eens zeer ongeloofwaardig is geschreven; Geen kat die dergelijke onzin geloofd/ Het is een verhaal die je graag had willen meemaken, maar ... it never happened.

hoe ik het geschreven heb doet er niet toe ik gebruik nu eenmaal veel ... om iets te accentueren so what
en ik heb geen reden om te liegen en te verzinnen dit was mijn reactie op . teununknown .. zijn reactie

en het is dus wel gebeurd was al eerder daar op school omdat mijn dochter bespuugd is door 2 Marokkaanse
meisjes ja je leest het goed... meisjes ... omdat ze op een bankje ging zitten die hun claimden ..

ze is toen ook nog eens bedreigd mijn dochter werd bang en de directeur wou het weer afdoen als incident
ik ben toen daar geweest en heb een hoop stennis gemaakt dus ze kennen mij daar wel een beetje

kom nooit aan mijn kinderen en zeker geen Marokkaanse want dan word ik gek .

ik heb gewoon een gigantische bloedhekel aan dat t*fus volk die hier alles verzieken de meisjes hebben tegenwoordig nog een grotere bek dan de jongens

dit volk is met zijn hele ontwikkeling en beschaving gewoon in de middeleeuwen gebleven

"mega rel "???? omdat een directeur iemand een vlaggetje op een tas aan de deur wou zetten.
I smell bull shit.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 01:28 ----------

Niemand zei hier dat dit een rechtvaardiging was. Waar haal jij toch die conclusies vandaan. Snuif jij dagelijks lijm of zo?

Je post toont aan dat je geen Nederlandse Marokkanen kent; Ze zeggen constant dat ze het daar maar drie weken volhouden omdat ze vinden dat ze daar bij hun familie te weinig vrijheid hebben. Er is daar een veel grotere sociale controle.

Je overdrijving over rituele moorden is veelzeggend. Ik bezoek Marokko al 18 jaar. Ik heb nog maar 1 keer een gevecht op straat gezien, en dan was het daarbij ook nog eens een gevecht tussen twee graatmagere strandmietjes die na 1 mep al ophielden.

En please, het is "Marokkaan", niet "marrokaan".
Bizar dat jij altijd aan de kant staat van de groep die mensen het leven proberen zuur te maken, en maatschappelijk weinig toevoegen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja over dat gebeuren postte ik ook al een stukje waren buitenlanders met NL meisjes erbij...naar 't schijnt.

Rechters kunnen dat onderscheid wel maken. :)

Rechters moeten de wet volgen en de wet maakt geen onderscheid tussen een Nederlandse Marokkaan met Nederlandse nationaliteit en een Nederlander met Nederlandse roots. Ik weet niet hoeveel duidelijker ik het kan schrijven.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 15:21 ----------

hoe ik het geschreven heb doet er niet toe ik gebruik nu eenmaal veel ... om iets te accentueren so what
en ik heb geen reden om te liegen en te verzinnen dit was mijn reactie op . teununknown .. zijn reactie

en het is dus wel gebeurd was al eerder daar op school omdat mijn dochter bespuugd is door 2 Marokkaanse
meisjes ja je leest het goed... meisjes ... omdat ze op een bankje ging zitten die hun claimden ..

ze is toen ook nog eens bedreigd mijn dochter werd bang en de directeur wou het weer afdoen als incident
ik ben toen daar geweest en heb een hoop stennis gemaakt dus ze kennen mij daar wel een beetje

kom nooit aan mijn kinderen en zeker geen Marokkaanse want dan word ik gek .

ik heb gewoon een gigantische bloedhekel aan dat t*fus volk die hier alles verzieken de meisjes hebben tegenwoordig nog een grotere bek dan de jongens

dit volk is met zijn hele ontwikkeling en beschaving gewoon in de middeleeuwen gebleven

Je lijkt me gewoon een zeer onverdraagzame racist die constant loopt te muggenziften over dat "tyfusvolk" en je beeldt je de helft van je e-hero verhalen in.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 15:22 ----------

Bizar dat jij altijd aan de kant staat van de groep die mensen het leven proberen zuur te maken, en maatschappelijk weinig toevoegen.

Waar zie jij mij dit Marokkaanse straattuig verdedigen??? Begrijpend lezen, nietwaar.

Fok jullie allemaal!!
Blauw, rood, geel, wit, oranje, bruin, grijs, blond, zwart, lang, kort, dik, dun, met tatts, zonder tatts, aas gebruiker of niet!!!

Als je fout bent bent je fout klaar.... En met een groepje iemand pakken is in en in triest helemaal als "man" zijnde vrouwen klappen...

Terug
Naar boven